(miksei? hylkääkö jengi IFKn vaikeina aikoina?)
Boldaus on omani.
Minun mielestäni tuo on erittäin halpa kommentti kannattajia kohtaan varsinkin, kun HIFK:n kannattaminen koostuu pelkästään ''vaikeista ajoista'' muutamia suonenvetoja lukuunottamatta. Tilanne on nyt vain yksinkertaisesti se, että toi paskalauma ei tällä hetkellä ansaitse kannattamista, eikä minua siitä johtuen kiinnosta tuhlata rahojani pelkästään vitutuksen hankkimiseen. ''Vaikeat ajat'' eivät ole se ongelma, vaan tapa miten niitä käsitellään. Koska joukkuekin on luovuttanut, niin luovutan minäkin. Turhaan siellä heilutaan jos ketään ei kiinnosta.
hmm.. eikös kannattaminen ole just sitä et saadaan se joukkue puskettua entistä parempiin suorituksiin. Kehtaako joku pelaajista luovuttaa jos siellä on punainen meri stadionilla huutamassa IFK:ta?
On valitettavasti kehdannut kotiotteluissakin tänä vuonna. Sielläkin on kuitenkin tuhansia kannattajia ja lippunsa maksaneita.
Stadin IFK, ikuisesti Stadin Kingi. Kiitos, tämä paljon maukkaampi kuin mikään olympiakulta ikinä. Helsingin herruus jäi sinne minne kuuluikin!
Ps. Keijolle iso lampaanperse vastustajan aliarvioimisesta..
Täällä yksi teitä symppaava kaveri. Loistava peli HIFK:lta. Näki selvästi kavereista kuinka vapautuneita ne kentällä olivat ja tunnetta oli selvästi enemmän pelissä. Tällä voitolla saattaa olla vielä iso positiivinen vaikutus jatkoa ajatellen. Onnea myös stadin herruudesta! Koittakaa päästä pitkälle, mutta meitä vastaan ei tarvitse playoffeissa tulla. Huonoja muistoja niistä.
Mulla on olo kuin olisi voitettu suomen mestaruus!
Stadin kingit, IFK!