No, tämä nykyinen taaperrus ei ole MITÄÄN verratuna ysärin hirveimpiin vuosiin. Se oli oikeasti raakaa elämää.
En muutenkaan ymmärrä yhtään, miksei joku muka kehtaisi käyttää HIFK:n vermeitä? Sehän se vasta noloa onkin. HIFK on edelleen maailman kaunein seura. Jos joku tulee jotain vittuilemaan, niin aina voi todeta, että ei ne peliesitykset ole minusta kiinni, kun olen ihan muissa hommissa. Joku tuttu joskus kävi somessa vittuilemassa mun feediini aina HIFK:n tappion jälkeen ja päädyin poistamaan tällaiset tyypit kavereistani. Näillehän meillä on chanttikin olemassa. Jos joku on niin juntti, ettei osaa käyttäytyä, ei se voi meidän ongelmamme olla. Itse käytän melkeinpä enemmän HIFK-kamoja silloin, kun HIFK:lla menee huonosti. Se on minun tapani osoittaa maailmalle, että ei tässä mitään glory huntereita olla.
Peliesityksistä sen verran, että ihan hirveetä paskaa taas kerran. Hengetöntä kuraa. Vaikka valmennus on ihan pihalla, myöskään pelaajat eivät todellakaan saa mitään synninpäästöä. Jostain se taistelutahto pitää nyt kaivaa. Näyttää koko sakki ihan eunukeilta kentällä.