HIFK:n mediaketju

• 1 649 040
  • 6 685

Ville59

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku Jari on laittanut liikkeelle adressin jossa aika värikkäästi vaaditaan HIFK:lta toimia ”väärinkannattajien” kitkemiseksi pois katsomoista. Linkki vie adressit.com sivulle:

Tosta kuunteluun jos asia kiinnostaa

Toinen Puoli podcastin jakso jossa Jari mukana (Linkki vie Spotifyyn)

fakiiri

Jäsen
Kyllä. Sentään samalla kaudella IFK pyöritteli Tapparaa Hakametsässä myös 10-0.
Tuo kausi 1991-1992 oli vuoristorataa alusta loppuun. Ensin viiden matsin voittoputki ja sarjakärkeen, sitten hävittiin rumasti muun muassa KalPalle ja lopulta Porissa tuli huolella dunkkuun. Runkosarja oli todella ailahteleva, play offeissa hommaan tuli taas ryhtiä, finaalipaikka oli kiusallisen lähellä.

Tuohon kauteen ja Poriin liittyy sellainenkin tarina, että Hakki ei pelannut pronssiottelua Ässiä vastaan. Hakki oli kyllä pelipaikkakunnalla, mutta kaukalossa häntä ei nähty. Sattuneesta syystä. Kauniisti sanottuna kyse oli siitä, ettei hän ollut Porissa pelikuntoinen. Tarinan on minulle vahvistanut useampi pronssiottelussa pelannut.

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katsoin juuri, että HIFK:n eliteprospect osiosta puuttuvat fysiikkavalmenetajat, huoltajat ja hierojat. Muilla joukkueilla ne on kuitenkin mainittu staff-osiossa. Myös aiemmilla kausilla heidät on mainittu. Tuon ei luulisi olevan kovin iso homma, kun joukkueenjohtaja voi nuo tuonne itse päivittää.

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Pakko tässä kehua @McBean kirja suositusta jossain aikaisemmissa viesteissä/ketjussa Jarkko Ruudun elämänkerrasta. Suosittelen kaikille. Itse jätin sen aikaisemmista tunnetuista syistä lukematta,. Jo kirjan alun jälkeen ymmärtää mistä on ollut kysymys ja nyt kun mietin niin lapsellisista syistä jätin sen lukematta.

Koskettaa myös tätä ketjua kun jo ensimmäiset 6 lukua käsittelee IFK:n joukkuetta edarissa ja junnuissa.

.

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko tässä kehua @McBean kirja suositusta jossain aikaisemmissa viesteissä/ketjussa Jarkko Ruudun elämänkerrasta. Suosittelen kaikille. Itse jätin sen aikaisemmista tunnetuista syistä lukematta,. Jo kirjan alun jälkeen ymmärtää mistä on ollut kysymys ja nyt kun mietin niin lapsellisista syistä jätin sen lukematta.

Koskettaa myös tätä ketjua kun jo ensimmäiset 6 lukua käsittelee IFK:n joukkuetta edarissa ja junnuissa.

.
Onko äänikirjana?

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyy äänikirjana kanssa. Itse vedän hybridinä, välillä luen ja sitten esim. autossa kuuntelen.
Mistä löytyy? Supla mulla ja lopetin plussan, kun kaikki sieltä kuunneltu töitä tehdessä. Lukeminen rasittavaa, kuten tämän Jatkoajan keskusteluista lähes puolet... ei mitään ymmärrystä jääkiekosta ja lainalaisuuksista ja realismista porukalla, fantasia rostereita ilman mitään realiteetteja, tuomarit sitä sun tätä, liiga sitä sun tätä (onneksi Hiltunen paljasti todellisen luonteensa liikenteessä ja voi lähteä Paavon kanssa rakentamaan omaa Suomea).
Ja oikeasti kuinka huonosti IFK:ssa näitä asioita voidaan hoitaa... Mä sain päivän parhaat kiksit siitä, että Pesonen jutteli niille kaloille :)
Jos tätä organisaatiota pitää raahata eteenpäin, olen valmis laittamaan itse rukkaset käteen työtunteja katsomatta. CV:ssä ei ole TJ kokemusta (paljon kuitenkin 25 vuotta "saunottu" näiden vähän isompien johtajien kanssa), mutta 5 vuotta pyörittänyt lähes 200 työntekijän organisaation taloutta... ja IFK kiekko on intohimona kova.

