HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 013 636
  • 29 654

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Minä en ymmärrä näitä puheita jostain Jokeri-leimoista, kun minulla ei ole mitään käsitystä tuon nimisestä seurasta. Samalla seurannan tasolla kuin joku Bolivian kakkossarjan futisjengi.


Tässä kun nyt oikein ole mitään vedonlyöntikohteita, niin ne ainoat jotka on pelattavissa on juurikin noita Bolivian ym. kakkossarjan porukoita. Niin jotenkin ne on tullut tutummaksi kuin khlnarrit.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
KooKoo ja sentteri Kim Strömberg purkivat juuri sopimuksensa. Ihan nätit 23+27 viime kaudella, siitä syvyyttä sentteriosastolle?
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
KooKoo ja sentteri Kim Strömberg purkivat juuri sopimuksensa. Ihan nätit 23+27 viime kaudella, siitä syvyyttä sentteriosastolle?

Voisi olla ihan jees hankinta. Mutta veikkaan, että ulkomaille lähtee, kun kerran on sopimuksen jo purkanut. Eli uusi soppari löytyy jo takataskusta?

Kemppainen on ilmeisesti saanut jatkosopimustarjouksen Pietarista sekä myös Ufa havitellut häntä. Tuskin on siis Liigaan tulossa.

Nämä kemppaiset eivät kyllä sovi IFK:hon. Sama koskee tuppuraisia, tappuraisia, junttiloita ja erkinjuntteja. Ei nimi miestä pahenna, mutta joku roti sentään.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Nämä kemppaiset eivät kyllä sovi IFK:hon. Sama koskee tuppuraisia, tappuraisin junttiloita ja erkinjuntteja. Ei nimi miestä pahenna, mutta joku roti sentään.
Pystyn samaistumaan tähän. Tulisi vähän oksennusta suuhun jos meidän punaisissa jonkun pelaajan selässä komeilisi nimi tyyliin "kaksonen", "iso-mustajärvi", "piiparinen", tai vaikka "kato mitä hyö tekkiit kolehmaisel". Oli kyseessä minkälainen seppä tahansa. Hyissaatana..
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisi olla ihan jees hankinta. Mutta veikkaan, että ulkomaille lähtee, kun kerran on sopimuksen jo purkanut. Eli uusi soppari löytyy jo takataskusta?
Kookoon mukaan eivät löytäneet yhteis-säveltä palkkaleikkauksissa joten tämä oli ainoa vaihtoehto. Eli ei välttämättä ole vielä uutta paperia.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Strömberg voi olla maakuntaseuran yhden kauden ihme ala Matias Loppi, mutta pelaajatyypiltään luulisi olevan sopiva palanen IFK:hon. Olisin ehdottomasti herran perässä.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Pystyn samaistumaan tähän. Tulisi vähän oksennusta suuhun jos meidän punaisissa jonkun pelaajan selässä komeilisi nimi tyyliin "kaksonen", "iso-mustajärvi", "piiparinen", tai vaikka "kato mitä hyö tekkiit kolehmaisel". Oli kyseessä minkälainen seppä tahansa. Hyissaatana..

Tuliko oksua suuhun silloinkin kun vajaa kymmenen vuotta sitten oma kasvatti Niko Piiparinen edusti rakasta seuraamme ihan Liiga- tasolla asti?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pitäisiköhän Tobben laittaa iso pinkka viimevuoden pörssivoittaja-Strömbergin eteen ja kunnon sopparitarjousta kehiin. Sentteri jota haetaan. Purkivat sopparin KooKoon kanssa ton Jatkiksen uutisen mukaan.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisiköhän Tobben laittaa iso pinkka viimevuoden pörssivoittaja-Strömbergin eteen ja kunnon sopparitarjousta kehiin. Sentteri jota haetaan. Purkivat sopparin KooKoon kanssa ton Jatkiksen uutisen mukaan.

Ei. 32-vuotias yhden piikkikauden pelannut pelaaja. Huippukausi pienessä ylisuorittaneessa seurassa, huippuvalmentajan alaisuudessa. Liian monta riskitekijää.

Kannattaa käydä Matias Lopin uran tilastoja tutkimassa.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pitäisiköhän Tobben laittaa iso pinkka viimevuoden pörssivoittaja-Strömbergin eteen ja kunnon sopparitarjousta kehiin. Sentteri jota haetaan. Purkivat sopparin KooKoon kanssa ton Jatkiksen uutisen mukaan.

Ei pitäisi. Yhden hyvän kauden vetänyt koko urallaan hurmiossa pelanneessa joukkueessa ja sitten ainoana kusee tuon porukan päälle. Siinä kiitokset joukkueelle joka kaivoi hänestä maximit irti.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Tulisi vähän oksennusta suuhun jos meidän punaisissa jonkun pelaajan selässä komeilisi nimi tyyliin "kaksonen", "iso-mustajärvi", "piiparinen", tai vaikka "kato mitä hyö tekkiit kolehmaisel".
Ymmärrän, että Varakas on hyvä nimi bättre folkin mielestä, mutta entä Kousa (mitähän se stadin slangissa tarkoittaa) tai Tuohimaa.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pitäisi. Mutta ei ykkös-sentteriksi vaan kolmosen keskelle. Eikös meillä ollut ne kaksi tonttia hakusessa.

Tuossa lainaamassani viestissä oltiin isolla rahakasalla tuomassa Strömbergiä sisään, mä en sijoittais isoa rahaa kolmosen senaan. Enempi mua kyllä tossa asiassa vituttaa tuo että kusee oman jenginsä päälle missä tuo profiilin nosto on tapahtunut.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tuossa lainaamassani viestissä oltiin isolla rahakasalla tuomassa Strömbergiä sisään, mä en sijoittais isoa rahaa kolmosen senaan. Enempi mua kyllä tossa asiassa vituttaa tuo että kusee oman jenginsä päälle missä tuo profiilin nosto on tapahtunut.

Joo mun viesti, enkä siis oikeasti ole varma kannattaisiko (mottipäinen siis).

Mutta hankkisin tänne hänet. Ketju olisi jotain sieltä 1-3 välillä. Nykyisessä kiekko-meiningissä kuitenkin aika se ja sama, kun peliajat ketjuissa niin tasaiset.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös