Silti valitettavasti käteen jäi 0 pistettä ja Melart lasarettiin:D tää on meidän IFK!Ekan erän ekan kympin paikat olisi pitänyt käyttää.. Mut hyvä peli saatiin silti aikaseks ja jengi ei luovuttanut
Tämä oli oikeasti iso asia, vaikka pelissä oli paljon huonoakin.ja jengi ei luovuttanut
Tässä osiossa ei ikinä tiedä onko sarkasmia vai ei, mutta jos 13 matsissa on jääty kaksi kertaa nollille pisteille, niin ei se mun mielestä ihan perseilyn kriteerejä täytä.Hiljaiseksi vetää tälläinen perseily kaudesta toiseen
Silti valitettavasti käteen jäi 0 pistettä ja Melart lasarettiin:D tää on meidän IFK!
Siis joo, ihailtavaa periksi antamattomuutta mutta itteä harmittaa helvetisti ettei saatu jatkoille kirin jälkeen + pelottaa kuka siellä nähdään 3. Parissa Lehmuksen kanssa.Silti, hyvä peli. Posin kautta huomiseen peliin ja toivottavasti jengikin ottaa positiiviset asiat tästä illasta Turkuun mukaan. Ei edes vituta tämä tappio ihme kyllä
No ei, tappio kyrsii, mutta matsi oli hyvä ja tapahtumarikas.Tappio harmittaa, mutta en jaksa tästä nyt ihan hirveästi harmitella kuitenkaan.
Okei, 4-0 eteen antaminen on mun kriteereillä perseilyä, mut nää on näitä mielipiteiden hommiaTässä osiossa ei ikinä tiedä onko sarkasmia vai ei, mutta jos 13 matsissa on jääty kaksi kertaa nollille pisteille, niin ei se mun mielestä ihan perseilyn kriteerejä täytä.
Toka.Kyllähän tämä tappio vituttaa, mutta se nyt vaan lähti vähän väärille raiteille, vaikka alkuun oli mahdollisuudet toisenlaiseenkin peliin.
Oliko kauden toinen vai kolmas peli kun jäätiin kokonaan ilman pisteitä?
Kyllähän tämä tappio vituttaa, mutta se nyt vaan lähti vähän väärille raiteille, vaikka alkuun oli mahdollisuudet toisenlaiseenkin peliin.
Oliko kauden toinen vai kolmas peli kun jäätiin kokonaan ilman pisteitä?
Näytti ettei Nättisen kanssa osanneet päättää, että kumpi vetää.Lindbohmi vähä jääty tossa lopussa. Ois pitänyt lähteä vetämään suoraan ja napakasti tai levittää. Nyt jäi vähän mähmimään ja veska sai rauhassa katsoa vedon.
No joo, se on tietty.Okei, 4-0 eteen antaminen on mun kriteereillä perseilyä, mut nää on näitä mielipiteiden hommia
Ei, alkukausi on ollut kerrankin ja pitkästä aikaan hyvä. Nää ulospuhallukset vaan tuppaa harmittamaan, samanlainen perseily oli Porissa viime kaudellakin. Kyllä tää tästä, eihän tää ois kivaa, jos ei tää mitään tunteita herättäisi.No joo, se on tietty.
Ajattelin, että meinaat koko alkukautta.