Re: REBEL
:cool: blueViestin lähetti bambamcam
Positiivista on Mälkiän hankinta ja sen myötä pelin muuttuminen
uudestaan IFK-kiekoksi.
Katselen mielelläni ensi kauden IFK:n pelejä, sillä olen varma
näkeväni taistelevan IFK:n.
"Täysin samaa mieltä, uskon että Mälli muuttaa pelin taas mielenkiintoiseksi ja nähdään taisteleva IFK."
Ottaa päähän vain se, että osa kuvittelee IFK:n olevan
ensi kaudella mestaruustaistossa mukana. Pelit voivat
olla ensi kaudella kotona herkkua, sen sijaan vieraissa
kyyti tulee olemaan kylmää.
"Faktahan on että muutamat keskustelijat puhuvat niistä ylijäämä miljoonista millä nytten pitäsisi törsätä...??? En usko että niitä miljoonia on, viime kaudella Calounin hankinta veti budjetin pakkaselle eli ei jääny mitään käteen. Marekki on varmaan liigan kalleimpii, Junkkakaan ei ollu halpa eikä Kantorkaan, joka on mainettaan paljon parempi. Uskon että Kantor taistelee Marekin kanssa tasapäin ykköspakin paikasta. Rahasta vielä että Kekäläisen käyttämii miljoonii maksetaan vieläkin takas, mestaruus tuli plajon puhuttua kalliinmaks, mutta mielestäni oli täysin oikein ottaa kaipaamamme mestaruus hinnalla millä hyvällä. Ikävää vaan että samanlaista joukkuetta on turha enää odottaa, se ei oo realistista. Joten tottukaamme taistelemaan sijoista 2-6 ja joskus tuurilla mestaruudesta. Jos ei miellytä niin kannattakaa Jokereita. Itselleni riittää taisteleva IFK."
Syytän Penaa hitaudesta. Vapaita senttereitä oli: Miettinen,
Hautamaa, Palsola, Pakaslahti, Santala, Tirkkonen, Tuominen...
Miten on mahdollista, ettei Pena ollut kiinnostunut näistä?
Aika meni joukkueen parissa ja Penan herätessä oli
myöhäistä.
"Joista olisin ainoastaan ehkä varauksella Santalan nähnyt jengissä. Ciprusskaan ei ollut mielestäni oikee hankinta, mutta se tuli nyt silti. Miettisestä en henk.koht tykkää, mielestäni neiti. Palsola floppaisi stadissa, Pakaslahti voi onnaa mutta yhtähyvin voi vaipuu neloskenttään. Tirkkosta ei missään nimessä, huonompi versio Soosista, Tuominen, nojaa, omia Junnuja riittää. Huippunimien saamien on melkein mahotonta rahan puutteen takia."
Hyvä tästä vielä tulee...
"Niin tulee, uskon myös siihen...
Varsinkin kun luulen että J.K laitetaan pois ja yksi sentteri ostetaan vielä, ei ihmetyttäis jos se tulee pohj.amerikasta. Itse uskon joukkueseen, meiän junnut näyttää taivaan merkit..."