Keskikalja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tulee ehkä pahempi lama kuin 30 vuotta sitten ja me jotka se muistetaan niin ei paljon naurata. Samaan aikaan vielä ihmisiä tulee kuolemaan suuria määriä.
Ihan ensimmäiseksi olen kyllä samaa mieltä kanssasi.
Otan vaan sen verran tähän kiinni, tarkoitat varmaan 90-luvun lamaa. Silloinkin kyllä pelattiin lätkää.
Ja kyllä, ihmisiä tulee kuolemaan. Nyt viruksen vuoksi, silloin oman käden kautta. Tosin taitaa niitä oman käden kautta tulla nytkin. Sen verran monella menee kaikki alta.
Ja en TODELLAKAAN vähättele tätä paskaa tautia, päinvastoin olen aika paskahousussa jos sen saan ja sitten tartutan sen erääseen läheiseeni. Hän kuuluu riskiryhmään, ei naurata. Ja kyllä, asun hänen kanssaan niin vaikea olla pois hänen läheltä.
Mutta toisaalta mulle on hiipinyt mieleen että pelataankohan (toivon totisesti että pelataan, ja muutenkin asiat olisivat suht normaalisti ensi syksynä) ensi kautena ollenkaan?
Mutta joo, meni vähän ohi aiheesta. Pointtini oli se että taloudellisesti tästä kärsii kaikki. Jos tauti on talttunut ja normaali eläminen palautunut syksyyn mennessä, niin uskon että liiga pelataan. Mikä jengi milläkin kokoonpanolla.