Larssonin ohjaimesta loppui akku.
Larsson on mun mielestä parantanut paljon ja pelannut hyvin.
Larssonin ohjaimesta loppui akku.
Samaa mieltä. Merkkausvirhe Lukon maalissa, mutta muuten rauhoittanut alakertaa melkoisesti.Larsson on mun mielestä parantanut paljon ja pelannut hyvin.
Samaa mieltä. Merkkausvirhe Lukon maalissa, mutta muuten rauhoittanut alakertaa melkoisesti.
Kamala loppu, mutta kyllä maistuu!
IFK voisi myös yllättää kaikki ja ottaa Lukolta viimeiset luulot pois jo ensimmäisessä erässä.
Ei se mikään yllätys olisi. Veikkaan, ettei Lukon selkäranka enää paljoa kestä. Lisäksi heillä selvä veskariongelma. Jotenkin tuttu fiilis.
Mielenkiintoista nähdä kumman Lukko laitaa uuniin perjantaina?HIFK-fanit voisivat matkia Ässäfaneja ja antaa löylyä Zagidulinille jo alkulämmössä. Kaikki menee.
Mielenkiintoista nähdä kumman Lukko laitaa uuniin perjantaina?
Joo, eikä tarvisi reppana Andreitakaan varsinaisesti jättää vähälle huomiolle.HIFK-fanit voisivat matkia Ässäfaneja ja antaa löylyä Zagidulinille jo alkulämmössä. Kaikki menee.
Kamala loppu, mutta kyllä maistuu!
Kyllä. Helvetti että mä ihan oikeasti inhoan tätä pudotuspeliaikaa. Tarttisin varmaan oikeasti otain terapiaa tähän, mutta ei viitsi terveydenhuoltoa kuormittaa tällaisella ongelmalla. (hymiö)Oli, ja suurin osa pelistä sellasta että vaikea pysyä sohvalla paikoillaan. Lopussa pumppu aika kovilla taas.
Kyllä. Helvetti että mä ihan oikeasti inhoan tätä pudotuspeliaikaa. Tarttisin varmaan oikeasti otain terapiaa tähän, mutta ei viitsi terveydenhuoltoa kuormittaa tällaisella ongelmalla. (hymiö)