Nyt lähtee, veikkaan mä.
Heti seuraava maaliskuussa ja tekee varmaan päällään
Nyt lähtee, veikkaan mä.
En oikein tykkää tästä viikon tauosta tähän väliinOlihan tämä nyt hieno peli tähän kohtaan. Toivottavasti nyt kantaisi sama meno seuraaviinkin peleihin.
No nyt merkittiin Ikoselle! Snaipperi laittaa kauden ekan perseellä sisään!
Heti seuraava maaliskuussa ja tekee varmaan päällään
Lumousta. Palstavelhot täällä tietää kertoa, et jätkät ei pelaa toisilleen eikä valmentajalle. Peltosta oikeastaan pelataan ulos pestistään.Hieno henki joukkueessa teillä.
Lauri on se jolla siellä ei pitäisi olla kivaa. Piti baariin päästä isolla kirkolla ja jäädä stadiin yöksi. Kaikesta päätellen oli helvetin hyvä ratkaisu. Litti-peukkua Laurille.Nyt oli Lauri sen näkönen, että voipi olla kivaa Kärppien pukkarissa.
Illan parasta antia. Vastenmielinen tyyppi.Nyt oli Lauri sen näkönen, että voipi olla kivaa Kärppien pukkarissa.
Edareillekin näytti sopivan se että viettivät peliä edeltävän yön 600:n kilometrin päässä Apollosta.Lauri on se jolla siellä ei pitäisi olla kivaa. Piti baariin päästä isolla kirkolla ja jäädä stadiin yöksi. Kaikesta päätellen oli helvetin hyvä ratkaisu. Litti-peukkua Laurille.
Näin kerran kuppilassa, kun se seisoi tuoppi kädessä ja tuijotti yksin huoneen nurkkaa. Mietin, että mitähän se on komennettu häpeämään. Tänään se selvisi mulle lopullisesti.Illan parasta antia. Vastenmielinen tyyppi.
Parin kauden perusteella ei ainakaan Kimmo Kuhta ja Tietokone-Tilkanen. Peltonen voisi itse ottaa homman haltuunsa toviksi.Ainoa miinus tästä illasta ylivoima. Kukahan keksii siihen lääkkeet?
Ei perkele ois tarvinnut tehdä tätäkään - tai ois tehnyt sit mielummin vaikka oman - mulla oli 1-6 tulosvedossa!
Ei tasan lähde. Pelaa liian isossa jengissä.Nyt lähtee, veikkaan mä.
Rehellisyyden nimissä: laukaukset sattuivat osumaan nurkkiin ja maaleja tuli enemmän kuin olisi normaalisti tullut. Eikä Kärppien maalivahdeilta löytynyt game savereita. Ei haittaa, kaikki kelpaa.