Morten Halsted
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Ihan lopussa kyllä huomasi ettei Muuli ollu enää käytettävissä…
En oikein ymmärrä miksi pitäisi spekuloida sellaisilla asioilla kuin lapsen sairaus tai tapaturma varsinkaan kun missään ei ole ollut mitään huhujakaan, että jotain tällaista olisi tapahtunut. Hieman jopa kyseenalaista heitellä mutu-pohjalta tällaisia asioita ilmoille.Meni pointti ohi koska nyt en puhunut lapsen syntymästä vaan kaikki on mahdollista myös tässä varhaisvaiheessa tapaturmasta sairauteen jne. Eikä ole sen jälkeen ollut lähelläkään omaa tasoaan ja näitä selittämättömiä poissaoloja oli jo aiemmin.
Mä antaisin itse ensi perjantaina Palolalle mahiksen Halttusen paikalla. Halttunen ei kuitenkaan pirteistä otteistaan huolimatta ole saanut mitään tehoja aikaseksi. Palolallakin on kuitenkin potentiaalia tehdä tulosta.
Halttunen on käyttänyt aikansa Palolaa paremmin. Ei hänkään hyvin, mutta pääsee paikoille ja taklaa. Tekee toki virheitäkin, mutta niin tekee Palolakin.Mä antaisin itse ensi perjantaina Palolalle mahiksen Halttusen paikalla. Halttunen ei kuitenkaan pirteistä otteistaan huolimatta ole saanut mitään tehoja aikaseksi. Palolallakin on kuitenkin potentiaalia tehdä tulosta.
Poikkeuksena se melko nätti lätty Nättiselle, jonka jatkosta Vesalaisen viimeisteli tyhjään börsään.Paajaseen aika moni hyökkäys lopahtaa.
Juuri tästä olen kampanjoinut - yks laiturin ja yks pakin paikka pitäis olla kiintiöity aina ja joka pelissä kehitysjunnulle. "Lundellit" ja "Heiskaset" sitten vielä toki siihen päälle, jos sellainen jonain vuonna on.Halttuselle ja Teissalalle sattui Kalpaa vastaan kyllä huono peli. Se nyt vaan on nuorten kanssa sellaista, että on hyväksyttävä se otteiden aaltoilu ekalla kaudella.
Tässä mielessähän Taponen ja Seppälä on outoja tapauksia tasaisuudessaan.
Siksi mun mielestä pitää hyväksyä nämä aallonpohjapelit, jos halutaan uskottava pelaajapolku junnuista edariin. Virheitä saa ja pitää tehdä. Kolmosketju on tähän juuri oikea paikka.
Pelit pitää pystyä kääntämään muiden toimesta, kun nämä kasvavat korkoa. Tehoja tulee kyllä, kun pojat löytävät itsestään liiga-pelaajan. Juuri pahin virhe olisi liian hätäisesti tehdä ratkaisuja, joiden seurauksena tekevät tuon löydön jossain, missä routa ei sula heinäkuussakaan.
Jotenkin sekavaa tahkoamista ja hyviä maalipaikkoja todella vähän. Sellainen nopean vaarallinen hyökkäyspeli omasta päästä saakka sakkaa kun molemmat pelaavat tarkasti niin keskikentän kuin oman pään.
Kaksi kriisijoukkuetta vastakkain, niin kumpikaan ei uskalla hyökätä rohkeasti.Melkoista möyrimistä puolin ja toisin. IFKlla tolppaträppi ja Tepsillä träppi vielä syvemmällä keskialueella. Sen näköistä on meno.