Kyllä. On kyllä niin paskaa ollut ylivoimapelaaminen ja muukin pelaaminen, että täysin ansaittua tällä hetkellä. Saa nähdä, päästäänkö historian kirjoihin toisena täydellisesti sulaneena joukkueena.Saadaan se mitä ansaitaan.
Teoriassa kyllä, koska takaa-ajajana jengi uskaltaa pelata paremmin, Lukon siirtyessä hieman enemmän puolustamaan.Jokohan nyt herättäis.
Mutta kyllä täytyy olla tyhmä. Siinä jaettiin vuorotellen poikkaria. Miksi Miro ei heittäytynyt?Se oli siinä sit.. Väänänen pihalle
Mun puolesta koko helvetin toimisto valmentajineen voi jättää eroilmoituksen siinä vaiheessa. Tillsammans vaan.Mua vituttaa sen verran, että jos tästä kesälomille lähdetään niin Tobias & Ville voi jättää Raumalle henkilökortit ja Nordiksen ovikoodit vaihdetaan.
Hyvää lomaa HIFK. Tämä joukkue tullaan muistamaan KalPan 2013 kanssa pahimpana sulajana tämän sarjan historiassa. Sen se vaati, että tämä rosteri jäi historiankirjoihin.
Mulla on saunassa sellanen saunatonttu kiuaskivien päällä, se on kiveä ja vaikka kuinka paiskoo löylyä niin ei se mitään vaikuta. Kylmässäkään ei tee mitään.Voisihan Ville kokeilla vaikka sekoittaa vähän ketjuja.
Joutuu sekoittamaan, kun yksi nelosen keskeltä kyllästyi pelaamiseen. Tuli sopiva hiki, saunaan ja suihkuun. Ei tuu niin väsy. Prkle!Voisihan Ville kokeilla vaikka sekoittaa vähän ketjuja.