Jos Pude-Ramu-Rask onnistuu tänään niin sovittelisin tiistaiksi Zaboa kakkosen laitaan ja Tuomiston neloseen.
Pitäisi saada yksi syömähammas lisää ja Parru-Hine-Zabo voisi olla sellainen. Monen jengin ykköskenttä
Hyvät viilaukset kokoonpanoon. Ja oikein hyvä rosteri ottaen huomioon vuodenajan. Toivottavasti Hintz saadaan tällä mukaan peleihin. Kyllä tällä on mahdollista kautta jatkaa vielä perjantaille.IFK:n kokoonpano illan matsiin:
Puustinen - Ramstedt - Rask
Zaborsky - Elkins - Ikonen
Hintz - Nykopp - Tuomisto
Luttinen - Liivik - Åsten
Järvinen - Teppo
Auvitu - Grillfors
Taipalus - Salmi
Aulie
Husso (Lankinen)
Miten helvetissä Tuomisto ajaa Partasen ohi? Gene-Matin poissaolo on ikävä juttu. Tuomistolta ei ole odotettavissa tehoja, joten kyllä kolmoskenttä tuolla kokoonpanolla pelaa nolla-nollaa. Tuomisto on nelosketjun pelaaja, ei korkeammalle voi heittää hierarkissa.
Mulla oli isot odotukset Partasen suhteen lauantaina, kun kirmasi levänneenä peliin... mutta jostain syystä on taso tippunut näissä isoissa peleissä kyllä. Tuomisto ollut parempi, ja siinä mielessä paikka ansaitumpi.
Miten helvetissä Tuomisto ajaa Partasen ohi? Gene-Matin poissaolo on ikävä juttu. Tuomistolta ei ole odotettavissa tehoja, joten kyllä kolmoskenttä tuolla kokoonpanolla pelaa nolla-nollaa. Tuomisto on nelosketjun pelaaja, ei korkeammalle voi heittää hierarkissa.
Hyvät kokoonpanot, mutta Gene-Mattin puuttuminen harmittaa. On ollut mielestäni yksi parhaita puolustajia tässäkin sarjassa ja saanut paljon vastuuta esim. Lainetta vastaan.
Miten helvetissä Tuomisto ajaa Partasen ohi?
Joskus aina kannattaisi nähdä vaivaa ja tutkia asioita ennen kun laukoo, miks mun suosikki ei pelaa, kun se on niin helvetisti parempi kuin toi toinen divari-jämä.Tuomistolta ei ole odotettavissa tehoja, joten kyllä kolmoskenttä tuolla kokoonpanolla pelaa nolla-nollaa. Tuomisto on nelosketjun pelaaja, ei korkeammalle voi heittää hierarkissa.
Vähän veikkaan, että laiturin tontilta Hintz herää lentoon.
Hintz pelasi Nykoppin ketjun laidassa jo edellisen pelin päätöserän, joten tama kokoonpano on sille suoraa jatkumoa. Perusteltu like Stögöltä.Toivotaan, että Nykopp saisi myös Hintzin tasoa nostettua.
Samaa ihmettelen. Tuomisto oli viime pelissä kentän huonoin, enkä tajua, miten ajaa Partasen tai Leinon ohi. Luotan tosin Stögön ratkaisuihin myös tältä osin. Muilta osin olen ketjuihin erittäin tyytyväinen. Elkinsin ketjulta on lupa odottaa nyt tehoja.Kyllähän Tuomistokin oli surkea lauantaina ja siirrettiin nelosketjuun. Partasella on kuitenkin potentiaalia tehdä se maali tarvittavaan paikkaan. IFK:lla on varaa penkittää kaksi yli 30 pisteen pelaajaa (Partanen / Leino) kauden tärkeimmässä pelissä ja nostaa tilalle Tuomisto sekä Åsten. Toki noita kahta viime mainittua voidaan peluuttaa hyvin nelosketjussa, muttei ylemmissä ketjuissa. Toivottavasti olen väärässä ja Tuomisto iskee hattutempun. Toki vammat voi olla taustalla, ainakin Leinon osalta tämä pitänee huhujen mukaan paikkaansa.