HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 005 740
  • 17 673

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellä Tapparan apuvalmentaja selitti suu vaahdossa kuinka paljon rikkeitä jäi IFK:lle viheltämättä.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Millähän ihmeellä ja keinoilla meidän pitäisi Tappara keväällä haastaa?
Itse olen ainakin jo hyväksynyt vallitsevat voimasuhteet, joten näillä eväillä ei tarvitse edes alkaa haastelemaan tuollaisia jengejä keväällä..
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Millähän ihmeellä ja keinoilla meidän pitäisi Tappara keväällä haastaa?
IFK:n kannattaa ensiksi pyrkiä pysymään edes kympin sakissa. Sitten kannattaa keskittyä säälikierrokseen ja vasta sitten olisi edessä jompi kumpi Tampereen joukkueista.

Sanoisin, että Tapparan haastamisesta kannattaa haaveilla vasta 10+ vuoden päästä.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
IFK:n kannattaa ensiksi pyrkiä pysymään edes kympin sakissa. Sitten kannattaa keskittyä säälikierrokseen ja vasta sitten olisi edessä jompi kumpi Tampereen joukkueista.

Sanoisin, että Tapparan haastamisesta kannattaa haaveilla vasta 10+ vuoden päästä.

Jep, odotusarvo ja vaatimukset minulla on kuitenkin että kannusta pitää pelata ihan joka ikinen kausi. Vaadin sitä myös tältä urheilujohdon tälle kaudelle valitulta strategialta. Se ei ole minun ongelmani, ettei se nyt ole realismia.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Kaikki kunnia junnujen peluuttamiselle, mutta miten joku on voinut tuolla ajatella, että Holttinen voidaan laittaa jäälle Tapparaa vastaan? Nuo tuolla kuitenkin ovat nähneet herraa jäällä jonkun verran.
 

Incognito

Jäsen
Lehmus osaa kiekollisen pelin eikä yv nyt ainakaan häneen kaatunut, hyvin jakoi kiekkoa.

Hänelle ei vielä ole kerrottu, että suoraviivaisesti kiekon ylösvienti on kiellettyä. Pitää tehdä jättö.

Kaikkein huvittavinta oli se, kun ekan erän lopun viimeisen 20 sekunnin aikana IFK haki jätön jättöä ja 10 sekunnin kohdalla vedettiin kiekko vastustajan maalin taakse. Mitä ihmettä?
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Lehmus osaa kiekollisen pelin eikä yv nyt ainakaan häneen kaatunut, hyvin jakoi kiekkoa.
Ei kaatunut mutta lähtökohtaisesti ei meillä pitäisi ko. pelaajan mahtua yv-koostumuksiin. Vaikka loukkeja on pakistossa, niin kertoo tämäkin puutteellisesta joukkueen rakennuksesta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hänelle ei vielä ole kerrottu, että suoraviivaisesti kiekon ylösvienti on kiellettyä. Pitää tehdä jättö.

Kaikkein huvittavinta oli se, kun ekan erän lopun viimeisen 20 sekunnin aikana IFK haki jätön jättöä ja 10 sekunnin kohdalla vedettiin kiekko vastustajan maalin taakse. Mitä ihmettä?
Tässä haiskahtaa mikromanageeraus
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Tekisi nyt Heljanko vaikka vahinkoimun, niin saataisiin tämän puudutuspelin sijaan loppusäpinat. Tappara näyttää tyytyvän 2-0 voittoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös