Joo siis ilman muuta tämä laittaa mut huonoon valoon, että mitä vittua? Ei se silti sitä poista, että kun yksi on vuodesta toiseen ylivoimainen, niin se laskee tuotteen kiinnostusta yleisesti.Turhaa nillitystä tällainen. Ei se niiden vika ole ettei muut osaa. Paskat vois pikkuhiljaa alkaa ottamaan oppia hyvästä.
Tarkoittanet maanantain vieraspeliTästä pelistä opiksi ja jäähyt pois.
Sunnuntain vieraspelistä jollakin ihmeellä kairattava voitto.
Sitten ollaankin Nordiksella kutospelissä.
Kyllä mä nostaisin myös Nättisen tähän. Ollut tästä nelikosta kaikista näkymättömin.Missä on IFK:n isoimmat vastuunkantajat?
Vesalainen?
Pakarinen?
Koivistoinen?
Miksi HIFK:n fanikatsomon edessä on n. 15 varustautunutta stevaria?
Sama, mutta ei tuon ansioista ota kuitenkaan turhia kakkosta vaan jos mennään niin sit lähtee kumpikin.Ai että mä diggaan Kåsanderin olemattomasta sytytyslangasta.
Alkaa olemaan aika paskaa seurata Tappara-liigaa. Mitä järkeä kun yksi seura on vuodesta toiseen täysin ylivoimainen. Vie finaalit ja välierät 4-1 ja puolivölierät 4-0.
Sama, mutta ei tuon ansioista ota kuitenkaan turhia kakkosta vaan jos mennään niin sit lähtee kumpikin.
Mahtava tyyppi.Ai että mä diggaan Kåsanderin olemattomasta sytytyslangasta.
Manasin ettei joutuis mutta samapa tuo kun Tappara tekee maalin jokavitun ylivoimastaMiks joutuis?
Kerrankin Pesonen puhuu asiaa selostamossa.
Pitäisi saada kurinpitoon. C-more vois kans nostella näitä vähän esiin.Levchki painanut 1+2 vaikka olisi pitänyt saada 5+20 ja olla ulkona. Sama tuomarilinja jatkuu. Varmaan toi menee tarkasteluun, mutta aina näin päin, jää vitosen yv saamatta.
Anteeksi purkaus, mutta olen oikeassa.
Ei nosta koska; Tappara, Nokia Areena, Suomen ylpeys.Pitäisi saada kurinpitoon. C-more vois kans nostella näitä vähän esiin.
Onks nää jotain fudispellejä? Järjestäis nulikat ton perseilyn jossain muualla.Eturivin mustapaitaiset janarit kiipeilivät pleksin yli, niin tuli stevarit väliin.
Pleksiin kyseiset heput teipanneet legendaarisen ACAB.
Ei ole sarja ohi mutta kyllä toi ykkösketju on aika pimennossa ja Tappara vissiin peluuttaa parhaita heitä vastaan aina. Koivistoinen ainakin vielä ihan keskenkuntoinen. Ei hyvältä näytäEi auta itkut markkinoilla. Täytyy vaan tehdä asiat organisaationa paremmin. HIFKillä on samat tavoitteet, kun Tapparalla. Ollaan lievästi sanottuna aika helvetin kaukana takamatkalla.
Mutta silti me voidaan joku päivä olla siellä. Kaikki on itsestä kiinni.
Eikä tämäkään sarja vielä ohi ole.
Toivottavasti edes Pelsut hinaa itsensä finaaliin, ei tule niin paljon manse-hehkutusta. Ja Veri-Pena voi vähän heitellä noita koukkijoita.Ei nosta koska; Tappara, Nokia Areena, Suomen ylpeys.