Täytyy sanoa, että mä olen kaikesta huolimatta tyytyväinen tämäniltaiseen. Laitetaan viivoilla:
- Kahdeksas peräkkäinen ottelu, jossa vastustaja saa vähintään saman verran ylivoimia, kuin HIFK. Ei kovin vahva esitys
- Piiparisella ei tee mitään. Nyt on junnannut kolmatta vuotta paikallaan ja kun ei saa mitään aikaan, niin ei saa
- Juuso Salmi on täydellisen käsi kiekollisena. Tai oikeastaan, mitä olen Salmen otteita nähnyt parin junnuottelun verran, niin itseluottamus liigatasolla vain on olematon. Ei uskalla yrittää ja tekee joka kerta helpoimman ratkaisun --> ennalta-arvattavaa
- Toni Söderholm: Miten tästä jätkästä ei leivottu kuukauden pelaajaa, oli tänään HIFK:n paras puolustuspäässä, paras hyökkäyspäässä, todennäköisesti paras pukukopissa ja paras muuten vaan. Aivan kuten viimeiset pari kuukautta
- Invalidi-Eki on kyllä melkoinen turhake myös. Toisaalta ei käsitykseni mukaan ole 100% kunnossa (YLLÄTYS!) ja todennäköisesti ei olisikaan pelaamassa, mikäli muun joukkueen tilanne olisi parempi. Hidas, kankea, kädetön. Taistelisi kyllä jos ehtisi sota-alueelle
- PikkuG:llä nyt kolme peliä ilman isoveikkaa, lukemat osoittavat seuraavaa: 0+0=0, -3. Ollut jotenkin todella yössä kaikki nämä ottelut, ainakin tänään ja torstaina siirrettiin todella helposti irti kiekosta. Pelaaminen kiekottomana vielä lapsen kengissä
- Toni Leinoselta vakuuttava sisääntulo joukkueeseen. Näin se pitää tehdä. Varressa ei ole hirveästi millä vääntää, mutta korvaa yrityksellä ja itseluottamuksella puutteitaan. Vastakohta Piipariselle: Piiparinen on pyörinyt jengissä nyt kolmatta kautta mukana kananmunat kainalossa ja varonut viimeiseen asti mokaamasta mitään. Jos varot virheitä -> et yritä -> et voi onnistua. Leinonen menee heittämällä tämän kauden junnuista ensimmäiseksi "ylösnostettavaksi".
- Raparperiltä kohtalaisen hyvä matsi. Veikkaisin, että Tyler on ottanut viimeisen muutaman pelin jaksolla koko joukkueen eniten kiekonriistoja. Käyttökelpoinen karvaaja ja on huomattavasti kokonaisvaltaisempi pelaaja, kuin SaiPavuosien ja ensimmäisten HIFK-pelien perusteella oletin.