Kuulinko oikein, että toisella erätauolla tulee Tobbarin jäätävä analyysi kaudesta?
Jos näin, niin on tämän ottelun kohokohta.
Kuulinko oikein, että toisella erätauolla tulee Tobbarin jäätävä analyysi kaudesta?
Tuskin maltan odottaa tätä analyysia. Luultavasti paljon korulauseita tiedossa.Kuulinko oikein, että toisella erätauolla tulee Tobbarin jäätävä analyysi kaudesta?
Just voi katsella, kun flunssaisena ei ole muuta tekemistä. Golfkierros oli kyllä varattuna, mutta piti perua.Onkohan liigan toimistolta tullut ohjeita Saravo Waheeb kaksikolle. Muistakaa nyt hehkuttaa miten tärkeä tää pronssipeli on ja kuinka pelaajat kuitenkin ylpeydellä vetävät täysii.
Oikeesti hei, eihän tää läpsyttely kiinnosta yhtäkään kaveria tuolla kaukalossa.
Nuorin Lundell on ollut yllättävän valmis miesten peleihin.
Oletko käytettävissä uudeksi urheilutoimenjohtajaksi?Minua ei jostain syystä yllättänyt yhtään
Viihdyttävämpää olis seurata pojan U20 mestisjengin try-out jäitä. No onneks ysiltä alkaa U18 MM-Kisat.Just voi katsella, kun flunssaisena ei ole muuta tekemistä. Golfkierros oli kyllä varattuna, mutta piti perua.
Debyytissä siis oikeasti noin kova? (En siis itse näe ulkomailla ollessa matsia).Teissala ei ole kyllä tämän pelin perusteella iso menetys HIFK:lle.
Sen sijaan Kasper Lundellista tulee vakaa kiekkoilija aina NHL:n saakka.
Ja oli aika suoria selkiä puolustussuuntaan. Ei varsinaisesti yllätä, mutta minua yllättäen vituttaa tuollainen saatanan liukuminen. Olkoon mikä pronssipeli tahansa. Jos ei kiinnosta, voi tehdä Karalahdelle ja lähteä keitottamaan.Tehoton yv ja omissa soi heti perään. Tää on pariin kertaan nähty kauden aikana
Onhan tää larssonin viimeinen peli meillä, onhan?