HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 156 203
  • 22 271

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Poroilta on jäkälä loppu ja se harmittaa niitä. Tänään on vielä turpakäräjiä tiedossa, toivottavasti ei kuitenkaan enää turpaanlyöntikilpailuja.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kirjoitellaan vielä tännekin analyysiä ennen kuin modet tulee kyrvät ojossa antamaan mulle pelikieltoa tosta kärppien osion spedeilystä. Vittu mä sanon, jos porukalla menee noin vitusti tunteisiin pienet perseilyt. Neitejä sanon ma.
Ihan ansiosta sait näpeillesi Kärppien osiossa, samoin modeilta, jos tarpeelliseksi näkevät. Toisten jengien ketjuihin kirjoittelu on ehdottomasti hieno homma, mutta tuollaisen puhtaan vittuilun ja päänaukomisen kirjoittaminen avauserässä 0-3 tappiolla olevan jengin ketjuun on aika helvetin lapsellista ja noloa toimintaa.

Itse pelistä: viihdyttävää lätkää ja kiva nähdä Koivistoisen ketsuppipullon auenneen. Jatkosopparin saanut Seppälä on varma. Melartin toimi saattoi olla ennaltaehkäisevä, tiedä mitä Ritchie olisi ryöpytyksen (mahdollisesti ja toivottavasti) jatkuessa keksinyt. Toki 2-3 ottelua tästä Melartille napsahtanee, mikä ei sitten olekaan niin mukava asia.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Se on liian usein #41 jäällä, kun ollaan kusessa omissa
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Niinköhän hyväksytään?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Ihan ansiosta sait näpeillesi Kärppien osiossa, samoin modeilta, jos tarpeelliseksi näkevät. Toisten jengien ketjuihin kirjoittelu on ehdottomasti hieno homma, mutta tuollaisen puhtaan vittuilun ja päänaukomisen kirjoittaminen avauserässä 0-3 tappiolla olevan jengin ketjuun on aika helvetin lapsellista ja noloa toimintaa
Siitä nostinkin kätösen pystyyn, mutta pakko tähän sanoa että ei noitten kärppien vastauksetkaan ihan putkeen menneet.

Jos mun suihkutottumuksia aletaan kyselemään ja haukutaan pelleksi, niin kyllä ihan samalla tavalla noistakin saa pelikieltoa napsua, jos siis on tullakseen.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Ihan ansiosta sait näpeillesi Kärppien osiossa, samoin modeilta, jos tarpeelliseksi näkevät. Toisten jengien ketjuihin kirjoittelu on ehdottomasti hieno homma, mutta tuollaisen puhtaan vittuilun ja päänaukomisen kirjoittaminen avauserässä 0-3 tappiolla olevan jengin ketjuun on aika helvetin lapsellista ja noloa toimintaa.
En ole kanssasi eri mieltä, mutta @Burnittaja kävi Hillerien palstalla miehekkäästi nostamassa käden pystyyn virheen merkiksi. Joten ei ehkä tarvitse omalla palstalla enempää yrittää ojentaa yhdestä virheestä.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
En ole kanssasi eri mieltä, mutta @Burnittaja kävi Hillerien palstalla miehekkäästi nostamassa käden pystyyn virheen merkiksi. Joten ei ehkä tarvitse omalla palstalla enempää yrittää ojentaa yhdestä virheestä.
Kiitos!

Ja eiköhän nuo modet mulle arvo jonkun 1-2 viikon penaltin touhuista (ihan ansaitusti). Kun elää tunteella niin sillon tulee näitä ylilyöntejä. Ihmisiä tässä kuitenkin ollaan.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Berglund on kyllä viikonlopun esityksillään muistuttanut meikäläistä siitä, miksi olin ihan tyytyväinen, ettei hän jatkanut kevään jälkeen meillä. Pistepotentiaalia on kun pääsee isoon kiekolliseen rooliin, mutta sitten vastapainona on useammin kuin satunnaisesti räikeitä huolimattomuusvirheitä, jotka johtavat suoraan vastaiskuihin. Nytkin hän on ollut näissä kahdessa pelissä isossa roolissa kolmessa(?) IFK:n maalissa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös