HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 007 309
  • 17 673

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
On kyllä vaikeaa. Tuo omasta päästä lähteminen ja keskialueen ylitys on jo koomisen vaikeaa.
Yhtään helppoa nopeata syöttöä, joka edistää peliä ei saada aikaan, vaan aina mietitään ja kikkaillaan, kunnes paikat on tukossa ja sitten kiekko päätyyn.
Alkaa olla kausi kohta paketissa tätä vauhtia, miten voi olla mahdollista, että yhtään hyökkääjää tai pakkia ei ole saatu sisään, vaikka peli on ollut jo elokuusta lähtien tälläistä kuraa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä en enää edes ymmärrä kuinka paskaa peli voi olla.

Tulkaa nyt joku ite selittää.
 

Liitteet

  • DABC7999-A8A8-4BE3-A8C6-D5FEE90AF99A.jpeg
    DABC7999-A8A8-4BE3-A8C6-D5FEE90AF99A.jpeg
    31,1 KB · kertaa luettu: 124

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Itse olen käynyt peleissä varmaan 45v ainakin. Ikinä ei ole ollut näin tuskaista. Pakko myöntää että Villestä ei ole valmentajaksi. Harmi. Materiaali riittää kyllä.
Minulla tulee 55 täyteen ja kannattajana paljon pitempään. Ja sama juttu tai onhan niitä ollut joku muu surkea, mutta ei näin monta yhteen alkukauteen.
 

Drache

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas oli tuskaista puurtamista. Luovuus ja hyvät maalipaikat puuttuvat. Hyökkäyksissä ei ole voittavaa ideaa. Ylivoima on aivan kauheaa. Tästä karmeudesta on jaettava kiitokset myös pelaajistolle. Åsten näyttää laatupelaajalta tuossa alisuorittajien kerhossa. Jos olisi tehnyt maalin siitä takatolpalta niin olisiko noussut hyökkääjistön maalipörssin kärkeen? Tämä on painajainen jäällä.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Kaikki pelaajat alisuorittavat tällä hetkellä rajusti. En nyt lähtisi syyllistämään ketään yksittäistä pelaajaa sen enempää tämän hetkisestä tilanteesta, kun kaikki on ihan solmussa. Joukkueen pitää saada uusi alku uuden valmentajan kanssa. Potentiaalia on paljon parempaan.
Vituttaa, jos ei tähän henkiseen lamaantumiseen reagoida mitenkään. Tämän iltainen oli vain jäävuoren huippu. Mun mielestä tää oli vain nyky-IFK:n vähän heikompi ilta. Ei saisi olla näin.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenko väärässä vai pureeko Otso tuppea?
Olisikohan satuttanut itseään? En edes katsonut oliko päätöserässä penkillä, kentällä ei ainakaan. Penkityskään ei olisi ollut vääryys, niin heikko pelaaminen Rantakarilta KalPan av-maalissa ja luisteli todella laiskasti alaspäin kiekonmenetyksen jälkeen.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Olisikohan satuttanut itseään? En edes katsonut oliko päätöserässä penkillä, kentällä ei ainakaan. Penkityskään ei olisi ollut vääryys, niin heikko pelaaminen Rantakarilta KalPan av-maalissa ja luisteli todella laiskasti alaspäin kiekonmenetyksen jälkeen.
Otso oli löntystämässä löysästi vaihtoon. Kun tajusi mitä tapahtuu jätti menemättä.

Toki vaikka teki mitä teki niin silti sinne jäi 4vs4. Pari muuta veti tuon tilanteen ihan päin helvettiä myös.

Paskahan tuo on toki ollut ja pois pitäisi potkia. Vituttaa joka kerta kun hyppää jäälle.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myrrä ja Marko Ojanen sisään, Peltonen ja Tilkanen ulos.

Eikös Myrrä ja Ojanen saa tämän kauden palkkaa ajan palkkaa vielä Ilvekseltä?

Tämä. Ilves teki vuosisadan virheen heittämällä tämän kaksikon ulos kesken kauden, mutta se on eri ketjun kamaa.

Tämä kaksikko sisään, ja keväällä saattaa olla erittäin kivaa.

Edit. Jos jollekin ei joku "markoojanen" kelpaa, niin kaveri taisi olla parin tapparan mestaruuden takana. Niinpä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös