Minun mielestä Tilkanen siellä ihana fläppitaulun kanssa ohjeistaa.Eikös Corey Murphy ole ylivoimasta vastuulla? näin muistelen, että Peltonen on sanonut.
No höpöhöpö. Ei yksi Lehterä muuttaisi tuota IFK:n mielikuvituksetonta kiekonsiirtelyä yhtään mihinkään.Pitää muistaa myös se, että Tapparan Yv:n suurin syy lienee Lehterä. Hän sen ilmeisesti suunnittelee ja myös toteuttaa. IFK:lta sellainen YV:n kapellimestari puuttuu täysin sekä myös ykköskorin viivapakki. Syitä on useita.
Koska Lukko oli umpisurkea.Miten vitussa me ollaan semi-finaaleissa?
No höpöhöpö. Ei yksi Lehterä muuttaisi tuota IFK:n mielikuvituksetonta kiekonsiirtelyä yhtään mihinkään.
Jep, mitään muuta syytä ei ole. Kalpa tai Pelicans ois laittanut sekä HIFK:n että Lukon myös kesälomalle.Koska Lukko oli umpisurkea.
Mut onko paras liigassa? Hanki joku Lepistö ykköspakkipariin niin saat sen n. 2/3-osaa matseista pelaavan pelaajan ja noin 15-20 pistettä, +-0. Ihan ok. Toki siinä vois olla joku jota ei tarvii puolueella sillä, ettei ollut ongelma. Joka olis oikeasti kova.Itse en näe Lepistöä, keneen ilmeisesti viittaat, minkäänlaisena ongelma vaan tulee edelleen olemaan kova pelaaja Liigaan. Tärkeämpänä on kokonaisuus ja miten se on roolitettu
Molemmilla ollut samat kananmunat kainaloissa jo pitkään, ja vieläkin ovat ehjinä.Nättinen ja Rantakari ihan jäässä
Rantakari ihan jäässä
Sinähän sen Lehterän nostit esille.Enhän minä niin sanonut. Luetko sinäkään lainkaan näitä viestejä.
No jaa, eipä siinä(kään) tainnut olla yhtään oikeata maalintekopaikkaa. Ei se mun öögaan näyttänyt siltä, että nyt haetaan se voitto vaikka väkisin.Avauserä näytti ihan hyvältä.
Kyllä se taas vähän Tapparan maaliin katkesi ja Tapparakin sai siitä vielä pienen boostin, niin siinäpä tuo. TAAS.
No höpöhöpö. Ei yksi Lehterä muuttaisi tuota IFK:n mielikuvituksetonta kiekonsiirtelyä yhtään mihinkään.
Todellakin muuttaisi! Tämä huutaa nimenomaan sitä kapellimestaria. Ja kapellimestari osaisi myös opettaa muut.No höpöhöpö. Ei yksi Lehterä muuttaisi tuota IFK:n mielikuvituksetonta kiekonsiirtelyä yhtään mihinkään.
Nämä on näitä ja ymmärrän kyllä mielipiteesi. Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta vaikka Lepistö olisi perustanut Jokerit, kunhan antaa kaikkensa Rödalle ja on vahvistus IFKlle. En tiedä myöskään miten Juti liittyy tähän? Lepistö kuitenkin teki tälläkin kaudella Liigaa kovemmassa sarjassa ihan hyvät pisteet ja varmasti halutessaan olisi saanut diilin kovempiin sarjoihin iästään huolimatta.Ensi kaudella 39-vuotta täyttävä Jokeri-ikoni. Hyi vittu. Eiköhän hankita myös Jutila samalla ovenavauksella.