Bismarck: Itsekin tulen tännä seuraavan kerran vasta useamman kierroksen jälkeen. Ja oon samaa mieltä Thiessenistä, relevantti haku, hyvät taustat. Mutta valitettavasti ei aina onnistu. Ja toisaalta: jos ei uskalla mitään yrittää, ei mitään saakaan. Jos Nyba on jossain asiassa ollut hyvä, niin ykkösveskarin hankinnassa tarvittaessa kesken kaudenkin. Uskon, että veskariosiolle tulee parannusta. Tämä voi tosin olla fanin toiveunta...
Loppua kohti HIFK pelasi jo paremmin ja mä kyllä tykkäsin nelosen Partasesta ja Öfverströmistä. Reippaan fyysisiä roikaleita, lisää peliaikaa heille. HIFK näytti toka erästä alkaen miten se vaikuttaa joukkueeseen, kun omalle veskarille ei mene kaikki. Kenttäpelaajien meininki vapautui, mutta juna oli mennyt jo. HIFK:n kolmos- ja nelosketju ovat ookoo, karmeita puutteita on niissä kahdessa ylemmässä joiden pitäisi tehdä maalit. Ja Pakarisen ei kuuluisi pelata pakkina. Olin jo epätoivoinen ekan 5 minsan jälkeen, nyt otan siitä pari pykälää taaksepäin mukaanlukien Summas-kritiikin. Mutta vaikka Raimo saikin joukkueeseen jo liikettä, niin ilman tasokasta 1-mv:ta ja 1-ketjua homma jää pirteän pöhinän asteelle.