HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 996 592
  • 17 673

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Niinpä. Kriisi-IFK:n voitto kriisi-SaiPasta ei hirveästi säväytä itseäni. Toki voidaan mahdollisen voiton jälkeen taas mainita uniset ketsuppipullot ja keväällä pelataan tosipelit. Nyt vaan vedetään niin syvissä vesissä, että ei vaan enää meinaa jaksaa.
Itse uskoisin, että jos nimettäisiin muutama varakapteeni lisää niin peli voisi aueta...
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pientä odottavaa lumoa oli tänään jostain syystä, mutta kyllä nyt katkesi vihoviimeinenkin fiiliksen ripe tähän kauteen.

Tulee IFK ottamaan sen verran raskaasti takkiin rahallisesti ja imagollisesti, että pitkät on seuraukset kyllä, kuten nimim. Walkin totesi.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Olisiko varakapteenien varakapteenit?
Eli yhteensä 8? Nythän meillä on kujeilevasti neljä varakapteenia. Toisaalta ymmärtäähän tuon, että tuommoisesta tähtisikermästä on vaikea valita. Onneksi kapteeni sentään on aivan kivessä. Siitä on turha edes keskustella.
(huokaus)
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
HIFK on jo aloittanut tyhjennysmyynnin ja kai se jotain kertoo seuran tilasta. Sieltä vielä muutamasta pelaajasta saisi hiukan kassanpohjalle rahaa. Taponen, Melart, Pakarinen ja Koivistoinen ehkä sellaisia, jotka voisivat mennä johonkin kärkiseuroihin, Taponen kakkosmaalivahdiksi tietty.

HIFK saa puolestani olla, mutta odotan jännityksellä Salmelaisen ensi kauden joukkuetta. Siinä voi olla naurussa pitelemistä.
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Eli yhteensä 8? Nythän meillä on kujeilevasti neljä varakapteenia. Toisaalta ymmärtäähän tuon, että tuommoisesta tähtisikermästä on vaikea valita. Onneksi kapteeni sentään on aivan kivessä. Siitä on turha edes keskustella.
(huokaus)
Noh - seurahistorian väsynein kapteeni sekä päävalmentaja, niin riittäkö tuo kahdeksikko?
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Jep. Lapsetkaan ei halua enää käyttää HIFK pipoja. Nyt sitten palelevat ulkona. Kiitti vaan HIFK!!!

Hyvä se on tietää miltä tuntui mennä 90-luvun puolessa välissä kouluun IFK kamat päällä. Nykynuorisolle vielä aika kevyttä siihen aikaan verrattuna :)

Mitä tulee peliesityksiin niin katsoin vain kolmannen erän. IFK:n kehonkieli hermostunut ja tekeminen saamatonta. Kamppailuvaste ei ollut lähelläkään Jukureiden vastaavaa. Ei hyvältä näytä. Ihan kuin joukkueella olisi mennyt itseluottamus Motinin pelikieltoon tai sitten uskoa taktiseen puoleen ei ole.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
HS ( jolla ei ole urheilujournalisteja): PERJANTAINA Mikkeliin rantautunut Helsingin IFK:n kiikkerä pursi otti uuden pohjakosketuksen miesten jääkiekkoliigassa, kun Jukurit voitti punapaidat toisen kerran tällä viikolla. Maanantaina Jukurit oli vieraissa parempi maalein 3–1 ja perjantaina Kalevankankaallaan 2–1.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä se on tietää miltä tuntui mennä 90-luvun puolessa välissä kouluun IFK kamat päällä. Nykynuorisolle vielä aika kevyttä siihen aikaan verrattuna :)

No, tämä nykyinen taaperrus ei ole MITÄÄN verratuna ysärin hirveimpiin vuosiin. Se oli oikeasti raakaa elämää.

En muutenkaan ymmärrä yhtään, miksei joku muka kehtaisi käyttää HIFK:n vermeitä? Sehän se vasta noloa onkin. HIFK on edelleen maailman kaunein seura. Jos joku tulee jotain vittuilemaan, niin aina voi todeta, että ei ne peliesitykset ole minusta kiinni, kun olen ihan muissa hommissa. Joku tuttu joskus kävi somessa vittuilemassa mun feediini aina HIFK:n tappion jälkeen ja päädyin poistamaan tällaiset tyypit kavereistani. Näillehän meillä on chanttikin olemassa. Jos joku on niin juntti, ettei osaa käyttäytyä, ei se voi meidän ongelmamme olla. Itse käytän melkeinpä enemmän HIFK-kamoja silloin, kun HIFK:lla menee huonosti. Se on minun tapani osoittaa maailmalle, että ei tässä mitään glory huntereita olla.

Peliesityksistä sen verran, että ihan hirveetä paskaa taas kerran. Hengetöntä kuraa. Vaikka valmennus on ihan pihalla, myöskään pelaajat eivät todellakaan saa mitään synninpäästöä. Jostain se taistelutahto pitää nyt kaivaa. Näyttää koko sakki ihan eunukeilta kentällä.
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Jollain pitäisi olla palleja päättää kärsimys, joko Villellä itsellään, tai valmentajat tai p

No, tämä nykyinen taaperrus ei ole MITÄÄN verratuna ysärin hirveimpiin vuosiin. Se oli oikeasti raakaa elämää.

En muutenkaan ymmärrä yhtään, miksei joku muka kehtaisi käyttää HIFK:n vermeitä? Sehän se vasta noloa onkin. HIFK on edelleen maailman kaunein seura. Jos joku tulee jotain vittuilemaan, niin aina voi todeta, että ei ne peliesitykset ole minusta kiinni, kun olen ihan muissa hommissa. Joku tuttu joskus kävi somessa vittuilemassa mun feediini aina HIFK:n tappion jälkeen ja päädyin poistamaan tällaiset tyypit kavereistani. Näillehän meillä on chanttikin olemassa. Jos joku on niin juntti, ettei osaa käyttäytyä, ei se voi meidän ongelmamme olla. Itse käytän melkeinpä enemmän HIFK-kamoja silloin, kun HIFK:lla menee huonosti. Se on minun tapani osoittaa maailmalle, että ei tässä mitään glory huntereita olla.

Peliesityksistä sen verran, että ihan hirveetä paskaa taas kerran. Hengetöntä kuraa. Vaikka valmennus on ihan pihalla, myöskään pelaajat eivät todellakaan saa mitään synninpäästöä. Jostain se taistelutahto pitää nyt kaivaa. Näyttää koko sakki ihan eunukeilta kentällä.
Onhan tämä heittämällä suurempaa paskaa kuin kenenkään aikana 90-luvulla - Ville Peltosen lätkä on hirveintä, ja kömpelöä sekä pelilottominta roskaa mitä minä olen Nordiksella koskaan nähnyt.

Otan Hannu Kapasen tai Mike Eavesin koska tahansa ennen Peltosen bussilätkää
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Onhan tämä heittämällä suurempaa paskaa kuin kenenkään aikana 90-luvulla - Ville Peltosen lätkä on hirveintä, ja kömpelöä sekä pelilottominta roskaa mitä minä olen Nordiksella koskaan nähnyt.

Otan Hannu Kapasen tai Mike Eavesin koska tahansa ennen Peltosen bussilätkää
Joo, 90-luku oli huono, loppua lukuunottamatta tietty, mutta eipä nyt koskaan oltu jumbona 30 pelin jälkeen, sillonhan oli 12 joukkuetta.
 

Incognito

Jäsen
Katselin siinä erätauolla koosteita muista peleistä ja Ilves-Tappara peli näytti siltä, kun joukkueet pelaisi eri sarjassa. Tuli todella vittumainen olotila. Toki siellä on uusi halli ja buumi päällä, mutta myös pelin taso on ihan eri levelillä. Todella kurjaan tilaan olette saaneet tämän seuran yhdessä kaudessa Peltonen ja Salmelainen. Mitataan tätä sitten millä mittarilla vain, elämys, menestys, viihdearvo. Pahoin pelkään, että tästä maksetaan hintaa useampi kausi.

HIFK:n pelaaminen on loputonta rännin ränniä, kulmapainia ja pakkien heittoja siniviivalta. Yleisin erän lopputulos on 0-0 ja joukkue ei voita.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Henkilökohtaisesti mulle on se ja sama, onko HIFK 12 vai 15. Vituiksi meni ja kunnolla. Mutta se 15. sija ja oikein kunnon dyykkaus voisi olla lopulta hyväkin juttu ja ainakin jossain toisessa seurassa se voisi pakottaa isoihinkin muutoksiin.

Vaikka tuskin HIFK:ssa sitä kaikkein suurinta muutosta tulee tapahtumaan, vaikka se olisi juuri sitä, mitä HIFK eniten tarvitsisi. Syylliset löytyvät aina jostain muualta kuin siitä yhdestä tahosta, joka on roikkunut vallankahvassa kaikki ne vuodet, kun seura on resursseihinsa nähden alisuorittanut.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En muutenkaan ymmärrä yhtään, miksei joku muka kehtaisi käyttää HIFK:n vermeitä? Sehän se vasta noloa onkin.
No sehän se juttu just on, olet ytimessä, kun niitä on kenttäotteista huolimatta pakko käyttää ja olla ifk. Raskain taakka. Nykyisin suhde toki "ironisempi" kuin silloin ysärillä, eli kevyempi. Mutta silti. Kesät talvet, tappioita täynnä, mutta kaunein silti.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Onhan tämä heittämällä suurempaa paskaa kuin kenenkään aikana 90-luvulla - Ville Peltosen lätkä on hirveintä, ja kömpelöä sekä pelilottominta roskaa mitä minä olen Nordiksella koskaan nähnyt.

Otan Hannu Kapasen tai Mike Eavesin koska tahansa ennen Peltosen bussilätkää

Lätkämämmi, sellasta hokia tarjolla nyt. Harmi, koska Peltonen oli pelaajana juuri se oikeanlainen johtaja ja menestyspalanen, mutta valmentajana ainakaan tässä vaiheessa ei toimi.
Pakko tässä jotain on tehdä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Pakko tässä jotain on tehdä.
Älä nyt vaivu epätoivoon. Illalla vastassa Saipa ja luulen ja uskon näkeväni koko rahalla aivan helvetinmoista möyrimistä. HIFK on kehittänyt aivan uuden kuvion hyökkäyspeliinkin, ensin kiekko kulmaan, sitten pari ukkoa perään ja pyritään pitämään se kiekko siellä kulmassa. Lahjattomat ja huonosti valmennetut jengit pyrkivät maalia kohti. HIFK on tienraivaaja pelin kehittämisessä aivan uusiin ulottuvuuksiin.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Vuosi sitten johdettiin sarjaa joulutauolla. Siitä alkoikin alamäki, jolle ei loppua näy. Kaikki kalliit skeidahousut tyhjennysmyynnin kautta vaan ulos ja junnua sisään. Paljon vähemmän fiduttaisi katsella nuoren ja taistelevan joukkueen niukkoja tappioita. Nykymeininki on täyttä kidutusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös