Ihan linjan mukainen, eli Motin-lisä löytyy.Ei kyllä nyt ihan ollu linjan mukainen...
Kyllä nyt yksi työtapaturma Saipaa vastaan mahtuu mukaan. Siinäkin 7-8 jatkoajalla nuhaanTodella epätodennäköistä, että jäisi. Voidaan mielestäni myös ruveta jo puhumaan siitä, häviääkö HIFK tällä kaudella yhtään liigaottelua?
Tallberg - Väänänen - Åsten -> Komarov - Väänänen - KaskimäkiPientä hiomista kauden aikana ja vielä Komarov messiin, niin tästä tulee hyvä kausi.
Ei unohdeta rightin yv-pakkia. Sellainen tarvitaan.Tallberg - Väänänen - Åsten -> Komarov - Väänänen - Kaskimäki
Asiapuhetta! Saukkonen yritti jotain piipittää vastaan. Anu voisi mennä valmistautumaan vaikka pelimiehen kympin alkamiseen.Melart on saanut uuden fanin. Karri Kiven mielestä rapakon takana olisi oikea paikka. Aika kova statement.
Melart on saanut uuden fanin. Karri Kiven mielestä rapakon takana olisi oikea paikka. Aika kova statement.
Tulin nyt vasta linjoille mut sen minkä olen ehtinyt kuunnella Kiveä niin on kehunut IFK:n peliä aika vahvasti.
Otto Salin voi ottaa kopin tästä.Ei unohdeta rightin yv-pakkia. Sellainen tarvitaan.
Jää oli todella huono myös kauden avauksessa eli Tappara–Pelicans-ottelussa. Jotain probleemaa taitaa tuossa hallissa olla.Mitähän tuolle jäälle tapahtui ekan erän jälkeen? Harmi juttu, tämä suokiekko ei suosi IFK:ta.
Alkaahan se jo olemaan vanha halli. Uutta pystyyn vain.Jää oli todella huono myös kauden avauksessa eli Tappara–Pelicans-ottelussa. Jotain probleemaa taitaa tuossa hallissa olla.
IFK on ollut kaksi erää parempi. Selkeästi. Myös pelitapa on silmää miellyttävää. Tappara itse asiassa roiskii oudon paljon ja IFK pyrkii pelaamaan loppuun saakka. Tykkään.Tulin nyt vasta linjoille mut sen minkä olen ehtinyt kuunnella Kiveä niin on kehunut IFK:n peliä aika vahvasti.
Asiapuhetta! Saukkonen yritti jotain piipittää vastaan. Anu voisi mennä valmistautumaan vaikka pelimiehen kympin alkamiseen.