Vois kokeilla jopa samaan kenttäänJotenkin näyttäisi, että Marleaun ja Lehterän välillä olisi hyvä kemia ylivoimalla
Odota vain kun pääsee näkemään Villen piirtämät viivat mihin pitää liikkua ja pysähtyä.Vinnie haki jopa tilaa yyveellä eikä seissy kuin toteemipaalu. Kaikkea sitä näkeekin.
Joo ei tää tuu kestämään.Odota vain kun pääsee näkemään Villen piirtämät viivat mihin pitää liikkua ja pysähtyä.
Siellä TussiTilkanen jo opetti Vinnylle miten kiekkoa pitää pelata.Odota vain kun pääsee näkemään Villen piirtämät viivat mihin pitää liikkua ja pysähtyä.
Tuosta tulee mieleen armeija-ajat, kun yksi siloposkinen hintelä 19-vuotias alikessu kiekui melkein kolmikymppiselle alokas-karbaasille, että “minä teen sinusta miehen!!”.Siellä TussiTilkanen jo opetti Vinnylle miten kiekkoa pitää pelata.
Huikea peli muutenkin. Rytmitti ja jakeli napakoita passeja. Liigan paras sentteriAi että mä diggaan Lehterästä.
Oliko muuten @Keskikalja joka vähän aika sitten tuota "aja" huutoa kysyi onko edelleen messissä? Åsten laittoi yhden aika kivan pusun aja huudon säestämänä! Vanhat hyvät ajat nousi muutamaksi sekunniksi mieleen.
Joo. No onneksi seuraava peli tulee jälleen ja kerkii ottaa päikkärit omalla paikalla ainakin ihan varmuuden vuoksi möyrimisen tiimellyksessä. Vierustoveria voi muistutella myös illan saunavuorosta. Yleisö suorastaan villiintyi tuosta. Lajissa toki ei enää kannata aina taklata vaan träpätä ja neppailla.Mulla oli kyllä vanhat hyvät ajat enemmän kuin muutaman sekunnin mielessä, kun välittömästi tuon tilanteen jälkeen Sportilla oli 2-1-vastahyökkäys...
Broidihan laitto 2erän jälkeen gw-paidan jo tilaukseen.#43 lähtee kohta tilaukseen
Kyllä kannattaa. Juurikin noin.Annoin pois liput HPK- ja Sport-kotimatseihin. Molemmista 4-1 voitto. Otanko niin, että IFK heräsi boikotistani, vai niin, että parempi pysyä poissa kausaripaikalta?
Siis kumpi?Kyllä kannattaa. Juurikin noin.
Vitun väliä näinä ajamattomina aikoina.Mulla oli kyllä vanhat hyvät ajat enemmän kuin muutaman sekunnin mielessä, kun välittömästi tuon tilanteen jälkeen Sportilla oli 2-1-vastahyökkäys...