tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mukavan oloisia kavereita kaikki nämä uudet. Mutta olenko se vain minä jonka mielestä maalivahtikaksikkomme näyttää identtisiltä kaksosilta :)
Mukavan oloisia kavereita kaikki nämä uudet. Mutta olenko se vain minä jonka mielestä maalivahtikaksikkomme näyttää identtisiltä kaksosilta :)
Samaa mietin itsekin. Maalivahtivalmentajakin voisi vähän mielikuvitusta käyttämällä mennä veljesten isästä.
Pistää kyllä hymyilyttämään tuo Norjan varaslähtö loppuspurtissa, ja miehen kommentti "Vittu hei sä sanoit, et 10 sekunttia ja sit mennään" :D
No joo, kaipa minua jonkinlaiseksi ekspertiksi voi sanoa- olen käyttänyt ATK-laitteita (mukaanlukien mm. fax, telex, kaukopuhelut, sanomalaite, kaukohakulaite) jo yli 10 vuotta. Eli tunnen kyllä ATK-alan ja sen viimeisimmät käänteet. Ennustan, että tulevaisuudessa yhä enemmän tietoa tulee siirtymään ATK-laitteelle. Joku päivä -ehkä jopa meidän elinaikanamme-sieltä voi katsoa esim. linjuri-aikataulut, tai vaikkapa seurata livenä kuinka jämsäläinen hitsaaja sekaantuu karitsaan.Mitä luulet Stigu, tekeeköhän HIFK niin sanotut kotisivut, jotka ovat muodissa maailmalla näin ATK-aikana? Sinähän olet tämän palstan ATK-ekspertti, koska sinulla on työpaikallasi käytössä ATK-laitteisto.
IFK:n kotisivut ovat suuri mysteeri. Ilmeisesti seurassa nähdään, että nykymeno on lopulta seuralle edullisempaa kuin kotisivuihin satsaaminen.... tai sitten officella ei ketään vain kiinnosta.
Kauankohan menee, että IFKn nettisivut ilmoittavat kesälomaltaan PSn lähteneen Venäjälle?
Siellä ollaan lomalla 27.7. asti. Tuskin siihen mennessä päivitellään mitään.
No ihan varmasti tiedotetaan jos jotain tiedotettavaa on. Eihän siellä koko toimiston tarvii olla paikalla kun yks ihminen lisää uutisen sivuille!
Kuka muuten se olisi, joka jättää lomansa kesken ja näpyttelee kaksi riviä kirjoittaakseen kaiken olennaisen?