Heikosti ja heikosti. On kyllä totta, että yhtä pakkia olisin toivonut jo ennen kauden alkua, mutta sitä ei tullut. Se, että nyt vaikuttaisi olevan kolme kärkipakkia sivussa on jo melko huonoa tuuria. En siis todellakaan edes odota että voitaisiin pelata kausi lävitse ilman loukkaantumisia, mutta kolmen kärkipakin poissaolo samaan aikaan on jo huonoa tuuria. Tähän kun lisää sen että kauteen lähdettiin mun mielestäni yhden pakin vajauksella niin lopputulos on tämä. Huonoa kasaamista ja paskaa tuuria, mutta ei missään nimessä pelkästään jengin kasaamisesen takia. Kuinka monen liigajengin pakisto muuten kestäisi kolmen kärkipakin samanaikaisen poissaolon?Alkaa käydä ilmi se, miten heikosti on alakerta rakennettu.
Ihme vinkumista taas! Kukaan ei anna omille jätkille mitään saumaa vaan kaikki on taas hävitty. Paska pakisto päästi taas tänään kokonaiset 1 maalia ja sekin runnottiin ineen melkoisen sikailun jälkeen. Paskaa, silkkaa paskaa. Åstenkin on niin vitun huono, ettei mahtuisi pelaamaan missään koskaan. Harmi, että teki tänään voitomaalin
Mun mielestä on vitun hienoa, että kokoonpanossa on niin paljon nuoria omia jätkiä ja pisteitä tulee. Sorry.
Kyllä noilla jätkillä pärjätään Liigassa, mutta kärkipaikkoja ei noilla kuitenkaan hätyytellä. Minun mielestäni Honkaheimo ja Auvitu, ovat rooliensa puolesta vääräntyylisiä pelaajia tuohon meidän nykypakistoon, sillä kummallakaan ei ole mitään erityisosaamista, eikä kumpikaan noista ole osoittanut kykenevänsä kuin harvoin tasaisiin otteisiin puolustuspäässä. Ja nythän jengillä menee ihan sekaisin ''nimet'' ja ''roolit'', sillä HIFK:n pakisto on roolitettu ihan päin persettä:
- ei ole yhtään rightin kätisyyden omaavaa puolustajaa;
- meillä on kiekollisina puolustajina vain Taipalus ja Söde, joista toinen ei ole pelannut peliäkään;
- Söde on ainoa kovaa pelaava puolustaja, joka ei ole edelleenkään pelannut vielä peliäkään;
- Auvitu, Honkaheimo, Grillfors (on hyvä), Teppo, Nyqvist, Salmi ja muut ovat kaikki yleispuolustajia, joista jokainen (pl. Grilleri) olisi joukkueelleen ideaalitilanteessa 3. parin rotaatiopuolustaja; ja
- meillä on määrällisesti liian vähän laatupuolustajia.
Tänään jos pinnat raavitaan Raumalta, niin se vaati huikeaa Hussoa ja jengi laittaa ramun passeista kiekkoa maaliin hyvällä prosentilla.