CreaseMonkey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK
Halonen ei mielestäni ole ihan samassa kunnossa, kuin viime keväänä.
Taponen?
Halonen ei mielestäni ole ihan samassa kunnossa, kuin viime keväänä.
KalPa on tällä hetkellä surkea, eikä Kärpätkään mikään kova mittari ole. Tällä viikolla on huomattavasti kovemmat pelit, joten 5-6 pistettä olisi oikeasti kova suoritus. Itseäni edelleen huolestuttaa päästettyjen maalien määrä. KalPa sai tehtyä kolme maalia meitä vastaan, kuten Kärpätkin. Mv- ja puolustuspeli ei ole ihan uomissaan. Itse kokeilisin Hovista ainakin toisessa ottelussa. Halonen ei mielestäni ole ihan samassa kunnossa, kuin viime keväänä.
On kyllä mahdottoman kova saldo tuo. Ja edellä toinen kirjoittaja horisee Halosesta, kun kyse on Taposesta. Ilmeisesti pelipäivän aamuna kaikki ovat kännissä. Minä myös.Kärpät oli voittanut ennen IFK ottelua edellisestä 4 pelistä 5.
Taponen?
Kun IFK voittaa niin vastustaja aina tämän osaston mukaan huono :)
Ei varmaan ollut mitään tekemistä sillä, että IFK vei näiltä molemmilta vahvuudet pois. Kärpät oli voittanut ennen IFK ottelua edellisestä 4 pelistä 5. Kalpalla taas oli haastava jakso, mutta se ei poista sitä asiaa, että IFK piti Kalpan pois kiekosta mikä on sen identiteetin elinehto.
Millä tavalla ei ole puolustus onnistunut? Sehän osa-alue toimii varsin hyvin. Ei vastustaja pääse helpolla maalipaikoille maalinedusta pysyy tyhjänä. Alivoima on liigan parasta.
No tästä vahvasti erimieltä. Runkosarjassa jos voitat neljä peliä viidestä ihan missä kohden vain se on 12/15 pistettä. Paska joukkue ei noita pelejä kairaa vaikka sinne joku saipa mahtuukin joukkoon. Aikamoista vähättelyä muutenkin. HIFK nousi kuitenkin kahden maalin takaa Kärppiä vastaan voittoon ja heti perään Kalpasta vieraissa aika suvereeni esitys. Kumpikin joukkue tulee taistelemaan suorasta pudotuspelipaikasta, niin kyllä tässä kohden tuo puhdas 6/6 pistettä maistuu aika makealta.Mainitut voitot tulivat Sportista, SaiPasta, JyPistä ja SaiPasta. Ei se vielä tee Kärpistä huippujoukkuetta. IFK ottelun jälkeen voittivat vielä Pelicansin, joka niin ikään majailee taulokon hännillä ja silti Kärpät ovat vasta sijalla 9. Keskinkertainen joukkue, niin kuin sarjataulukkokin osoittaa. Ässät ja Tepsi vieraissa on mielestäni paljon vaikempi setti kuin Kärpät kotona ja KalPa vieraissa ja se oli mun hiestin pääpointti.
Itse katsoin ensin samaa, mutta hidastus näytti minusta, että taaemman jalan alle Salinin staga meni.Oliko tuossa jotain, porilainen näytti kaatuvan omiin luistimiinsa? Toisaalta Salin ei juurikaan protestoinut.