Ei ei ei! Älkää minusta ottako mallia vaan tuosta joukkueesta! Minä en tänään taistellut pistettäkään stadiin mutta tuo joukkue raapi 3 tärkeää pistettä karun eilisen jälkeen.Hienoa, että joku edes täällä osaa kannattaa oikeaoppisesti! Sinusta voisi moni ottaa mallia.
Niinhän me otetaan, kun joukkueen tapaan otteet heittelevät täälläkin niin helvetisti pelistä toiseen?Ei ei ei! Älkää minusta ottako mallia vaan tuosta joukkueesta! Minä en tänään taistellut pistettäkään stadiin mutta tuo joukkue raapi 3 tärkeää pistettä karun eilisen jälkeen.
Joo. Oli jäänyt penkille.Lehterä
Tää on vähän sama kuin vaimolta kakkosta. 18 vuotta olen kärsivällisesti odottanut. Luulen, että Leevin syöttö tulee aiemmin kuin odotukseni täyttymys..Ei kannata odottaa jotakin, jota ei koskaan tule.
Sori, Koivistoinen. Meni 31 ja 21 sekaisin. Lähti kolmantena miehenä samalle puolelle ja jätti maalinedustan.Joo. Oli jäänyt penkille.
Paitsi että tappiotilanteissa tuo joukkue ei ala rääpimään päätä toisilleen siitä kuinka huono se jengikaveri on vaan jatkavat duuniaan ja tulosta tulee kun sen ansaitsee. Joukkuehenki on se mitä syvästi tännekin toivoisin jotta oltaisiin se 6.kenttäpelaaja jengille mutta näin ei tällä hetkellä ole. Tämähän ei nyt sitten tarkoita tyytymistä häviämiseen tai huonoihin peliesityksiin vaan sitä ettei kivitetä kavereita. Otan yhden esimerkin.Niinhän me otetaan, kun joukkueen tapaan otteet heittelevät täälläkin niin helvetisti pelistä toiseen?
Tämä on vähän kaksipiippuinen juttu ja osin myös jossittelua, sillä kyseisessä tilanteessa TPS-pakki keskittyi pelaamaan syöttölinjaa pois. Parempi viimeistely, niin Teissalaa kiiteltäisiin siitä, ettei lähtenyt hakemaan syöttöä tai vaihtoehtoisesti epäonnistunut syöttö, niin häntä kritisoitaisiin, että miksei laukonut itse.Teissala oli tänään pirteä, mutta 2 vs 1 hyökkäyksissä se kiekko kannattaa aina syöttää, jos toimen on vapaana, jotta veskarin saa liikkeelle.
Se oli numero #31 Koivistoinen, ei Lehterä joka jätti maalin edustan.Kliininen vieraspeli jossa tehtiin se mitä piti. Ei TPS:llä kovin paljon todellisia paikkoja ollut. Maalin edustalle ei tänään ollut mitään asiaa.
Teissala teki oikeita asioita tänään ja sai palkinnon. Teissala-Nättinen akseli toimi muutenkin hyvin. Ehkä Tejsal nyt näki, että Nättiselle kannattaa syöttää.
Taposen nollan rikkoneessa tilanteessa en nähnyt kuin syyllisenä Lehterän joka jätti maalin edustan. Annan silti synninpäästöä koska IFK ei tainnut huomata, että maalivahti lähti pois. Sitten seuraavat vaihdot pidettiin TPS pois kiekosta. Taposelta hieno nousu eilisen jälkeen.
Boldaus oma.Taposen nollan rikkoneessa tilanteessa en nähnyt kuin syyllisenä Lehterän joka jätti maalin edustan. Annan silti synninpäästöä koska IFK ei tainnut huomata, että maalivahti lähti pois. Sitten seuraavat vaihdot pidettiin TPS pois kiekosta. Taposelta hieno nousu eilisen jälkeen.
Mutta silti tämä kääntyy taas siihen, mikä on sinun mielestäsi oikein kannattamista? Arvostan tapaasi kannattaa, mutta älä rupea muutaman palstaitsemurhan tehneen edeltäjäsi tapaan Inkvisiittoriksi ja ala opastaa täällä, miten pitää kannattaa. Tämä on väärä foorumi sille. Tuo 6. kenttäpelaaja saapuu paikalle sillä hetkellä, kun IFK rupeaa suorittamaan resurssiensa edellyttämällä tasolla. En epäile hetkeäkään, etteikö IFKn joukkueessa olisi hyvä joukkuehenki, joka vain kasvaa tällaisista voitoista. Sillä ei vaan ole mitään tekemistä tämän Jatkoajan keskustelupalstan kanssa, jossa eletään hetkessä ja tunteella niin hyvässä kuin pahassa.Paitsi että tappiotilanteissa tuo joukkue ei ala rääpimään päätä toisilleen siitä kuinka huono se jengikaveri on vaan jatkavat duuniaan ja tulosta tulee kun sen ansaitsee. Joukkuehenki on se mitä syvästi tännekin toivoisin jotta oltaisiin se 6.kenttäpelaaja jengille mutta näin ei tällä hetkellä ole. Tämähän ei nyt sitten tarkoita tyytymistä häviämiseen tai huonoihin peliesityksiin vaan sitä ettei kivitetä kavereita. Otan yhden esimerkin.
Talelta jälleen ihan solidi esitys pelillisesti mutta 2 vetopaikkaa ja 0 maalia... Varmasti kyrsii Taleakin mutta penkillä jengi varmasti vaan tsempannut ukkoa et menee vielä eikä haukkunut pystyyn! Se että sai ylipäätään sen läpiajon niin aivan loistava pelinluku se hieman riskilläkin sinisen "väärälle" puolelle liukuminen AV:lla.
Joo, Koivistoinen lähti ”triplaamaan”Se oli numero #31 Koivistoinen, ei Lehterä joka jätti maalin edustan.
Ymmärrän hyvin. Itsekin odotan vielä 21 avioliittovuoden jälkeen, että kakkossyöttö tulisi edes puhumalla.Tää on vähän sama kuin vaimolta kakkosta. 18 vuotta olen kärsivällisesti odottanut. Luulen, että Leevin syöttö tulee aiemmin kuin odotukseni täyttymys..
No ei ollut hienointa ja otti pataan toi nollapelin sössiminen sekä eilisen tappio, mutta olihan kyllä tärkeä voitto.Suomen ja mahdollisesti euroopan parasta kiekkoa tänään tarjotaan turussa.
Mukava tietää ettei siellä stadissa muita ongelmia ole poliiseilla kuin kalastajat. Oli tosiaankin unettava peli, vaan onneksi nyt sitten kuitenkin jotakin pipsahti sinne vastustajan maaliin, ja olihan Raskin ja erityisesti Nättisen maali jopa ihan hienoja.Peli on niin unettavaa (kyllä, en keksinyt parempaakaan tekemistä illaksi kun väijyä tätä), että täällä sopii hyvinkin keskustella kalastuksen valvomisesta. Mun mielestä juuri oli ihan poliisitkin jossain oliko Jätkäsaaren nurkilla vai missä syynäilemässä kalastajien touhuja rantsussa ihan sankoin joukoin jopa.