hemmo_1973
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Toimistolla luetaan jatkoaikaa ja hyvä niin, vinkeistä on otettu vaari. Hienoa ja erityisesti mua lämmittää molempien uutisten otsikko: legendaarinen Tiedote! Mutta hienoa infoa ja jatkakaa samaan malliin.
Toimistolla luetaan jatkoaikaa ja hyvä niin, vinkeistä on otettu vaari. Hienoa ja erityisesti mua lämmittää molempien uutisten otsikko: legendaarinen Tiedote! Mutta hienoa infoa ja jatkakaa samaan malliin.
Viime vuonna luki vain Tiedote! ilman viittausta, mitä pelaajaa koskee. Eteenpäin on menty.
Ehkäpä ensi vuonna saadaan tiedotteeseen pelaajan omat kommentit. Uskoisin, että Kuhtaan on otettu jo eilen yhteyttä ja sovittu, että aamulla hallille ja paperit kuntoon. Tässä yhteydessä olisi voitu kysyä, mitä Kille haluaa itse sanoa julkaistavassa tiedotteessa ja mitä terkkuja faneille lähettää. Kyllähän sen jo etukäteen suurinpiirtein tietää, mitä suusta ulos pääsee, mutta silti sananen tai kaksi ei olisi pahitteeksi.
Tärkeintä on kuitenkin se, että edes ilmoitetaan. Aina pitää kuitenkin tähdätä ylöspäin :).
Tässä yhteydessä olisi voitu kysyä, mitä Kille haluaa itse sanoa julkaistavassa tiedotteessa ja mitä terkkuja faneille lähettää.
Tuolla nettisivuilla kun on tollainen joku facebook-laatikko...
Tiedote - Vainiola
Oy HIFK-Hockey Ab ilmoittaa vapauttaneensa Ville-Vesa Vainiolan. Koeaika ei näin ollen johtanut sopimukseen.
MISSÄ ON KIBE?! ; )
Jeps. Ihme ettei ihan yksinkertaisia juttuja saada tehtyä oikein. Ja kun tämä ei todellakaan ole se ensimmäinen kerta. Kohta siellä varmaan lukee Tiedote- Kimmo Kuhta. =DEi mahdu rosteriin? Oli jo aikakin, että saatiin päivitys. Ja vituiksihan se meni.
Palautetta on kyllä annettu eri tahoille eri tahoilta, mutta se ei tunnu auttavan...Miksi, ette laita palautteitanne suoraan Netrille ja kopiona muille toimiston jannuille (sähköpostiosoitteet sentään löytyvät nettisivuilta). Ehkä siellä pikkuhiljaa ymmärretään, että HIFK ansaitsisi ammattilaisen pyörittämään www-sivustojaan.
Täydellinen repeäminen tuolle Haden pelaajakortille. Pää suhteessa muuhun vartaloon on aika... http://www.hifk.fi/joukkue/pelaajat/juha_pekka_haataja
Täydellinen repeäminen tuolle Haden pelaajakortille.
Ihmettelen noita sivuja, ettei yläpalkissa ole kohtaa shop.
HIFK-TV:lle tulossa kotisivujen mukaan uusi haastattelija Taru Sassin tilalle ja hänet esitellään huomenna. Saas nähdä, minkälainen ilmestys on kyseessä.
Muuten mä olen jotenkin luopunut toivosta noiden sivujen suhteen. "Pelaajakortit on live"... Mitä sekin tarkoittaa?
Tässä sitten uusi muikkeli, joka hoitaa erätauko-haastattelut ja ottelun jälkeiset haastattelut. Olis nyt voinut panostaa vähän enemmän ulkonäköön valintaa tehdessä (on parempi kuitenkin kuin edeltäjänsä)... ruotsinkielentaito on tainnut painaa vaakakupissa aika paljon, kun nyt tulee haastatteluja myös toisella kotimaisella... Uutinen HIFKin sivuilla.
- IFK:ta on tullut seurattua vuodesta 1993 alkaen, kun kaikki luokan tytöt ihastuivat Sakkeen. Siitä lähtien olen seurannut joukkuetta ja nyt ollaan tässä, Catarina tunnusti.
Eiköhän tämä ole se oikea syy? :D
Mitä vikaa neidin ulkonäössä on? Vai jäitkö kaipailemaan jotakuta viime syksyn kolmesta Amerikan-vieraasta?
Siis tuo muikkelihan on ihan perustallaajan näköinen, ei löydy mitään, joka edes vähän säväyttäisi. Taru näytti kurrelta, joten onhan tämä selkeä parannus siihen verrattuna ja ulosantikin pitäisi olla tuon media-taustan takia ihan eri luokkaa. Nuo vieraat eivät olisi yhtään hassumpi vaihtoehto, en laittaisi vastaan.