Tää maistuuPäivän tipsi. Jukureille tarjoillaan yli 3 kerrointa voitolle. Lähti ainakin itsellä lapulle!
Eilen kyllä veteli Kouvolassa, mutta joka paikasta seinille.
Halvalla annetaan taas maali kaverille.
Painoitko totuttuun tapaan bulilla tähän? Mä en kehdannut kuin 50e laittaa, lompakko vähän ohkaisena näin joulujen jäljiltä..Tää maistuu
McDavid sulais näissä valoissa. Vaikka oma poika onkin.McDavid tarvittaisiin hyökkäykseen taikomaan tilanteita. Muuten taitaa olla turha toivo tällä pakistolla odotella järkevästi rakennettuja hyökkäyksiä.
M-M avauspeli on aivan järkyttävän näköistä. Motinilta sen jollakin lailla hyväksyn mutta mitä Melartille on tapahtunut. Ei järjen hiventäkään nuissa hänen avausyrityksissä.Motin - Melart -pakkipari ei aukea mulle, kaks puukättä samassa parissa. Sitten taas kaks kiekollista Martin - Sund samassa. En ymmärrä.
McDavid tarvittaisiin hyökkäykseen taikomaan tilanteita. Muuten taitaa olla turha toivo tällä pakistolla odotella järkevästi rakennettuja hyökkäyksiä.
Varsinkin, kun kiekollista taitoa ei ole hyökkäyksessä. Eikun saatana, siellähän sitä juuri on.Pitkä päätyyn ja perään, kas siinä vasta toimiva ja nykyaikainen taktiikka
Laitoin eiliseen isolla kiinni ja ajattelin 0-2 tilanteessa, että näinkö tää jengi pettää mut. Ei pettänyt. Tän päiväsen vieraskertoimen otin mallia maltillisella.Painoitko totuttuun tapaan bulilla tähän? Mä en kehdannut kuin 50e laittaa, lompakko vähän ohkaisena näin joulujen jäljiltä..
Jospa siinä on ideana se, että nyt on aivan pihalla vain yksi pakkipari.Motin - Melart -pakkipari ei aukea mulle, kaks puukättä samassa parissa. Sitten taas kaks kiekollista Martin - Sund samassa. En ymmärrä.