Mainos

HIFK:n nettisivut

• 376 568
  • 1 105

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toimistolla luetaan jatkoaikaa ja hyvä niin, vinkeistä on otettu vaari. Hienoa ja erityisesti mua lämmittää molempien uutisten otsikko: legendaarinen Tiedote! Mutta hienoa infoa ja jatkakaa samaan malliin.

scholl

Jäsen
Toimistolla luetaan jatkoaikaa ja hyvä niin, vinkeistä on otettu vaari. Hienoa ja erityisesti mua lämmittää molempien uutisten otsikko: legendaarinen Tiedote! Mutta hienoa infoa ja jatkakaa samaan malliin.

Viime vuonna luki vain Tiedote! ilman viittausta, mitä pelaajaa koskee. Eteenpäin on menty.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime vuonna luki vain Tiedote! ilman viittausta, mitä pelaajaa koskee. Eteenpäin on menty.

Ehkäpä ensi vuonna saadaan tiedotteeseen pelaajan omat kommentit. Uskoisin, että Kuhtaan on otettu jo eilen yhteyttä ja sovittu, että aamulla hallille ja paperit kuntoon. Tässä yhteydessä olisi voitu kysyä, mitä Kille haluaa itse sanoa julkaistavassa tiedotteessa ja mitä terkkuja faneille lähettää. Kyllähän sen jo etukäteen suurinpiirtein tietää, mitä suusta ulos pääsee, mutta silti sananen tai kaksi ei olisi pahitteeksi.

Tärkeintä on kuitenkin se, että edes ilmoitetaan. Aina pitää kuitenkin tähdätä ylöspäin :).

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkäpä ensi vuonna saadaan tiedotteeseen pelaajan omat kommentit. Uskoisin, että Kuhtaan on otettu jo eilen yhteyttä ja sovittu, että aamulla hallille ja paperit kuntoon. Tässä yhteydessä olisi voitu kysyä, mitä Kille haluaa itse sanoa julkaistavassa tiedotteessa ja mitä terkkuja faneille lähettää. Kyllähän sen jo etukäteen suurinpiirtein tietää, mitä suusta ulos pääsee, mutta silti sananen tai kaksi ei olisi pahitteeksi.

Tärkeintä on kuitenkin se, että edes ilmoitetaan. Aina pitää kuitenkin tähdätä ylöspäin :).

No yleensä näissä tulee sitten HIFK-TV:hen haastattelu ja minusta se on ihan passeli. Ei tarvitse noissa tiedotteissa vielä kommentteja lukee..

scholl

Jäsen
Tässä yhteydessä olisi voitu kysyä, mitä Kille haluaa itse sanoa julkaistavassa tiedotteessa ja mitä terkkuja faneille lähettää.

Kyllähän Kibe tekee niin usein comebackin, että voitaisiin ajaa joka kerta aina sama LG-TV pätkä ulos. Ei lätkäpelaajilla kommentit kovin paljon ainakaan eroa vuodesta toiseen.

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla nettisivuilla kun on tollainen joku facebook-laatikko, niin olisikohan hyvä idea heittää jotain matseista erätauolla. Esimerkiksi tänään joku HIFK:n markkinoinnista olisi voinut naputella muutaman rivin pelin kulusta. Pieni vaiva ja iso apu ja joku kannettava nyt on helppo ottaa mukaan sinne aitioon. Ja jos vielä saisi kuvia sinne, niin sehän vasta olisikin jotain. Eikös tällainen pitäisi olla mahdollista - en ymmärrä tosta facebookista yhtään mitään?

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
IFK:n päivitetty rosteri löytyy etusivuilta... Ja kysynpähän jälleen kerran: MISSÄ ON KIBE?! ; ) Tarkkuutta siellä nyt!

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Ei mahdu rosteriin? Oli jo aikakin, että saatiin päivitys. Ja vituiksihan se meni.
Jeps. Ihme ettei ihan yksinkertaisia juttuja saada tehtyä oikein. Ja kun tämä ei todellakaan ole se ensimmäinen kerta. Kohta siellä varmaan lukee Tiedote- Kimmo Kuhta. =D

Bedrock

Jäsen
Miksi, ette laita palautteitanne suoraan Netrille ja kopiona muille toimiston jannuille (sähköpostiosoitteet sentään löytyvät nettisivuilta). Ehkä siellä pikkuhiljaa ymmärretään, että HIFK ansaitsisi ammattilaisen pyörittämään www-sivustojaan.