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mistä löytyy? Supla mulla ja lopetin plussan, kun kaikki sieltä kuunneltu töitä tehdessä. Lukeminen rasittavaa, kuten tämän Jatkoajan keskusteluista lähes puolet... ei mitään ymmärrystä jääkiekosta ja lainalaisuuksista ja realismista porukalla, fantasia rostereita ilman mitään realiteetteja, tuomarit sitä sun tätä, liiga sitä sun tätä (onneksi Hiltunen paljasti todellisen luonteensa liikenteessä ja voi lähteä Paavon kanssa rakentamaan omaa Suomea).
Ja oikeasti kuinka huonosti IFK:ssa näitä asioita voidaan hoitaa... Mä sain päivän parhaat kiksit siitä, että Pesonen jutteli niille kaloille :)
Jos tätä organisaatiota pitää raahata eteenpäin, olen valmis laittamaan itse rukkaset käteen työtunteja katsomatta. CV:ssä ei ole TJ kokemusta (paljon kuitenkin 25 vuotta "saunottu" näiden vähän isompien johtajien kanssa), mutta 5 vuotta pyörittänyt lähes 200 työntekijän organisaation taloutta... ja IFK kiekko on intohimona kova.

Itsellä BookBeatin kautta

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

.

On erittäin hyvä kirja tämä Ruudun elämänkertateos, niin voin itsekin suositella tätä kaikille meidän jengin faneille ja myös muille lätkää seuraaville ihmisille. Luin itse tämän kirjan jo silloin hyvin uutena ilmestyessään. Pitänee varmaan lukea se joskus tässä vielä uudestaan, kun en ihan kaikkea enää siitä nyt muista.

AngieRainbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jarkko Ruutu jakaa mielipiteitä, mutta hänen elämänerta ”Jumalainen näytelmä” on paras jääkiekko aiheinen kirja mitä olen lukenut. Luin joskus aikoinaan ja hiljattain kuuntelin BookBeat stä. Siinä on tosiaan paljon IFK:n 90-luvun ajoista ja mestaruudesta ’98. Lisäksi Jarkon NHL vuodet sekä paluu liigaan on todella mielenkiintoisia. Siinä on myös sisältä päin tätä jokerit - IFK hässäkkää 2000-luvulta, mikä on sikäli taas ajankohtaista, jos naapuri seura nousee liigaan.

Kaikki voi olla Jarkosta mitä mieltä tahansa, mutta harva kundi nousee Vantaan lähiöstä NHL:ään. Suosittelen kans kirjaa!

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Jarkko Ruutu jakaa mielipiteitä, mutta hänen elämänerta ”Jumalainen näytelmä” on paras jääkiekko aiheinen kirja mitä olen lukenut. Luin joskus aikoinaan ja hiljattain kuuntelin BookBeat stä. Siinä on tosiaan paljon IFK:n 90-luvun ajoista ja mestaruudesta ’98. Lisäksi Jarkon NHL vuodet sekä paluu liigaan on todella mielenkiintoisia. Siinä on myös sisältä päin tätä jokerit - IFK hässäkkää 2000-luvulta, mikä on sikäli taas ajankohtaista, jos naapuri seura nousee liigaan.

Kaikki voi olla Jarkosta mitä mieltä tahansa, mutta harva kundi nousee Vantaan lähiöstä NHL:ään. Suosittelen kans kirjaa!
Kyllä toi hyvä kirja on. Kirjan aihe itse antoi kauan sitten mulle yhden kappaleen omistuskirjoitettuna ja signeerattuna sillai vittumaisesti virnistellen.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy