HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 003 985
  • 17 673

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vittu mitä hölmöilyä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kiitos Motinin ja Melartin perseilyn meni Tapsan toinen nollapeli putkeen.. Vitunmoinen lampaaanperse kokeneille pelaajille
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Kiitos Motinin ja Melartin perseilyn meni Tapsan toinen nollapeli putkeen.. Vitunmoinen lampaaanperse kokeneille pelaajille
Mä en osta Motinin jäähyä perseilynä. Vastustaja pitää mailasta kiinni ja tuomari ei vaihteeksi kiinnitä tuollaiseen huomiota. Kun sitten antaa itse kuitin, lähtee jäähylle. Alivoimalla. Menikö oikein? Mun mielestä ei todellakaan, jos kerran halutaan edes vähän tunnetta tuonne kaukaloon. Aivan täysin tuomarin takana oleva tilanne ja meni aivan päin vittua.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä en osta Motinin jäähyä perseilynä. Vastustaja pitää mailasta kiinni ja tuomari ei vaihteeksi kiinnitä tuollaiseen huomiota. Kun sitten antaa itse kuitin, lähtee jäähylle. Alivoimalla. Menikö oikein? Mun mielestä ei todellakaan, jos kerran halutaan edes vähän tunnetta tuonne kaukaloon. Aivan täysin tuomarin takana oleva tilanne ja meni aivan päin vittua.
Juuri näin, ja harvoin myöskään näkee että joku heittää takaperivoltin jos hiukan housunlahkeeseen tuuppaa poikkarilla. Jääskä voitti kaksintaistelun ja siitä jäähylle. Kyllä tässä Salonen halus tasotella jäähymääriä ja ottaa roolia ja pisti helpolla ukkoa boksiin.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Näköjään aika iso maali pitäis olla, et osuttais tyhjiin :D
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mä en osta Motinin jäähyä perseilynä. Vastustaja pitää mailasta kiinni ja tuomari ei vaihteeksi kiinnitä tuollaiseen huomiota. Kun sitten antaa itse kuitin, lähtee jäähylle. Alivoimalla. Menikö oikein? Mun mielestä ei todellakaan, jos kerran halutaan edes vähän tunnetta tuonne kaukaloon. Aivan täysin tuomarin takana oleva tilanne ja meni aivan päin vittua.
En ottanut kantaa jäähyn/jäähyjen oikeellisuuteen. Ei voi tulla IFKn pelaajille yllätyksenä, että a) 0-3 tilanteessa ”ammattituomareilla” on tarve tasoitella b) vaasalaisten ulina vaikuttaa tuomioihin. Tässä yhtälössä vaarattomissa tilanteissa on turha käyttää vähänkään kättä kaksinkamppailussa (Jääskä), huitoa kuin heinämies (Melart) ja tökkäistä naamaan ( Motin).
 

MJKK1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vittu että on Hifkillä vaikeuksia pelata johtoasemassa. Aina kun ollaan johdossa niin ruetaan pelaamaan purkukiekkoa ja vastustaja saa selkeän otteen ja lähes aina ainakin yhden maalin.
Samaa aktiivista hyökkäyspeliä loppuun asti niin homma viedään loppuun ammattimaisesti, eikä näytä noin vitun pelokkaalta!
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu että on Hifkillä vaikeuksia pelata johtoasemassa. Aina kun ollaan johdossa niin ruetaan pelaamaan purkukiekkoa ja vastustaja saa selkeän otteen ja lähes aina ainakin yhden maalin.
Samaa aktiivista hyökkäyspeliä loppuun asti niin homma viedään loppuun ammattimaisesti, eikä näytä noin vitun pelokkaalta!
Lisäisin vielä tuohon että pienenä koristeena kakun päällä laitetaan ne vedot paikoista tyhjään maaliin, niinkuin aina vastustajalla on tapana…
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös