Kevyet mullat Vuokko Mattilalle ja osanotot hänen lähimmäisille
Itse olen sitä sukupolvea, että muistan Nordiksen äänimainokset vielä elävästi.
Tuli tuolla itsekin välillä käytyä leikkauttamassa kuontaloa. Vuokko oli oikein lämpimän tuntuinen henkilö. Mukavaa ja rauhallista matkaa sinne jonnekin.
Osanotot Mattilan omaisille.
Lauantain matsissa tuli mainos kuulutus.Osanotot Mattilan omaisille.
Eihän Salon Vuokko Mattilan mainoksen pyörimisestä ihan älyttömän kauaa ole. Vai?
Lauantain matsissa tuli mainos kuulutus.
Ja tähän huudettiin 90 luvun alkupuolella perään "Leikkaako ne Simonkin hiukset!" Ja räkänen nauru perään.”Salon Vuokko Mattila leikkaa IFKn pelaajien hiukset” ja samma på svenska
Melkein kaikki asiat tässä seurassa menevät vain alaspäinOn kyllä niin väsyneitä nämä IFK:n Gigantti Pregame -studiot, ei anna oikeastaan mitään lisäarvoa päivän kotimatseihin. Rindellinkin voisi päästää jo eläkepäivilleen, niin väsynyttä kommentointia on joka kerta.
Himmeetä pönötystä nuo parin minuutin pätkät.
"Kyllä sieltä pitäisi tulla laatutavaraa" - kertoi Rindell meidän uudesta divaripakista. :DDD
Onkohan Kiva-Harri käynyt ihan itse "scouttireissulla" länsinaapurissa.
Tää mediapuolikin IFK:lla alkaa olee jo ihan vitsi.
Axa puhuu Stadin slangia. Se riittää jo sopimukseen IFKn kanssa.Tavallaan surullista, että Mediapuoli on vajonnut näin alas avainhenkilöiden vaihduttua. Ennen ei oltu parhaita, mutta hyvää keskitasoa. Nyt ollaan vajottu jo sääliplayoffsien alapuolelle.
Tässä lienee jotain perää, sillä mielestäni Leijalan näköinen kaveri on ollut enemmän ja vähemmän kaikissa kotipeleissä seisomassa siinä Malin vanhalla paikalla eli IFKn pelaajien sisääntulossa, eikä itse Malia ole näkynyt. IFKn nettisivuilla Hero Mali tosin edelleen merkattu valmentajaksi. Olisiko sitten tässä joku jaettu vastuu Leijalan kanssa? Mene ja tiedäTämän "huhun" kuulin Panun asiakkaalta, josta sai käsityksen, että Leijala korvaisi / olisi korvannut Malin ja tätä tietoa vahvisti Eliten sivut. Usein valmennus on ollut ajan hermolla Elitessä, kun taas muut taustastaffi tullut myöhemmin.
En olisi pitänyt asiaa muutenkaan mahdottomana, sillä Leijala on oikein pätevä duunissaan eikä pyydä Heron korvausta, sopien täällä spekuloituun kulukuriin.
Sen tiedän, että pikkuhiljaa alkaa paljastua, että tämä mageeta Stadin slangia bamlaava Fahler on taas saanut pestin nepotismi-hengessä eli IFKlaisuus taas painanut enemmän kuin kompetenssi työhön. Vai voiko joku ihan vakavissaan väittää, että IFKn mediapuoli olisi ottanut askeleita eteenpäin Fahlerin käsissä? Toki, jos tämäkin oli TET-pesti niin sittenhän me jäämme mielenkiinnolla odottamaan, että oppiiko Fahler työtään.
Eikös niitä hommia mitä Fahler tekee ollut viimekaudella tekemässä kaksi henkilöä?Sen tiedän, että pikkuhiljaa alkaa paljastua, että tämä mageeta Stadin slangia bamlaava Fahler on taas saanut pestin nepotismi-hengessä eli IFKlaisuus taas painanut enemmän kuin kompetenssi työhön. Vai voiko joku ihan vakavissaan väittää, että IFKn mediapuoli olisi ottanut askeleita eteenpäin Fahlerin käsissä? Toki, jos tämäkin oli TET-pesti niin sittenhän me jäämme mielenkiinnolla odottamaan, että oppiiko Fahler työtään.
Ei mitään havaintoa. Eetu oli ainakin, mutta kuka muu? Raakkel varmaan jotain juontoja teki, mutta eikö tätä nykyistä daamia voisi käyttää samaan, jos ei jo käytetä?Eikös niitä hommia mitä Fahler tekee ollut viimekaudella tekemässä kaksi henkilöä?
Ei mitään havaintoa. Eetu oli ainakin, mutta kuka muu? Raakkel varmaan jotain juontoja teki, mutta eikö tätä nykyistä daamia voisi käyttää samaan, jos ei jo käytetä?
Pakko tähän sanoa, että en ole nähnyt kehitystä tai parannusta aikaisempiin vuosiin. Mielestäni ihan samaa tasoa, ei ole mennyt parempaan suuntaan, mutta ei myöskään huonompaan.Tunnen Axan ja olin todella iloinen kun hänet tähän pestiin palkattiin. Odotin häneltä todella positiivista kädenjälkeä meidän mediatuotantoon, mutta rehellisyyden nimissä olen kyllä hieman hämmentynyt tähänastisesta tuotoksesta, tai lähinnä sen puutteesta. Tiedän mihin hän pystyy, joten itse jaksan kyllä vielä toivoa ja uskoa että nämä hyvät asiat sieltä alkaa ajan kanssa ilmestymään.
Tsemiä Axa!
Helvetin hienoja noi elinluovutusviikon mainokset.
Pitää antaa posia mediatiimille. Loistavasti toteutettu kampanja tähän asti. Näitä lisää.Kyllä! Ja teeman mukaisesti huomenna avauskiekon pudottaa maksansiirron saanut Sampo.
KYLLÄ elinluovutukselle: Yhden loppusummeri on toisen jatkoaika
Elinluovutusten teemaviikko näkyy jääkiekon ystäville keskiviikkona 9. lokakuuta Helsingissä, kun HIFK saa vastaansa Jukurit Mikkelistä. Ottelun isännöi KYLLÄ elinluovutukselle. Avauskiekon Nordiksen jäähän pudottaa maksansiirron saanut 13-vuotias Sampo. HIFK lähti innolla mukaan yhteistyöhön...hifk.fi
Selvästi huonompaan ja tylsempään suuntaan on mennyt.Vai voiko joku ihan vakavissaan väittää, että IFKn mediapuoli olisi ottanut askeleita eteenpäin Fahlerin käsissä?