Veskan lapaan osui,mikä oli alueen ulkopuolella.Jalalla se mun mielestä osui Kokkoon ja siitä taisi kiekkoa tippua kainalosta maaliin?
Veskan lapaan osui,mikä oli alueen ulkopuolella.Jalalla se mun mielestä osui Kokkoon ja siitä taisi kiekkoa tippua kainalosta maaliin?
No ni! Meikäläisen dagen efterillä voi olla hiukka vaikutusta mitä tosta kuvaruudulta näkee.Veskan lapaan osui,mikä oli alueen ulkopuolella.
Ehtivät kuitenkin nähdä uuden starbansa Ritchie the Selkään ajelijan.Ihanan hiljaista on Raksilassa, ei kuulu edes niitä "HEEEEI" -huutoja.
Tai sitten cmoren paskalaatu.No ni! Meikäläisen dagen efterillä voi olla hiukka vaikutusta mitä tosta kuvaruudulta näkee.
Alkuun kyllä kuolasin tuota Ritchietä omaan jengiin kun julkaistiin, mutta vaikuttaa kyllä saman tason vahvistukselta kuin Berglund.
Hidas, rapakunnossa ja selkeästi tulee tekemään jonkun ruman tempun vielä tällä kaudella.
Ilulle 10+ noudosta.
No jos CMorelta tsiigaa, niin taitaa kyllä tarvita kristallipallon ja koiran keppeineen . Tosta Ritchiestä tulee mulle jotenkin mieleen Miikka Tuomainen, hyväntahtoinen höl… heebo.Tai sitten cmoren paskalaatu.
Kertoo varmaan olennaisen että Koules tai Jardine näytti ihan änäriukoilta tähän kaiffariin verrattuna.Minun mielestäni Ritchie on näissä peleissä ollut mahdollisesti koko ottelujen huonoin laitahyökkääjä kokonaisuutta tarkastellessa.
Niinhän mää kirjoitin jo eilen.Kriisi peruttu.
IFK:sta on tullut Kärpille IFK:n Tappara.
George Bernard Shaw & Sixpack:Niinhän mää kirjoitin jo eilen.
Alkuun kyllä kuolasin tuota Ritchietä omaan jengiin kun julkaistiin, mutta vaikuttaa kyllä saman tason vahvistukselta kuin Berglund.
Hidas, rapakunnossa ja selkeästi tulee tekemään jonkun ruman tempun vielä tällä kaudella.
Ilulle 10+ noudosta.
Edarimeininki syynä. Vastustajaseuran mukaan pelataan.Outoa, että juuri Kärppiä vastaan onnistutaan niin hyvin. Sitten joku Jukurit vie ihan kuusnolla.
Edit: Ja Kärppä-puolelta löytyi tilastotkin, viimeisestä yhdeksästä pelistä Raksilassa IFK on voittanut kahdeksan! Tämä ilta ilmeisesti laskettuna, ymmärrettävästi. Huh!
Ja se oli hienosti tehty, propsit siitä! Yleensä vain näissä hommissa on niin sanottu instigator-penalty.Siitä nostinkin kätösen pystyyn, mutta pakko tähän sanoa että ei noitten kärppien vastauksetkaan ihan putkeen menneet.
Jos mun suihkutottumuksia aletaan kyselemään ja haukutaan pelleksi, niin kyllä ihan samalla tavalla noistakin saa pelikieltoa napsua, jos siis on tullakseen.
En ole kanssasi eri mieltä, mutta @Burnittaja kävi Hillerien palstalla miehekkäästi nostamassa käden pystyyn virheen merkiksi. Joten ei ehkä tarvitse omalla palstalla enempää yrittää ojentaa yhdestä virheestä.
@Psykopaimen jep, ja hatunnosto siitä. Heti perään tosin jatkoi sitä alkuperäistä vittuiluvirttään, tosin tällä kertaa meidän puolella. Mutta se siitä, jatketaan hienoa matsia!ennen kuin modet tulee kyrvät ojossa antamaan mulle pelikieltoa tosta kärppien osion spedeilystä. Vittu mä sanon, jos porukalla menee noin vitusti tunteisiin pienet perseilyt. Neitejä sanon ma.
Itteänikin välillä hirvittää.George Bernard Shaw & Sixpack:
“Siteeraan usein itseäni. Se ryydittää keskustelua."
Taitaa AV-maali olla todennäköisempiNo niin, yv-maali suorastaan kruunaisi illan, mutta sen toivominen saattaa mennä jo kohtuuttomuuden puolelle.