HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 6 997 454
  • 29 599

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Sekä vähintään kahta sentteriä.
Sentteriä myös, vaikka kuinka on laadukas joukkue niin on tyhmyyttä jättää paria palasta täyttämättä. Varsinkin kun on jopa määrällisesti lähtenyt ukkoja enemmän keskustasta ja pakistosta kun on tullut sisälle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Äsken tuli päivitys. Kaikki nimet käyty jo täälläkin läpi. Wärn ei tule. Eikä myöskään Rantakari. Kyllä toi siis pakkia huutaa edelleen.

Onko siis satavarmaa tietoa, että Wärn ja Rantakari eivät ole tulossa vai eivät vain tämän päivän julkaisussa olleet? Vielä kun elättelen toiveita siitä, että ainakin Rantakarin nimi julkaistaisiin kaljakellunnan yhteydessä...
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko siis satavarmaa tietoa, että Wärn ja Rantakari eivät ole tulossa vai eivät vain tämän päivän julkaisussa olleet? Vielä kun elättelen toiveita siitä, että ainakin Rantakarin nimi julkaistaisiin kaljakellunnan yhteydessä...

IFK:lla on ollut kyllä tapana jättää joku yllätys tuonne botskillekin jos massiivinen on pidetty ennen kuin on ankkurit ylhäällä. Viime vuonna Kanki julkaistiin pari päivää muita myöhemmin.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Onko siis satavarmaa tietoa, että Wärn ja Rantakari eivät ole tulossa vai eivät vain tämän päivän julkaisussa olleet? Vielä kun elättelen toiveita siitä, että ainakin Rantakarin nimi julkaistaisiin kaljakellunnan yhteydessä...
Eipä ole satavarmaa tietoa. Kyllä sitä ainakin itse on torstaina risteilylle lähdössä ja toiveissa on, että joku pelaajauutinen tuolla vielä paljastetaan. Katsotaan kuinka käy. Itse ehkä eniten kaipailisi tuota yhtä pakkia. Hyökkäyksen osalta olennaisin on tietää Turusen tilanne ja reagoida sen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Todellakin toivon että viiimeiset herkkupalat ovat jätetty kaljakelluntaan, olisi PW (tai yhtä hyvä sena) ja joku jääkaappi-pakastinyhdistelmän kokoinen alakeran isäntä. Jälkimmäsitä toivon siksikin, että valitettavasti Kangen 'parasta ennen' -päiväys meni umpee vuosi-pari sitten.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Petteri Wirtanen ei jatka Djurgårdenissa. Siinä olisi.

Ai mitä siinä olisi? Ei ainakaan se puuttuva YV-moottori.

Voi kyllä. Wirtanen olisi juuri sitä mitä lääkäri määrää.

"Paajanen - Lundell - Wirtanen - Nykopp" olisi jo melko tasapainoinen keskikaista ja tämän jälkeen löytyisi myös laidalta ihan kivasti pelaajia, jotka kykenevät tarvittaessa tuuraamaan kyseisessä roolissa.

Wirtanen on melkolailla samasta puusta veistetty kuin Paajanenkin. Ei toisi mitään uutta sentteristöön, mutta jos Paajanen saa mestaruuden ja MVP-palkinnon myötä diilin Atlantin tuolle puolen, olisi Wirtanen oiva korvaaja tälle. YV-pelinrakentajasentteriksi hänestä ei ole, sellainen tarvitaan edelleen. Leino meni Ilvekseen, Lucenius jää Kerhoon, joten itse liputan jälleen kerran Ramstedtin puolesta.

Niin, ja sentterinelikko jossa neljäntenä on Nykopp ei nyt kyllä mitenkään ole "tasapainoinen".
 
Viimeksi muokattu:

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ai mitä siinä olisi? Ei ainakaan se puuttuva YV-moottori.



Wirtanen on melkolailla samasta puusta veistetty kuin Paajanenkin. Ei toisi mitään uutta sentteristöön, mutta jos Paajanen saa mestaruuden ja MVP-palkinnon myötä diilin Atlantin tuolle puolen, olisi Wirtanen oiva korvaaja tälle. YV-pelinrakentajaksi hänestä ei ole, sellainen tarvitaan edelleen. Leino meni Ilvekseen, Lucenius jää Kerhoon, joten itse liputan jälleen kerran Ramstedtin puolesta.

Niin, ja sentterinelikko jossa neljäntenä on Nykopp ei nyt kyllä mitenkään ole "tasapainoinen".

Joo, Nykoppia ei voida laskea tasapainoiseen sentterinelikkoon mukaan. Mutta Lundell, Jääskä ja Paajanen ovat nyt sentterit, siihen esimerkiksi PW tai Ramu, niin olen tyytyväinen.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai mitä siinä olisi? Ei ainakaan se puuttuva YV-moottori.
Ei ns. lisäkädet joukkueeseen pahaa tekisi, mutta kyllä sieltä jo se ykkös-yv:n pyörittäjä löytyy Jesse Saarisen (tai Turusen, jos jää) muodossa. Aina se kentällisen pelintekijä ei tarvitse löytyä siitä keskushyökkääjän paikalta, oli kyse sitten tasakentällisin pelaamisesta tai ylivoimasta. Petteri Wirtanen tai petteriwirtanen tekisi IFK:n keskikaistasta kertaheitolla paljon paremman, eikä vähiten sen takia, että Wirtanen on erinomainen alivoimapelaaja ja hyvä aloituksissa.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Joo, Nykoppia ei voida laskea tasapainoiseen sentterinelikkoon mukaan. Mutta Lundell, Jääskä ja Paajanen ovat nyt sentterit, siihen esimerkiksi PW tai Ramu, niin olen tyytyväinen.

