HIFK:n mediaketju

• 1 677 090
  • 6 809

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Sama juttu. Sitten kun näin muita Saloneita niin ihmettelin, että ovatko kaikki parturit Salosta? Kuuluisi ehkä "asia joka avautui minulle" ketjuun.

Hienoa, etten ollut yksin tämän luulon kanssa! Muistaakseni tulkitsin jotenkin, että kaikkien parturien sukunimi on pakko olla Salo, heh.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla meni skidinä aika pitkään tajuta, että Salon Vuokko Mattila ei ollut Salosta.
Sama juttu. Sitten kun näin muita Saloneita niin ihmettelin, että ovatko kaikki parturit Salosta? Kuuluisi ehkä "asia joka avautui minulle" ketjuun.

Ei oo totta! En olisi uskonut, että mä olisin ollut tyyliin "ainoa" joka tämän tiesi. En vielä kasariluvulla käynyt matseissa, mutta tiesin kyllä jo silloin skidinä jostain sen, että miten toi "Salon" tarkoittaa juurikin parturia. Liekö sitten ollut mutsin mukana käymässä jossain "Salonissa", josta asia oli mulle jo varsin varhain selvinnyt.

Mutta tämä Salon Mattila taitaa olla ollut IFK:n sponsorina varmaan jo ties miten pitkään?

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta tämä Salon Mattila taitaa olla ollut IFK:n sponsorina varmaan jo ties miten pitkään?

En tiedä mistä lähtien on sponsoroinut, mutta pelaajien hiukset on saksittu Mattilan liikkeessä 70-luvulta alkaen:

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Hienoa, etten ollut yksin tämän luulon kanssa! Muistaakseni tulkitsin jotenkin, että kaikkien parturien sukunimi on pakko olla Salo, heh.
Meitä on monta tämän synkän salaisuuden kanssa. En edes kehtaa tunnustaa, kauanko meni tajuta tämä asia :)

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
Presidentti paaluttaa:

Vajaan 20 minuutin haastattelun viimeisenä kysymyksenä Stubbilta kysyttiin, mikä seura voittaa tänä keväänä jääkiekon Suomen mestaruuden.

Stubb naurahti kuultuaan kysymyksen. Hän kertoi yleisölle, että samaa oli kysytty hetkeä aiemmin, kun hän vieraili yläkoululla.

– Jos olisin tällainen ”peruspoliitikko”, rupeaisin mielistelemään, mutta kuulkaas. Olen varttunut hifklaisessa perheessä, olen pelannut IFK:ssa ja toivon, että IFK voittaa, Stubb paalutti leveästi hymyillen.

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans
Presidentti paaluttaa:

Vajaan 20 minuutin haastattelun viimeisenä kysymyksenä Stubbilta kysyttiin, mikä seura voittaa tänä keväänä jääkiekon Suomen mestaruuden.

Stubb naurahti kuultuaan kysymyksen. Hän kertoi yleisölle, että samaa oli kysytty hetkeä aiemmin, kun hän vieraili yläkoululla.

– Jos olisin tällainen ”peruspoliitikko”, rupeaisin mielistelemään, mutta kuulkaas. Olen varttunut hifklaisessa perheessä, olen pelannut IFK:ssa ja toivon, että IFK voittaa, Stubb paalutti leveästi hymyillen.
Kamaan, Allu!!!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy