Vähän oli nyt ilkeä, mutta nauratti silti.Nyt Halonen maaliin ja tästä tulee vielä peli!
Vähän oli nyt ilkeä, mutta nauratti silti.Nyt Halonen maaliin ja tästä tulee vielä peli!
Taponen pois maalilta olis nyt hyvä! Vai onko veto 3-7 sisällä, @Keskikalja ?
Kasvanut varmaan pelin edetessä.Itekin satunnaisesti tulee nuuskaa käytettyä mutta onhan toi OJ naurettavan näköinen toi jättimälli huulessaan
Hiukan nauratti kun Pakarinen näytti siltä että yritti aivan väkisin painaa jonkun 3 miehen läpi syöttöä Koivistoiselle että saisi hatun, ja Koivistoinen taas sitten näytti siltä että ei kiinnosta yhtään enää painaa hattua ja vain seisoskeli pelin taustalla :DTyylikäs veto laittaa kahden maalin miehet lopussa yhtäaikaisesti kentälle.
Peliaika tasan 00.00Ei muuten näkynyt Dykiä kertaakaan tänään. Ainakaan en itse nähnyt
Näin tv kuvien lähetyksestä kun käveli koppiin.Peliaika tasan 00.00
Olikohan edes penkin päässä.
Ei muuten näkynyt Dykiä kertaakaan tänään. Ainakaan en itse nähnyt
Nähty möyrimässä terhakkaasti ja hyvällä fiiliksellä hodarijonon hännillä. Ilmeisesti karvaamassa höyrynakkeja.Ei muuten näkynyt Dykiä kertaakaan tänään. Ainakaan en itse nähnyt
Tiputtiko tilauksen käsistään vai käyttikö paikkansa tehokkaasti?Nähty möyrimässä terhakkaasti ja hyvällä fiiliksellä hodarijonon hännillä. Ilmeisesti karvaamassa höyrynakkeja.
Pääsi hyvin paikoille, mutta ratkaisun hetkellä jotenkin onnistui sijoittamaan höyryävän pötkylän omaan korvaansa.Tiputtiko tilauksen käsistään vai käyttikö paikkansa tehokkaasti?
Joo, mutta hillot meni Tobben taskuun. Nyt siellä ei ole kuivaa.Saiko pannaria?
Sinappi-töräytys meni kolme metriä ohi nakeista.Tiputtiko tilauksen käsistään vai käyttikö paikkansa tehokkaasti?
Muistelen että Iiro teki silloin edellisellä IFK-visiitillään parikin kertaa rankkareista tollasen jäätävän rannaripommin yläpeltiin. Jostain syystä kun ampui rankun tässä tällä kaudella jossain pelissä niin yritti kikkaa, olis varmaan vaan kannattanut vetää :)Oliko toi Pakarisen rannari äsken yläpeltiin oikeasti liki 140 km/h vai näinkö väärin? Karmea rannari kyllä oli.
Eilen kolme eli heti väärin. Mihin riittää tulevat 18 pistettä.Jukurit v 2 pts
Sport k 3
Tappara v 0 pts
KooKoo v 2
Hpk k 3
Kärpät k 3
Kärpät v 0
SaiPa v 3
Tps k 3
JYP v 1
Eli 20 pistettä loppukausi. Mihin riittää niin saa nähä.