Jokerit oli odotetusti HIFK:ta edellä, mutta noin paljon? Pidetään kuitenkin mielessä, että tämä oli vasta Petun HIFK:n ensimmäinen ottelu ja heti ei sovi lynkata vaan kyllä tämän koneen käynnistymiseen menee pieni tovi. Jotenkin HIFK oli todella ylilatautunut ja hermostunut samaan aikaan ja tämä näkyi tyhminä jäähyinä yms. virheinä. Johtuiko tämä sitten pelaajista vai uuden pelitavan sisään ajamisesta vaiko molemmista, niin sitä sopii vain arvailla ja minä arvaan sen johtuvan molemmista. Hyökkäyksiinlähdöt olivat todella hitaita ja aika usein ei päästy omista lähtemään ollenkaan. Meillä on helvetin taitava sentteri nelikko, jota pitäisi pystyä hyödyntämään paljon paremmin.
Yksilöistä muutama huomio:
- Mikke on kehittynyt pelaajana huimasti ja kundi näyttäisi olevan paljon kokonaisvaltaisempi ja kypsempi kuin viime kaudella.
- Minä diggasin Somervuoren pelistä, en sitten tiedä mikä minussa on vikana. Eero oli yksi ainoista HIFK-pelaajista, joka sai maalipaikkoja aikaan.
- Nelosketju oli aivan tuuliajoilla. Vauhti puuttui kokonaan johon ketjun peli viime kaudella nojautui.
- Janne oli Janne.
- Kimi ei saanut juonen päästä kiinni oikein missään vaiheessa ottelua.
Nybondakselle terveisiä: HIFK tarvitsee yhden laitahyökkääjän ja yhden puolustajan.
Yksilöistä muutama huomio:
- Mikke on kehittynyt pelaajana huimasti ja kundi näyttäisi olevan paljon kokonaisvaltaisempi ja kypsempi kuin viime kaudella.
- Minä diggasin Somervuoren pelistä, en sitten tiedä mikä minussa on vikana. Eero oli yksi ainoista HIFK-pelaajista, joka sai maalipaikkoja aikaan.
- Nelosketju oli aivan tuuliajoilla. Vauhti puuttui kokonaan johon ketjun peli viime kaudella nojautui.
- Janne oli Janne.
- Kimi ei saanut juonen päästä kiinni oikein missään vaiheessa ottelua.
Nybondakselle terveisiä: HIFK tarvitsee yhden laitahyökkääjän ja yhden puolustajan.