Tälle kaudelle ei hyökkäykseen kyllä tarvita enää yhtään ketään, mutta mulle sopisi kyllä Malinen ensi kaudeksi. Paajanen-Lundell-Malinen-Jääskä olisi aika jees sentterinelikko. Tai vielä mielummin joku "Jasu" Jääskän tilalle ja Jääskä itse lähtökohtaisesti kolmosen laidalla, stuntaten ylempien kenttien laiturinpaikoilla tai minkä tahansa ketjun sentterintontilla.
Paljon hyvää spekulaatiota. Itse ehkä tahtoisin kyllä myös Janne Keräsen vihdoin takaisin himaan. En haluaisi myöskään luovuttaa Kangasniemen kanssa, vaan tukea häntä saavuttamaan sen selkeästi aivan huikean upsiden, vaikka paljon ongelmia onkin ollut. Voisi olla vaikeuksien jälkeen houkuteltavissa jäämään vähän halvemmallakin, etenkin kun tuntee että häntä vastoinkäymisistä huolimatta tuetaan. Karjalaiselle en nyt suoranaisesti näe paikkaa, vaikka hänellä saattaa hyvinkin olla kauden päätteeksi huomattavasti enemmän pisteitä kuin Kangasniemellä tai Janne Keräsellä (nyt Kangasniemi 14p, Keränen 13p ja Karjalainen 24p). Paitsi tietenkin jos Pakarista ei saada kotiutettua, kyllähän Karjalainen silloin mahtuisi mukaan.
Saariselle, Salliselle ja Paajaselle saa mun puolesta rustata aivan miten pitkiä sopimuksia tahansa. Niihin saa sisältyä kapteeniutta, franchise-pelaajan medianäkyvyyttä ja paitakattoon-mentaliteettia. Omitaan nämä kolme ihan kunnolla omiksi pojiksi.
Pakistossa on hyvä luottaa Teräväiseen, Winbergiin ja Laaksoon. Ja ei kai Lyytisenkään sopimuksesta ehdoin tahdoin kannata pyrkiä eroon. Järviselle olisi hyvä saada se jatko, nyt nähdyn perusteella se saattaa jopa olla mahdollista, sillä ei ole häikäissyt. Eli vaikka pakisto on mielestäni pelaajistosta se heikoin lenkki tällä kaudella, eiköhän näillä ole ihan hyvä silti mennä ensi kaudellakin. Siis, ellei se Auvitu ole saatavilla. Kankaanperä varmaankin lopettaa tämän kauden päätteeksi, toivottavasti se hoidetaan tyylikkäästi.
Maalivahtitrio näyttää hyvältä, tuon pitäisi riittää ja kyllä Engrenin taitaa olla aika jatkaa matkaa. Samoin on mielestäni oikein, jos Lennun sopimus puretaan ja löydetään hänelle yhteistuumin paikka vaikka jostain Saksasta. Juho Keräsen jatkosta en ehkä vielä tekisi päätöstä, kun ei tarvitse vielä päättää, ja sama pätee Nykoppiin. Eivät he kalliita ole, mutta voivat olla hyviä stuntteja neloseen jos tulee loukkaantumisia, jos Kukka ei vielä riitä neloseen, jos Jääskää/Tallbergia tarvitaan ylemmissä kentissä jne. Ehkei Juho Kerästä voi hankkia lähtökohtaisesti rotaatiorooliin, mutta Nykopin kyllä voi.
Alkaisi olla sitä jatkuvuutta, hyvällä tavalla.