jospa toi ifkin 2.1 on härän tai nättisen personal odottamaPakko tulla vaan tosta ylivoiman määrästä. Eihän noilla ole ensimmäistäkään maalipaikkaa
jospa toi ifkin 2.1 on härän tai nättisen personal odottamaPakko tulla vaan tosta ylivoiman määrästä. Eihän noilla ole ensimmäistäkään maalipaikkaa
+ Puutarhatonttu Bauhausin mainoksestaNiemelä, Miettinen ja Pennanen.. Hyi sanon minä
Kyllä ainakin allekirjoittaneen IT-pääte näyttää Jorstille 2. syöttöä 6-1 maaliin.Miksi Lehterältä poistettiin syöttö kuudenteen maaliin? Toihan oli ihan selvä maalisyöttö.
Kyllä ainakin allekirjoittaneen IT-pääte näyttää Jorstille 2. syöttöä 6-1 maaliin.
Runkosarja lähestyy loppuaan ja HIFK sinnittelee sijalla kuusi.
Joka vuosi HIFK on aina se sinnittelijä vaikka rahaa on käytetty reilusti. Mikä estää HIFK:n suorittavan osaamisensa tasolla?
Ei tämä voi olla sattumaa että joka vuosi on tämä sama tarina.
Idiot is doing the same thing over and over again and expecting different result.
Katsoin tossa MTV Katsomon lähetyksen lopussa olleita tilastoja ja teksti tv:stä, että Lehtetä oltiin poistettu syöttäjistä. Nyt myös Liigan sivuilta. Mun silmään Lehterä oli ihan selvä toinen syöttäjä tossa Nättisen toisessa maalissa. Eiköhän toi korjata, pakko sen on tulla korjatuksi. Tässä kuitenkin Lehterä matkalla maagiseen 60 pisteen rajaan ja yhdenkin selvän syöttöpisteen jättäminen pois pistesarakkeesta on farssi.Kyllä ainakin allekirjoittaneen IT-pääte näyttää Jorstille 2. syöttöä 6-1 maaliin.
Väittäisin ettei Lehterä osunut tuossa kiekkoon ja siksi syöttö otettiin häneltä pois. Pelicans pelaaja tökkää kiekon Sundille, joka lähettää Nättisen läpiajoon.Katsoin tossa MTV Katsomon lähetyksen lopussa olleita tilastoja ja teksti tv:stä, että Lehtetä oltiin poistettu syöttäjistä. Nyt myös Liigan sivuilta. Mun silmään Lehterä oli ihan selvä toinen syöttäjä tossa Nättisen toisessa maalissa. Eiköhän toi korjata, pakko sen on tulla korjatuksi. Tässä kuitenkin Lehterä matkalla maagiseen 60 pisteen rajaan ja yhdenkin selvän syöttöpisteen jättäminen pois pistesarakkeesta on farssi.
Mun mielestä Lehterä ei osunut kiekkoon vaikka antoikin tilanteessa paineen Pelicans-pelaajalle, joka sähläsi kiekon Sundille.Katsoin tossa MTV Katsomon lähetyksen lopussa olleita tilastoja ja teksti tv:stä, että Lehtetä oltiin poistettu syöttäjistä. Nyt myös Liigan sivuilta. Mun silmään Lehterä oli ihan selvä toinen syöttäjä tossa Nättisen toisessa maalissa. Eiköhän toi korjata, pakko sen on tulla korjatuksi. Tässä kuitenkin Lehterä matkalla maagiseen 60 pisteen rajaan ja yhdenkin selvän syöttöpisteen jättäminen pois pistesarakkeesta on farssi.
Ei sitä runkosarja sijoitusta rahalla osteta ja noista asemista ne mestaruudet IFK on usein ottanut. Ja pelihän näyttää ihan joltain muulta kuin runkosarjan 6.
Väittäisin ettei Lehterä osunut tuossa kiekkoon ja siksi syöttö otettiin häneltä pois. Pelicans pelaaja tökkää kiekon Sundille, joka lähettää Nättisen läpiajoon.
Joo nyt kun katsoin tilanteen uudemman kerran niin eihän Lehterä edes koskenut kiekkoon.Mun mielestä Lehterä ei osunut kiekkoon vaikka antoikin tilanteessa paineen Pelicans-pelaajalle, joka sähläsi kiekon Sundille.
Välillä syöttöpisteitä annetaan täysin ansiottakin, kuten Pelicans-maaliin saatiin peräti kahdelle syötöt. Pelaajat niitä tietysti janoaa ja ei niitä kauden jälkeen enää kukaan muista, miten ne tuli? Omasta mielestäni ne pitäisiMiksi Lehterältä poistettiin syöttö kuudenteen maaliin? Toihan oli ihan selvä maalisyöttö.
No ei se nyt noin mene. Ihan oikein, että Pelicansin maaliin ne kaksi syöttäjää saatiin.Välillä syöttöpisteitä annetaan täysin ansiottakin, kuten Pelicans-maaliin saatiin peräti kahdelle syötöt. Pelaajat niitä tietysti janoaa ja ei niitä kauden jälkeen enää kukaan muista, miten ne tuli? Omasta mielestäni ne pitäisi
tilastoida erikseen ykkös- ja kakkos syötöiksi. Ja tämän päiväiseen Pelsu-maaliin ei pitäisi antaa syöttöpisteitä lainkaan, koska se ei ollut syöttö vaan puhdas sattuma.
Välillä syöttöpisteitä annetaan täysin ansiottakin, kuten Pelicans-maaliin saatiin peräti kahdelle syötöt. Pelaajat niitä tietysti janoaa ja ei niitä kauden jälkeen enää kukaan muista, miten ne tuli? Omasta mielestäni ne pitäisi
tilastoida erikseen ykkös- ja kakkos syötöiksi. Ja tämän päiväiseen Pelsu-maaliin ei pitäisi antaa syöttöpisteitä lainkaan, koska se ei ollut syöttö vaan puhdas sattuma.