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Miksi, ette laita palautteitanne suoraan Netrille ja kopiona muille toimiston jannuille (sähköpostiosoitteet sentään löytyvät nettisivuilta). Ehkä siellä pikkuhiljaa ymmärretään, että HIFK ansaitsisi ammattilaisen pyörittämään www-sivustojaan.
Palautetta on kyllä annettu eri tahoille eri tahoilta, mutta se ei tunnu auttavan...
Vaikka paljon on menty eteenpäin ja hyvään suuntaan organisaatiossa, nettisivuihin tunnutaan suhtautuvan lähes välinpitämättömästi. Kaikki kunnia Natrille & co, mutta nettisivut ovat linkki "ulkomaailmaan" ja ne pitäisivät olla moitteettomassa kunnossa. Mistä muualta sitä tietoa etsitään HIFK:sta kuin sen omilta nettisivuilta?!

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Täydellinen repeäminen tuolle Haden pelaajakortille. Pää suhteessa muuhun vartaloon on aika... http://www.hifk.fi/joukkue/pelaajat/juha_pekka_haataja

Tuossa on varmaan tapahtunut se sama ilmiö, kuin Atlantin yli lennolla. Eikö ne silloinkin saa 10kg lisää painoa ja 5cm pituutta? Haatajan pää ei ole vielä mukautunut muutokseen. Onhan se noloa, kun näköjään tuollainen Kip Brennanin kokoinen karju joutuu hakemaan kypäränsä Sokoksen lasten osastolta. Muilla Cooper ja Hadella Hello Kitty-hockey?

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen noita sivuja, ettei yläpalkissa ole kohtaa shop.

Tämä on totta. Joku selkeä linkki pitäisi löytyä KSB-Sportin sivuille, siis mielellään juuri edellämainittu shop tai kauppa. Kotisivuilta se kiekkoa ymmärtämätön immeinen, joka on tottunut nettishoppailuun, tulee mahdollisesti etsimään kummipojalleen jotain sopivaa HIFK-aiheista sälää ja asia helpottuu linkin ollessa selkeä ja esillä.

Edit. Ok, pienellä selauksella linkki KSB-Sportin sivuille löytyi Fanit-linkin alta, jossa oli pienellä fontilla fanituotteet-linkki, josta KSB:lle. Ehdottomasti asia joka kannattaa korjata, koska se on helvetin helppoa pienellä vaivalla. Damn, eipä nuo sivut ole mikään käytännöllisyyden ja designin riemuvoitto, mikä on pieni ihme, koska markkinointiin on keskitytty muilla osa-alueilla erinomaisesti.

Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK-TV:lle tulossa kotisivujen mukaan uusi haastattelija Taru Sassin tilalle ja hänet esitellään huomenna. Saas nähdä, minkälainen ilmestys on kyseessä.

Mä toivon, että soon joku komee gonna! Mutta ei varmaan ole. Luultavasti joku ex-tsirkku tai halliemäntä, jonka lajituntemus ei ole kovin korkealla. Mennee kuitenkin joka tasolla ohi Sassista joka, anteeksi nyt vain, oli huono.

Muuten mä olen jotenkin luopunut toivosta noiden sivujen suhteen. "Pelaajakortit on live"... Mitä sekin tarkoittaa? Hivenen junttia, vaikka yritys olla muuta onkin huikea. Pelaajakorteissa on nyt edes vähän yritystä, vaikka fontti on pieni ja lukeminen on vaikeaa. Lisäksi mua hämää edelleen toi "kätisyys", jonka voisi olettaa liittyvän siihen, kummalla kädellä kirjoitetaan. Voisi sen, onko pelaaja left vai right, kai jotenkin muutenkin ilmoittaa kuin "kätisyydellä".

No, joo. Aina ei jaksaisi marmattaa, mutta paljon on vielä tehtävää.

