Ihan sama, kaikki vaihtoehdot käy.Valmentajan potkut lähellä, siitä ei epäilystäkään. Kuka on tulossa tilalle? Onko toiveita? Realistisia ajatuksia?
Ihan sama, kaikki vaihtoehdot käy.Valmentajan potkut lähellä, siitä ei epäilystäkään. Kuka on tulossa tilalle? Onko toiveita? Realistisia ajatuksia?
Myrrä ja Marko Ojanen sisään, Peltonen ja Tilkanen ulos.Valmentajan potkut lähellä, siitä ei epäilystäkään. Kuka on tulossa tilalle? Onko toiveita? Realistisia ajatuksia?
Joku sekopääkanukki. Millään muulla vaihdoksella ei olisi mitään merkitystä.Valmentajan potkut lähellä, siitä ei epäilystäkään. Kuka on tulossa tilalle? Onko toiveita? Realistisia ajatuksia?
Ihan sama, mutta jos saisin päättää niinValmentajan potkut lähellä, siitä ei epäilystäkään. Kuka on tulossa tilalle? Onko toiveita? Realistisia ajatuksia?
Tästä tulisi hienoa!Raimo Summanen-Doug Shedden mentäis.
Minulla tulee 55 täyteen ja kannattajana paljon pitempään. Ja sama juttu tai onhan niitä ollut joku muu surkea, mutta ei näin monta yhteen alkukauteen.Itse olen käynyt peleissä varmaan 45v ainakin. Ikinä ei ole ollut näin tuskaista. Pakko myöntää että Villestä ei ole valmentajaksi. Harmi. Materiaali riittää kyllä.
Itse heitän broilerin perjantainaKuka heittää ensimmäisen ketsuppipullon kentälle?
Koko liiga on nykyään ihan rehellistä ihmispaskaa. Tältä se sitten näyttää, kun HIFK ei pärjää edes tässä paskaliigassa.Mä en enää edes ymmärrä kuinka paskaa peli voi olla.
Tulkaa nyt joku ite selittää.
Jos en olisi perjantaina töissä, niin voisin aivan oikeasti käydä heittämässä. Tässä tilanteessa tosin ehkä parempi olla töissä kiinni ettei tarvitse tätä touhua katsella, saatika sitten elinkautispaikalle raahautua.Kuka heittää ensimmäisen ketsuppipullon kentälle?
No en siitä tiedä hehee! mutta olisi ainakin erilaista kuin tämä mitä skeidakiekkoTästä tulisi hienoa!
Olisikohan satuttanut itseään? En edes katsonut oliko päätöserässä penkillä, kentällä ei ainakaan. Penkityskään ei olisi ollut vääryys, niin heikko pelaaminen Rantakarilta KalPan av-maalissa ja luisteli todella laiskasti alaspäin kiekonmenetyksen jälkeen.Olenko väärässä vai pureeko Otso tuppea?
Otso oli löntystämässä löysästi vaihtoon. Kun tajusi mitä tapahtuu jätti menemättä.Olisikohan satuttanut itseään? En edes katsonut oliko päätöserässä penkillä, kentällä ei ainakaan. Penkityskään ei olisi ollut vääryys, niin heikko pelaaminen Rantakarilta KalPan av-maalissa ja luisteli todella laiskasti alaspäin kiekonmenetyksen jälkeen.
Myrrä ja Marko Ojanen sisään, Peltonen ja Tilkanen ulos.
Eikös Myrrä ja Ojanen saa tämän kauden palkkaa ajan palkkaa vielä Ilvekseltä?