HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 000 016
  • 17 673
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Ihan lopussa kyllä huomasi ettei Muuli ollu enää käytettävissä…
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Meni pointti ohi koska nyt en puhunut lapsen syntymästä vaan kaikki on mahdollista myös tässä varhaisvaiheessa tapaturmasta sairauteen jne. Eikä ole sen jälkeen ollut lähelläkään omaa tasoaan ja näitä selittämättömiä poissaoloja oli jo aiemmin.
En oikein ymmärrä miksi pitäisi spekuloida sellaisilla asioilla kuin lapsen sairaus tai tapaturma varsinkaan kun missään ei ole ollut mitään huhujakaan, että jotain tällaista olisi tapahtunut. Hieman jopa kyseenalaista heitellä mutu-pohjalta tällaisia asioita ilmoille.

Ainoa fakta on, että Palola on ollut kauden ensimmäistä ottelua lukuunottamatta todella huono ja on oletetun vilttikomennuksensa todellakin ansainnut puhtaasti pelillisistä syistä. Ei sitä pidä millään kuvitteellisilla perhehuolilla selitellä.
 
Viimeksi muokattu:

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Mä antaisin itse ensi perjantaina Palolalle mahiksen Halttusen paikalla. Halttunen ei kuitenkaan pirteistä otteistaan huolimatta ole saanut mitään tehoja aikaseksi. Palolallakin on kuitenkin potentiaalia tehdä tulosta.
 

Incognito

Jäsen
Mä antaisin itse ensi perjantaina Palolalle mahiksen Halttusen paikalla. Halttunen ei kuitenkaan pirteistä otteistaan huolimatta ole saanut mitään tehoja aikaseksi. Palolallakin on kuitenkin potentiaalia tehdä tulosta.

Halttunen on päässyt kyllä hyvin tonteille. Ei vaan ole mennyt. Pidän mielummin kokoonpanossa pelaajan, joka edes niille pääsee eikä hiihtele 60 minuuttia täysin näkymättömissä. Toki Palolalle jossain vaiheessa pitää paikka antaa, jos on henkisesti ja fyysisesti siinä kunnossa. Halttunen, Teissalaa tai Seppälä sieltä silloin väistynee.

Paajasen kuvittelisi olevan aika ihanteellinen kokenut isähahmo Teissalan ja Halttusen rinnalle. Ei vaan voi välttyä ajatukselta, että kunpa siinäkin olisi tuotteliaampi keskushyökkääjä hyökkäyssuuntaan. Paajaseen aika moni hyökkäys lopahtaa.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä antaisin itse ensi perjantaina Palolalle mahiksen Halttusen paikalla. Halttunen ei kuitenkaan pirteistä otteistaan huolimatta ole saanut mitään tehoja aikaseksi. Palolallakin on kuitenkin potentiaalia tehdä tulosta.
Halttunen on käyttänyt aikansa Palolaa paremmin. Ei hänkään hyvin, mutta pääsee paikoille ja taklaa. Tekee toki virheitäkin, mutta niin tekee Palolakin.

Mieluitenkin, jos ketään ei tule ja ketjut kestää suht samana, laittaisin kolmoseksi

Halttunen - Paajanen - Dyk

sitten kun Dyk taas pelikunnossa. Toki nyt ykkösen sentteri sisään ja Jääskä Paajasen ja Halttusen kanssa. Toki Halttunen, Teissala ja Kaskimäki voisivat vuorotellakin tai sitten Teissala tai Kaskimäki Micken tilalle neloseen.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Halttuselle ja Teissalalle sattui Kalpaa vastaan kyllä huono peli. Se nyt vaan on nuorten kanssa sellaista, että on hyväksyttävä se otteiden aaltoilu ekalla kaudella.

Tässä mielessähän Taponen ja Seppälä on outoja tapauksia tasaisuudessaan.

Siksi mun mielestä pitää hyväksyä nämä aallonpohjapelit, jos halutaan uskottava pelaajapolku junnuista edariin. Virheitä saa ja pitää tehdä. Kolmosketju on tähän juuri oikea paikka.

Pelit pitää pystyä kääntämään muiden toimesta, kun nämä kasvavat korkoa. Tehoja tulee kyllä, kun pojat löytävät itsestään liiga-pelaajan. Juuri pahin virhe olisi liian hätäisesti tehdä ratkaisuja, joiden seurauksena tekevät tuon löydön jossain, missä routa ei sula heinäkuussakaan.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Halttuselle ja Teissalalle sattui Kalpaa vastaan kyllä huono peli. Se nyt vaan on nuorten kanssa sellaista, että on hyväksyttävä se otteiden aaltoilu ekalla kaudella.

Tässä mielessähän Taponen ja Seppälä on outoja tapauksia tasaisuudessaan.

Siksi mun mielestä pitää hyväksyä nämä aallonpohjapelit, jos halutaan uskottava pelaajapolku junnuista edariin. Virheitä saa ja pitää tehdä. Kolmosketju on tähän juuri oikea paikka.

Pelit pitää pystyä kääntämään muiden toimesta, kun nämä kasvavat korkoa. Tehoja tulee kyllä, kun pojat löytävät itsestään liiga-pelaajan. Juuri pahin virhe olisi liian hätäisesti tehdä ratkaisuja, joiden seurauksena tekevät tuon löydön jossain, missä routa ei sula heinäkuussakaan.
Juuri tästä olen kampanjoinut - yks laiturin ja yks pakin paikka pitäis olla kiintiöity aina ja joka pelissä kehitysjunnulle. "Lundellit" ja "Heiskaset" sitten vielä toki siihen päälle, jos sellainen jonain vuonna on.

Pelien voittaminen tai menestyminen ei saa olla noin marginaalisesta määrästä kiinni.
 

F#21

Jäsen
Nihkeä alku Turussa. TPS puolustaa keskialuetta ja keskustaa tiiviisti eikä HIFK löydä tuohon avaimia.

Ei tosin kotijoukkuekaan ole ihmeitä esittänyt kiekon kanssa. Aika taistelua tällä hetkellä.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Salin pihalla kuin tamponin naru...
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Onks nää meidän edarit katsoneet liikaa fudista kun koko ajan ollaan nurin?
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Jotenkin sekavaa tahkoamista ja hyviä maalipaikkoja todella vähän. Sellainen nopean vaarallinen hyökkäyspeli omasta päästä saakka sakkaa kun molemmat pelaavat tarkasti niin keskikentän kuin oman pään.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Melkoista möyrimistä puolin ja toisin. IFKlla tolppaträppi ja Tepsillä träppi vielä syvemmällä keskialueella. Sen näköistä on meno.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tylsää prosenttikiekkoa. IFK:lla kuitenkin paremmat maalintekopaikat ja yhden VAAARALLISEN läpisyötön sai tepsipakki juuri ja juuri katkaistua. Taponen vähän pomputti ja fyysisyydessä ollaan selvästi perässä. Erikoistilannepelaaminen ratkaisee tänään.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Syöttäminen ja syötön vastaan otto… Miten nämä ns. ammattilaiset voivat olla näin paskoja tolla(kin) osa-alueella?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Jos Buli olis pudottanut ton kärpäsen niin IFK pelaisi paljon paremmin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Motin on kyllä ruosteessa pelikiellon jäljiltä. Vitun Liiga
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tallberg ei kyllä osu laiturilta mereen
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Fiksu hyökkäyspään jäähy. Arvatkaa kuka?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös