Mä pitäisin myös Vesalaisen, Pakarisen, Jääskän, Paajasen ja Åstenin. Kaikki muut ulos.Pitäisin Taposen, Melartin, Motinin, , Salinin, Koivistoisen ja ehkä Nättisen.
Mä pitäisin myös Vesalaisen, Pakarisen, Jääskän, Paajasen ja Åstenin. Kaikki muut ulos.Pitäisin Taposen, Melartin, Motinin, , Salinin, Koivistoisen ja ehkä Nättisen.
Tämä on se taso, ei 30 peliä enää valehtele. Nyt on oikeasti loukkaantumishuolia, niin painetaan reilusti alle yhden keskiarvolla, kolme viimeistä zero. Säälit on se perussuoritus tuolta joukkueelta, eikä tarvitse paljoa alisuorittaa, kun ollaan ulkona.Liiga suunnilleen puolivälissä ja IFK:n pistekeskiarvo 1,29. Tää on kyllä jo niin uskomattoman huono lukema, että vaikea edes ymmärtää. Jotkut alkuvaikeudet vielä jotenkin menee, eli että piste-ka. 10 pelin jälkeen tollanen, mut että 28 pelin jälkeen 1,29. Voi elämän kevät.
Tällä hetkellä kelpaa melkeimpä ihan mikä vaan, vaikka tuo inisijäkinHenkeen ja vereen Tapparan miehenä ihmettelen, jos teille ei kelpaa Jussi Tapola. Se on juuri sitä mitä IFK tarvitsee. Aiheuttaa parran pärinää, ravistelee rakenteita, pyyhkii pölyt vanhoista tavoista, mutta tietää miten toimitaan voittavassa organisaatiossa.
Pitäisin Taposen, Melartin, Motinin, , Salinin, Koivistoisen ja ehkä Nättisen.
Halttunen ehdottomasti. Oli tänään hyvä ja tulee varmasti vielä parantamaan.Mä pitäisin myös Vesalaisen, Pakarisen, Jääskän, Paajasen ja Åstenin. Kaikki muut ulos.
Tarvittiin kapteeni mukaan, niin ei mahtunut kokoonpanoon.Oliko muuten Palli Olala jossain kaverin häissä tänään vai eikö vaan mahtunut kokoonpanoon? Justhan se tuli takaisin peleille?!
Itse olen ollut tätä mieltä jo pitkään, että voisin elää ilveilijän kanssa. Näytöt aivan jäätävät siitä, että saa joukkueen menestymään. Jossain dokkaripätkässä viime kauden alussa oli hyvä hetki, kun Tapola mouhusi suu vaahdossa, että "Ja vittu mä en halua nähdä enää yhtään vitun heittoa sinne kulmaan!". Meidän pakit ei taida muuta osatakaan kuin laittaa kiekkoa kulmaan. Mutta ei Ville potkuja saa, se on aika saletti.Tällä hetkellä kelpaa melkeimpä ihan mikä vaan, vaikka tuo inisijäkin
Siksi se pitääkin myydä Tapolalle, että tulee alkuun UTJksi ja kehitysjohtajaksi. Jos/kun kyntö jatkuu Peltosen johdolla niin hyppää sitten puikkoihin. Samalla Tapolalle täysi vapaus tehdä mitä lystää ilman mitään rajoitteita tässä homeisessa seurassa eli Kiva-Harrit & co vetämään Petoklubia. Vapaat kädet myös tuoda omat miehet seuraan. Salmelainen voi jäädä kolaamaan lunta Biltema-Gimmojen kanssa.Itse olen ollut tätä mieltä jo pitkään, että voisin elää ilveilijän kanssa. Näytöt aivan jäätävät siitä, että saa joukkueen menestymään. Jossain dokkaripätkässä viime kauden alussa oli hyvä hetki, kun Tapola mouhusi suu vaahdossa, että "Ja vittu mä en halua nähdä enää yhtään vitun heittoa sinne kulmaan!". Meidän pakit ei taida muuta osatakaan kuin laittaa kiekkoa kulmaan. Mutta ei Ville potkuja saa, se on aika saletti.
Voit hyvinkin olla täysin oikeassa. Täällä pitää tosiaan sitten valmentaa koko seuraa, niin kuin KJ aikoinaan totesi.Henkeen ja vereen Tapparan miehenä ihmettelen, jos teille ei kelpaa Jussi Tapola. Se on juuri sitä mitä IFK tarvitsee. Aiheuttaa parran pärinää, ravistelee rakenteita, pyyhkii pölyt vanhoista tavoista, mutta tietää miten toimitaan voittavassa organisaatiossa.
Terry And olisi liki tuulikaapissa, Vantaalla…Olisko siellä maaseudulla vielä joku seiska-ketjun seppä? Tarvittais Nättiselle stuntti. Pelipaikallakaan ei ole väliä. Meille käy kaikki.
Kaksi miestä vaihtoon ihan ensimmäisenä: Peltonen ja Salmelainen.Jos koko joukkueen voisi vaihtaa, sen aika olisi nyt. Tämä on vitun hävettävää menoa.
Ei ole country clubin mies!Henkeen ja vereen Tapparan miehenä ihmettelen, jos teille ei kelpaa Jussi Tapola. Se on juuri sitä mitä IFK tarvitsee. Aiheuttaa parran pärinää, ravistelee rakenteita, pyyhkii pölyt vanhoista tavoista, mutta tietää miten toimitaan voittavassa organisaatiossa.
Joo ehdottomasti. Nuorille kaiffareille melkein kaikille jatkoa, erillaisessa tilanteessa tulisi erillaisia tuloksia.Halttunen ehdottomasti. Oli tänään hyvä ja tulee varmasti vielä parantamaan.
Lähellä ollaan. Hävittiin vain kahdella!Jukurit käy hakemassa 1-3 vierasvoiton ja pelaa huomenna CHL:n puolivälierissä Luleåta vastaan.
Meillä on vielä matkaa eurooppalaiseksi suurseuraksi. Ihan juuri kohta.
Joo. Ei ole kyse mikä meille kelpaa vaan siitä mikä CC:lle kelpaa.Ei ole country clubin mies!
Sitä kautta Tapola putoaa pelistä.
Ja onneksi Liiga on suljettu sarja.....Onneksi SaiPa on niin kaukana, ettei viimeiseksi enää vajota.
Eihän sieltä sitten lähde melkein kukaan - paitsi nuoret.Mä pitäisin myös Vesalaisen, Pakarisen, Jääskän, Paajasen ja Åstenin. Kaikki muut ulos.
Noihan siellä pelasi.Joo ehdottomasti. Nuorille kaiffareille melkein kaikille jatkoa, erillaisessa tilanteessa tulisi erillaisia tuloksia.
Taponen
Melart
Motin
Salin
Halttunen
Jääskä
Kaskimäki
Koivistoinen
Nättinen
Paajanen
Pakarinen
Seppälä
Uronen
Vesalainen
Åsten
Väänänen
Tossa oikeastaan lista kenet pitäisin. Kaikki muut saisivat kyllä melkein poistua.