Ei jeesus vaan InkvisiittoriMikäs Jeesus se sinä olet?
Asia kuitenkin lienee jokaisen itsensä päätettävissä.Vastaus: sillä ei ole tuohon mahdolliseen taukoon mitään merkitystä. Jos Peltosen aikakaudella sanotaan ettei seuraa liigaa enää niin silloin ei liitytä juhliinkaan jos se tapahtuu Villen ollessa päävalmentajana.
Toivottavasti miettii, että omaa tasoa ja pelaamista täytyy parantaa todella paljonMitähän joku Lehterä miettii tästä lätkästä tällä hetkellä. Punaisen kohdalta propellia päätyyn ja sinne sitten 37-vuotiaana hampaat irvessä karvaamaan ja riistämään.
Hui, pitää sitten varmuuden vuoksi katsoa tätä paskaa, että saa sitten osallistua juhliin.Arvasin että joku tarttuu tuohon ihan vain näyttääkseen kuinka huonolla tasolla oma uskonsa on.
Vastaus: sillä ei ole tuohon mahdolliseen taukoon mitään merkitystä. Jos Peltosen aikakaudella sanotaan ettei seuraa liigaa enää niin silloin ei liitytä juhliinkaan jos se tapahtuu Villen ollessa päävalmentajana.
Tämä olisi sellainen itsesuggeroinnin juhla, että oksat pois ja vähän latvasta.Agreed.
Tekisi aika monelle kirjoittajalle hyvää pitää taukoa vaikka ensi kesään asti.
Mulle aikanaan sanottu näin:
”Jossei ole mitään muuta sanottavaa kuin vittuiltavaa tai negaa niin voi jättää sanomatta”.
Taas kaatui jukuri aika helposti, mun mielestäni maila ei mennyt luistimen alle.
Sund aloitti koukkimisen jo hyökkäyspään kulmasta.Taas kaatui jukuri aika helposti, mun mielestäni maila ei mennyt luistimen alle.
Mikä sinä olet sanomaan ketkä saavat seurata ja koska?Pidä ihmeessä! Mutta muista sit olla seuraamatta myös silloin jos IFK pelaa finaaleita tai voittaa mestaruuden!
Onko sulla kristallipallo vai tuleeko mun lähetys todella myöhässä? Milloin Jääskä tuon jäähyn ottaa?Juha Jääskä ja keski-/hyökkäysalueen laiska jäähy vol. 5641.
Onko valmentajia ikinä lainattu Mestikseen?
Kuten oli se ensimmäinenkinHölmö jäähy Sundilta.