HIFK:n mediaketju

  • 1 468 774
  • 5 838

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hemmetin hiljaisella äänenvoimakkuus. Yritän tässä kännykällä kuunnella.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Juu täälläkin on kaikki maholliset vivut 100% väännetty ja nipinnapin kuuluu. Tää on mun IFK! (Tosin taitaa olla joku mtv:n tuottama lähetys tms intron perusteella?)
Mietin samaa ensin, mutta ei taida olla MTV:n tuottama, vaan tilat on vaan Maikkarilta lainassa. Sijaintina siis uusi Pöllölaakso.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Oikeinkirjoituksessa myös hakemista. Screenin materiaalissa lukee TOBIASSALMELAINEN
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Hermostuneen oloista meininkiä, lieköhän nyt kaikki nimet varmasti soppareissa vai onko tullut pannukakku... katsellaan, katsellaan...

Ja: tobiassalmelainen (pieni juttu mutta kai ton nyt olis voinu hoitaa oikeinkin tonne taululle...)
 

Silppuri

Jäsen
Hermostuneen oloista meininkiä, lieköhän nyt kaikki nimet varmasti soppareissa vai onko tullut pannukakku... katsellaan, katsellaan...

Ja: tobiassalmelainen (pieni juttu mutta kai ton nyt olis voinu hoitaa oikeinkin tonne taululle...)
On tämä saatana työmaa taas, pitäs mennä ja tehdä kaikki itse niin näissä olisi jotaki järkeä. Nyt jo pätkäsi pariin kertaan.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ja: tobiassalmelainen (pieni juttu mutta kai ton nyt olis voinu hoitaa oikeinkin tonne taululle...)
Tobbari puhuu ja mediakaveri kaivaa korvaansa ja katselee toiseen suuntaan. Ammattimaisuutta, kiitos.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Mersut vaihtuu johonkin riisikippoon…
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Mun piti kaivaa Bluetooth-kajari esiin niin sai äänet kuuluviin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös