Bad Bob #42
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Chicago Blackhawks
Siellä se hanky on alkulämpimässä mukana.
Saa nähdä ketä sieltä kentälle tulee kun kiekko putoaa.
Saa nähdä ketä sieltä kentälle tulee kun kiekko putoaa.
Mä näen, että Ramu on eniten senttereistämme Stögön AirHockeyn uhri. Rintamahyökkäysten puutteessa Palle sortuu yliyrittämiseen ja jälki on ollut melko kauheaa viime aikoina niin omassa päässä kuin hyökkäyspääsä. Jossain kontrolloidusti kiekkoa pelaavissa jengeissä, kuten Kärpissä, Lukossa, Tapparassa, ym. Ramu olisi takuuvarmasti laatusentteri.Eli senttereistä Ramun aikana jäällä omissa soi eniten.
Stigu toitottaa täyttä asiaa, joskin hyvä huomata, että Ramu on myös itse taantunut tässä vuodenvaihteen jälkeen. Taisi olla Stögölle viimeinen niitti se typerä perseily pelsumatsissa mistä sitten lähti vastahyökkäys-> omissa soi.
Katsomokomennuksella ei kyllä tällaista taitoniekkaa herätellä, mä veikkaan. Toisaalta ei tässä tarvi pelätä(vai joko se on toivoa?) sitäkään, että tulisi iso paha itä ja veisi pojan ensikaudeksi. Dilemma.
Mä laittaisin seuraavaan peliin nämä ketjut:
Zaborsky-Ramstedt-Luttinen
Auvitu-Grillfors
Goldobin-Elkins-Puustinen
Taipalus-Generous
Partanen-Kuparinen-Rask
Nyqvist-Honkaheimo/Salmi?
Blomqvist-Nykopp-Lamberg
Teppo
Lankinen maaliin
Ehdottomasti. Hälyttävää vain kuinka vähän kärkiketjuihin kelpaavia junnuja meillä pelaa. Tietysti Ramu ja Luttinen poissa joka vääristää kuvaa.Ammattilaisurheilussa parhaat pelaa ja niin sen pitää olla ennen, nyt ja tulevaisuudessa, myös HIFK:n liigajoukkueessa. Pelipaikka pitää ansaita peliesityksillä, ei millään "olen oma junnu"-statuksella.
Ai Generous ei sitten saanutkaan pelikieltoa vaikka itse ottelussa minuutteja oli peräti 45min. Kummallista ja missä oli kaikki kukkahattutäditkin kauhistelemassa tapahtunutta, josta sponttaanius oli kaukana.
Mä laittaisin seuraavaan peliin nämä ketjut:
Zaborsky-Ramstedt-Luttinen
Auvitu-Grillfors
Goldobin-Elkins-Puustinen
Taipalus-Generous
Partanen-Kuparinen-Rask
Nyqvist-Honkaheimo/Salmi?
Blomqvist-Nykopp-Lamberg
Teppo
Lankinen maaliin