Jep näytti aika pahalta…Nyt alkaa jo naurattamaan, siellä luistelee 4 pelaajaa selät suorina omiin päin. Tää jengi ei pelaa logolle, ei toisilleen, eikä Peltoselle
Mistä päävalmentaja vastaa?Ojanen vastaa alivoimista.
Helpoista neuvotteluista Tobbarin kanssa.Mistä päävalmentaja vastaa?
PäästäMistä päävalmentaja vastaa?
Laadukkaasta arjesta ja silleenMistä päävalmentaja vastaa?
Pidä ihmeessä! Mutta muista sit olla seuraamatta myös silloin jos IFK pelaa finaaleita tai voittaa mestaruuden!Vois olla hyvä idea pitää taukoa Liigan seuraamisesta niin kauan kun Salmelainen ja Peltonen vaikuttaa nykyisissä rooleissaan. Varmasti tekis mielelle hyvää.
Minä vuonna tämä tapahtuu?Mutta muista sit olla seuraamatta myös silloin jos IFK pelaa finaaleita tai voittaa mestaruuden!
Agreed.Pidä ihmeessä! Mutta muista sit olla seuraamatta myös silloin jos IFK pelaa finaaleita tai voittaa mestaruuden!
Arvasin että joku tarttuu tuohon ihan vain näyttääkseen kuinka huonolla tasolla oma uskonsa on.Minä vuonna tämä tapahtuu?
Jotkut meistä vaatii parempaa, varsinki kun sama valmentaja on kolmatta kautta nyt puikoissa ja runkokin pysynyt hyvin kasassa. Ymmärrän ja tiedän, että huonoja pelejä ja jaksoja tulee kaikille. Meille ne on arkea ja hyvät pelit ja jaksot harvinaisia.Agreed.
Tekisi aika monelle kirjoittajalle hyvää pitää taukoa vaikka ensi kesään asti.
Mulle aikanaan sanottu näin:
”Jossei ole mitään muuta sanottavaa kuin vittuiltavaa tai negaa niin voi jättää sanomatta”.
Vastaus: sillä ei ole tuohon mahdolliseen taukoon mitään merkitystä. Jos Peltosen aikakaudella sanotaan ettei seuraa liigaa enää niin silloin ei liitytä juhliinkaan jos se tapahtuu Villen ollessa päävalmentajana.