Ei siellä käsittääkseni kukaan ole mitään ördäillyt, vaan ihan on käyty vain muutamalla. Pointti tässä nyt on enemmänkin se, että kun seuraavana päivänä on matsi, niin mihinkään yökerhoihin ei lähdetä niitä pilsuja vetämään. Jos kahteen päivään vedetään pari tärkeää matsia ja pelien välissä on n.20h, luulisi siinä järjenkin jo sanovan, että elimistö tarvitsee palautumisaikaa ja lepoa. Voi sen rentoutumisbissen vetää himassakin, jos on tarvetta.
Toinen pointti on se, että meillä on nyt käsillä tällainen erikoislaatuinen tilanne näiden pöpöjen kanssa. Niitä on aivan helvetisti liikkeellä, eikä niiltä voi toki kokonaan suojautuakaan. Mutta pitääkö sitä nyt ehdoin tahdoin altistaa itsensä pelien välissä tilanteeseen, missä on suuri todennäköisyys saada joku tauti metsästettyä? Onhan se kiva, että selkääntaputtelijoita riittää, mutta samalla siellä on lähiympäristössä jengiä räkä poskella, ihan kirjaimellisestikin. Joku tai jotkut ovat voineet taudin tällaisesta tilanteesta saadakin, tai sitten eivät ole. Mutta harkitsematonta se joka tapauksessa oli.
Kukaan ei voinut etukäteen tietää, että kokoonpanoon nostetut nuoret jätkät pelaavat näin hyvin. Mitäs sitten, jos eivät olisikaan pelanneet, vaan nyt oltaisiin pari peliä vedetty ilman pisteitä? Olisi hieman tukalammat hetket tiedossa. Saa sitä järkeä käyttää pelaajatkin, eikä kukaan heiltä ole kaikkea elämistä kieltämässäkään. Ainakaan mä en ole. On vain hetkiä ja paikkoja, jotka eivät jotenkin toimi yhdessä. Ja mun mielestä tässä nyt oli sellainen.
Eiköhän tämä asia ole nyt käsitelty, ainakin mun osaltani. Mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut, mutta asennepuolella tarvitaan kyllä vielä vähän muokkausta, jos meinataan jotain joskus näillä kavereilla voittaakin.