Viestin lähetti Nuija
Kylläpä ottaa koville kun Tepsi ei enää rämmikkään niikuin alkukaudesta, joko teitä rupee pelottamaan että putki jatkuu!?!?
:p
- en ole Turusta, joten voitte säästää säälittävät Turku-kommenttinne
Viestin lähetti Nuija
Kylläpä ottaa koville kun Tepsi ei enää rämmikkään niikuin alkukaudesta, joko teitä rupee pelottamaan että putki jatkuu!?!?
Tai sitten Turkulaisia tms. kiinnostaa enmmän HIFK:n rämpiminen kuin "oman joukkueen" tilanne. Aika säälittävää.Viestin lähetti Nuija
Viestin lähetti kuningas
Samaa mieltä. Mieli on jokaisella muuttunut sitten alkukauden.
Viestin lähetti Nuija
Viestin lähetti Gagarin
Toi "te kuitenkin poltatte ne" oli kyllä päivän paras...
Älkää nyt ottako itseenne. Mutta.
Olen välillä miettinyt että IFK-fanilla on tänä päivänä kyllä varmaan rankinta koko liigassa. (Oli jo viime keväänä, kun Ilves sen sarjan sitten vei.) Edes Ässä-fanilla ei viime kaudella ollut yhtä kovaa. Kovintahan ovat tietysti itsesyytökset. Sillä eivätkö seuraavat kaksi asiaa pidä paikkansa:
1. Alamäki alkoi, kun Jan Caloun hankittiin takaisin joukkueeseen.
2. Jan Caloun hankittiin takaisin joukkueeseen vain ja ainoastaan fanien painostuksen seurauksena.
(ei siis kaikkien fanien, mutta noin yleensä)
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
nämä mualla asuvat TPS fanit kuten nimimerkki Nuija ovat sitten
ihania, kerro minulle Nuija miksi ei turkulaisena kannatat TPSiä, tai älä kerro kyllä minä tiedän...
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
nämä mualla asuvat TPS fanit kuten nimimerkki Nuija ovat sitten
ihania, kerro minulle Nuija miksi ei turkulaisena kannatat TPSiä, tai älä kerro kyllä minä tiedän...
Viestin lähetti yzerfan
Nyt alkoi todella kiinnostaa. Miksi minä, joka en päivääkään ole Turussa asunut, kannustan Tepsiä?
Minä tiedän oman vastaukseni, sinulla on ilmeisesti joku toinen. Kerrotko sen, se todennäköisesti huvittaisi minua suuresti. Niinkuin nyt yleensäkin huvittaa tämä hesalaisten katkeruus Tepsiä kohtaan, josta se on laajentunut koskemaan koko Turkua ja turkulaisia. Huvittavaa, vai säälittävää, en ole ihan varma. Ehkä kuitenkin kallistun huvittavuuden puolelle, kateushan nyt on ihan suomalainen kansanpiirre.
Ai niin, en ole asunut Detroitissakaan. Miksi ihmeessä oikein diggaan Wingsejä:confused:
Viestin lähetti Korak
Voi helvetti, mä olin ihan varma kauden alussa, että me voitetaan mestaruus, uudella piste-ennätyksellä, eniten tehtyjä, vähiten päästettyjä maaleja. Pena lupasi niin. Kotiotteluista tulee jo kauhean tylsiä kun vastustajat jo luovuttavat ennen peliä, kun vastassa on HIFK. Ja nyt peli on tällaista, tää on kuin joisi huonoa brändiä.
Myydään kolme kappaletta vähän käytettyjä kausikortteja erittäin hyville paikoille, tai vaihdetaan ne Hjallis-halliin, jos joku piiloh***ruotsalainen löytyisi sieltä ja haluaisi tulla katsomaan tätä masokismin huippuorgioita. Mä kannustan Jokereita ja Tepsiä yhtä aikaa ja riemuitsen myös Bluesin menestyksestä. Ja hankin sitten uudestaan kausarin kun ollaan finaalisarjassa 2-0 johdossa jonain vuonna, käännän uudestaan takkini punaiseksi ja voin brassata kavereille, että olinpas siellä juhlimassa mestaruutta ja aina kannustamassa ylä- ja alamäissä. Kasvatan vielä Pena-viikset ja Pena-takatukan ja itken onnesta kun muistelen tämän suurmiehen ihmetekoja jolloin Kanada-malja nousee ilmaan.
:D
Viestin lähetti Daespoo
Eli lyhyesti, jos ei miellytä niin kukaan ei pakota lukemaan.
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Aivan, kts ensimmäinen viesti! NYYH!
Viestin lähetti Rebel
Jos IFK joku päivä vielä nousee, ni ehkä sitten voisin mennäkin kattomaan niitten matseja. Mä kyl ainakin pysyn seurani takana. Tärkeintä on, että ne voittaa aina. Muuten mä vaihdan jengiä. ;)