"Lennulle kalansilmät ovat tuttuja..." Ai jaa :DDD? Ja oliko se nyt todellakin niin, että Eetu Pöystin PIKKUSISKO on ex-Miss Suomi Essi Pöysti? Vai oliko sittenkin Eetu Essin pikkuveli? Eikö Pödestä muuta sanottavaa muka ollut? Pieniä asioita, mutta virheitä ei saa olla.

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuten mä olen jotenkin luopunut toivosta noiden sivujen suhteen. "Pelaajakortit on live"... Mitä sekin tarkoittaa?

Sama fiilis - on ihme,että Riksmanista ei ole kuvaa saatu tonne sivuille. Ja sitten tohon Facebook-lodjun kieliasuun ja substanssiin voisi hiukan panostaa. Toivotaan, että sitä päivitetään matsienkin aikana -> toisi varmasti lisää jäseniä sivulle (tai miten se FB-kielellä nyt sanotaankaan?).

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tässä sitten uusi muikkeli, joka hoitaa erätauko-haastattelut ja ottelun jälkeiset haastattelut. Olis nyt voinut panostaa vähän enemmän ulkonäköön valintaa tehdessä (on parempi kuitenkin kuin edeltäjänsä)... ruotsinkielentaito on tainnut painaa vaakakupissa aika paljon, kun nyt tulee haastatteluja myös toisella kotimaisella... Uutinen HIFKin sivuilla.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä sitten uusi muikkeli, joka hoitaa erätauko-haastattelut ja ottelun jälkeiset haastattelut. Olis nyt voinut panostaa vähän enemmän ulkonäköön valintaa tehdessä (on parempi kuitenkin kuin edeltäjänsä)... ruotsinkielentaito on tainnut painaa vaakakupissa aika paljon, kun nyt tulee haastatteluja myös toisella kotimaisella... Uutinen HIFKin sivuilla.

Ei ruotsintaidoilla ole mitään tekemistä, vaan kyllä valintaan on vaikuttaneet ihan muut jutut:

- IFK:ta on tullut seurattua vuodesta 1993 alkaen, kun kaikki luokan tytöt ihastuivat Sakkeen. Siitä lähtien olen seurannut joukkuetta ja nyt ollaan tässä, Catarina tunnusti.

Eiköhän tämä ole se oikea syy? :D

Mitä vikaa neidin ulkonäössä on? Vai jäitkö kaipailemaan jotakuta viime syksyn kolmesta Amerikan-vieraasta?

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Eiköhän tämä ole se oikea syy? :D

Mitä vikaa neidin ulkonäössä on? Vai jäitkö kaipailemaan jotakuta viime syksyn kolmesta Amerikan-vieraasta?

Eiköhän joo, mutta ruotsintaidosta sai varmasti bonusta.

Siis tuo muikkelihan on ihan perustallaajan näköinen, ei löydy mitään, joka edes vähän säväyttäisi. Taru näytti kurrelta, joten onhan tämä selkeä parannus siihen verrattuna ja ulosantikin pitäisi olla tuon media-taustan takia ihan eri luokkaa. Nuo vieraat eivät olisi yhtään hassumpi vaihtoehto, en laittaisi vastaan.

edit. jos HIFK on kaunein kaikista, niin siihen pitäisi myös panostaa ihan juontajasta lähtien...

Viimeksi muokattu:

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis tuo muikkelihan on ihan perustallaajan näköinen, ei löydy mitään, joka edes vähän säväyttäisi. Taru näytti kurrelta, joten onhan tämä selkeä parannus siihen verrattuna ja ulosantikin pitäisi olla tuon media-taustan takia ihan eri luokkaa. Nuo vieraat eivät olisi yhtään hassumpi vaihtoehto, en laittaisi vastaan.

Ei helvetti mitä tekstiä pääsee ihmisten näppäimiltä.
Linja on mielestäni hyvä, ei mitään missikisoja, kunhan haastattelija saa tehtyä mielenkiintoisia haastatteluja olen minä tyytyväinen. Tuo nyt on lisäpalvelu faneille mikä ei sinällään kauheita tuota, joten en halua joko jotain bimboa sinne sekoilemaan tai että isolla rahalla ostetaan jostain joku ammattitaitoinen topless-missi vetämään sen yhden haastattelun viikossa. Mutta ilmeisesti fanit on semmoisia Hunkseja kaikki etteivät nämä mielestäni nätit toimittajat riitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy