Paljos bisse maksaa nykyää? Ostin lipun huomiselle kun pitää paikkoja kattoa.
...mutta tää on varmaan vaan pelkkä huhu? Vai mutu?Taisi olla 8,50e. Yhteen taitaa huomenna jäädä hallilla omatkin juomiset.
...mutta tää on varmaan vaan pelkkä huhu? Vai mutu?
Lähinnä yritin vinkata, että ollaan varmaan väärässä ketjussa...Restel appin kautta etukäteen tilattuna:
Koff III 0,5 l 8.90 €
Koff III 0,4 l 7.50 €
Lähinnä yritin vinkata, että ollaan varmaan väärässä ketjussa...
Eilen satuin kävelemään Melartin ohi, kun hän jutteli Roland Carlssonin kanssa. Kuulin neljä sanaa "sitä Ruotsia mä odotan", eli SHL on näköjään ensisijainen valinta.Kuuleman mukaan Melart on jäämässä SHL:ään.
Olen kuullut että Melart olisi mielellään HIFK:ssä pelannut tällä kaudella, mutta HIFKin tarjous oli ollut hyvinkin alakanttiin. Ehkä sen takia nyt odottelee Ruotsin suunnalta tarjouksia.
Vähän eri kautta tullut tieto kuin normaalisti, mutta pikkulinnut visertävät että Melart on meidän mies jos se Ruotsi ei natsaa. Ei mitään hajua miten pitkään tässä odotellaan.
E: tämä viserrys siis toiselta liigapaikkakunnalta.
Olisihan tämä hienoa mikäli toteutuisi. Tuskin joukkueen tämänhetkinen nimilista ja positiivinen yleisilme ainakaan vähentää Melartin kiinnostusta IFK:ta kohtaan. Eli toisin sanoen veikkaan, että nyt puhuu enää raha.
Melartista kun puhutaan pelkkänä puolustavana puolustajana, niin mieleen muistuu surullinen soppakausi 2012-2013. Tuolloin Melart oli niitä harvoja valopilkkuja joukkueessa. Voi olla että kertoo lähinnä joukkueen huonoudesta ja siitä miten sekaisin se oli, mutta muistan, että monesti esimerkiksi ylivoimalla se oli lopulta Melart joka yksin toi kiekon hyökkäysalueelle ja rauhoitti pelin. Ei ihan sellaista puolustavan puolustajan hommaa. Hymiö.
Elkinsin voisin ottaa takaisin leventämään meidän sentteriosastoa, mutta en missään nimessä yli 200K€/vuosi, ja Melartin kohdalla 140K-170K€/vuosi voisi toimia. Ei ole minun kirjoissa 200K€:n mies. Peruspakki jonka lähtöä KHL:ään en ole ikinä ymmärtänyt. Mutta mielellään siis kyllä miehen IFK:hon ottaisin takaisin.
Elkinsin voisin ottaa takaisin leventämään meidän sentteriosastoa, mutta en missään nimessä yli 200K€/vuosi, ja Melartin kohdalla 140K-170K€/vuosi voisi toimia. Ei ole minun kirjoissa 200K€:n mies. Peruspakki jonka lähtöä KHL:ään en ole ikinä ymmärtänyt. Mutta mielellään siis kyllä miehen IFK:hon ottaisin takaisin.