Jos ei pääse pelaamaan, niin ei kannata ensimmäisiltä peleiltä hirveästi odottaa. Alkukausi mennyt katsomossa ja tuppea puremassa, niin vaatii hetken saada itseluottamusta sekä pelituntumaa. Uskoisin Ulanderin viimeistään ensi kuussa jo olevan Jokipoikien kärkipakkeja.
Enemmän kuin mielelläni olen väärässä, mutta mun mielestä Ulanderin tekeminen näyttää siltä, että on jäänyt tekeminen vähän puolitiehen. Kolleissa pärjäsi taidolla ja lahjakkuudella, mutta pystyykö ottamaan vielä pari steppiä noustakseen mestistason pakiksi tai vl pakiksi, on mun mielestä todella ison työn takana.
@VT Lankinen skippasi yhdet kisat kun tuli sauma pelata liigaa. Jäi vähän Husson ja Saroksen(?) varjoon omassa ikäluokassaan. Joo, on Taponenkin lupaava, mutta mun papereissa ei silti ikäisekseen samalla tasolla kuin mitä Lankinen oli. Toivon toki että hän tai Halonen breikkaa ja jompi kumpi on ensi kaudella IFK:n 2. veskari niin että suoriutuu hommasta tasolla "erinomainen". Mikäänhän ei estä sitä, etteikö voisi kehittyä Lankista ja Hussoa paremmaksi veskariksi.