Tähän spontaani hörähdys.Ja Ikoselle.
Hyvä pointti. Olin jo menettänyt toivoniJa Ikoselle.
Ihan ansiosta sait näpeillesi Kärppien osiossa, samoin modeilta, jos tarpeelliseksi näkevät. Toisten jengien ketjuihin kirjoittelu on ehdottomasti hieno homma, mutta tuollaisen puhtaan vittuilun ja päänaukomisen kirjoittaminen avauserässä 0-3 tappiolla olevan jengin ketjuun on aika helvetin lapsellista ja noloa toimintaa.Kirjoitellaan vielä tännekin analyysiä ennen kuin modet tulee kyrvät ojossa antamaan mulle pelikieltoa tosta kärppien osion spedeilystä. Vittu mä sanon, jos porukalla menee noin vitusti tunteisiin pienet perseilyt. Neitejä sanon ma.
Eikös Kärppien oma pelaaja ajanu maalivahtia päin?Niinköhän hyväksytään?
Katsoin ensin, että Lehterä häiritsi Kokkoa. Pesen silmälasitNiinköhän hyväksytään?
Tais Jääskäkin hidastuksen perusteella osua. Ihme ettei tarkistettu.Eikös Kärppien oma pelaaja ajanu maalivahtia päin?
Kärppien pelaajilta lähti 10cm ja 10kg pois kun Ilu kävi noutamassa Ritchien. IFK!
Siitä nostinkin kätösen pystyyn, mutta pakko tähän sanoa että ei noitten kärppien vastauksetkaan ihan putkeen menneet.Ihan ansiosta sait näpeillesi Kärppien osiossa, samoin modeilta, jos tarpeelliseksi näkevät. Toisten jengien ketjuihin kirjoittelu on ehdottomasti hieno homma, mutta tuollaisen puhtaan vittuilun ja päänaukomisen kirjoittaminen avauserässä 0-3 tappiolla olevan jengin ketjuun on aika helvetin lapsellista ja noloa toimintaa
En ole kanssasi eri mieltä, mutta @Burnittaja kävi Hillerien palstalla miehekkäästi nostamassa käden pystyyn virheen merkiksi. Joten ei ehkä tarvitse omalla palstalla enempää yrittää ojentaa yhdestä virheestä.Ihan ansiosta sait näpeillesi Kärppien osiossa, samoin modeilta, jos tarpeelliseksi näkevät. Toisten jengien ketjuihin kirjoittelu on ehdottomasti hieno homma, mutta tuollaisen puhtaan vittuilun ja päänaukomisen kirjoittaminen avauserässä 0-3 tappiolla olevan jengin ketjuun on aika helvetin lapsellista ja noloa toimintaa.
Ok, multa meni ohi. Parempi näin päin :)Tais Jääskäkin hidastuksen perusteella osua. Ihme ettei tarkistettu.
Tämä. Nyt on hyvä sauma nauttia pitkästä aikaa vapautuneesti.Lisää vaan!!! Älkää himmailko!!!
Kiitos!En ole kanssasi eri mieltä, mutta @Burnittaja kävi Hillerien palstalla miehekkäästi nostamassa käden pystyyn virheen merkiksi. Joten ei ehkä tarvitse omalla palstalla enempää yrittää ojentaa yhdestä virheestä.
Jääskä ei ollu lähelläkään vartalokontaktia.Tais Jääskäkin hidastuksen perusteella osua. Ihme ettei tarkistettu.
Jalalla se mun mielestä osui Kokkoon ja siitä taisi kiekkoa tippua kainalosta maaliin?Jääskä ei ollu lähelläkään vartalokontaktia.