Nuo ovat vain aivan erilaiset ominaisuudet omaavat sentterit. Juuri Ramun tyylinen YV-moottori toisi sentteristöön jotain uutta ja erilaista, kun taas PW ei toisi mitään uutta.

Jos Turunen lähtee, kuka pyörittää YV:tä? Saarinen? Lundell? Sallinen? Eh...
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Ei ns. lisäkädet joukkueeseen pahaa tekisi, mutta kyllä sieltä jo se ykkös-yv:n pyörittäjä löytyy Jesse Saarisen muodossa. Aina se kentällisen pelintekijä ei tarvitse löytyä siitä keskushyökkääjän paikalta, oli kyse sitten tasakentällisin pelaamisesta tai ylivoimasta. Petteri Wirtanen tai petteriwirtanen tekisi IFK:n keskikaistasta kertaheitolla paljon paremman, eikä vähiten sen takia, että Wirtanen on erinomainen alivoimapelaaja ja hyvä aloituksissa.

Ei tietenkään tarvitse löytyä keskushyökkääjän paikalta, kuten edellisessä kirjoittamassani, yhtä aikaa lainattavan viestisi kanssa lähetetyssä viestissäni kirjoitin. En nyt vaan oikein usko että Saarinen-Lundell-Sallinen ovat riittävän hyviä pyörittämään YV:tä. AV:lle taas riittäisi aivan hyvin hieman halvempi Jasu eikä niiden ominaisuuksien takia tarvitse sentään PW:tä hankkia.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ai mitä siinä olisi? Ei ainakaan se puuttuva YV-moottori.



Wirtanen on melkolailla samasta puusta veistetty kuin Paajanenkin. Ei toisi mitään uutta sentteristöön, mutta jos Paajanen saa mestaruuden ja MVP-palkinnon myötä diilin Atlantin tuolle puolen, olisi Wirtanen oiva korvaaja tälle. YV-pelinrakentajaksi hänestä ei ole, sellainen tarvitaan edelleen. Leino meni Ilvekseen, Lucenius jää Kerhoon, joten itse liputan jälleen kerran Ramstedtin puolesta.

Niin, ja sentterinelikko jossa neljäntenä on Nykopp ei nyt kyllä mitenkään ole "tasapainoinen".

Kuka sanoo, että keskikaistalta on pakko löytyä se klassinen pelinrakentaja ja ylivoimapelin moottori tyyliin Ramstedt? En kyseenalaista tietämystäsi, mutta tuollainen malli on jopa hivenen vanhanaikainen. Luovuutta toki pitää olla, mutta sitä voi löytyä yhtälailla myös laidalta. Kaikki on lopulta roolituksista ja peluutuksesta kiinni. Mitä tulee Ramuun, niin välivuoden jälkeen kysymysmerkkejä on ilmassa sen verran, että sanoisin suosiolla ei kiitos. Parempaan pitää pystyä.

Siinä olet oikeassa, että "tasapainoinen" oli väärä sanavalinta mainittuun Nykoppilla varustettuun sentterinelikkoon liittyen, mutta hivenen skeptinen olen, että tuleeko edes yhtä uutta sentteriä sisään ennen kauden alkua. Valitettavaa toki, sillä nyt joukkueessa on 2-3 keskushyökkääjää, riippuen haluaako Nykoppin laskea mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei tietenkään tarvitse löytyä keskushyökkääjän paikalta, kuten edellisessä kirjoittamassani, yhtä aikaa lainattavan viestisi kanssa lähetetyssä viestissäni kirjoitin. En nyt vaan oikein usko että Saarinen-Lundell-Sallinen ovat riittävän hyviä pyörittämään YV:tä.
Ei Saarinen–Lundell–Sallinen välttämättä olekaan, mutta Saarinen–Turunen–Lundell–Kangasniemi-nelikko sitä varmasti on, jos ja kun Kangasniemi palaa ehjän kesän jälkeen syksyn tasolleen ja Lundell ottaa niitä jättisteppejä joita maailman aivan ykkösluokan sentterilupauksen uskotaan ottavan. Jos Turunen lähtee, niin katsotaan tosiaan sitten uudestaan. Kyllä tuohon puolustavampikin sentteri menisi juurikin "Wirtasen" muodossa (taitaa tosin mennä Ouluun).

Juuri nyt kädellisyys olisi viimeinen asia, josta IFK:n joukkueessa olisin huolissani. Aivan törkeän taitava hyökkäys kokonaisuudessaan, vaikka sentterit eivät perinteisiä ramuja olekaan.
 

tmh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Viikingit
Jos Turunen lähtee, kuka pyörittää YV:tä? Saarinen? Lundell? Sallinen? Eh...
Miksi Saarinen ei riitä? Pyöritti kuitenkin viime kaudella runkosarjan tehokkainta ylivoimaa ja nakutteli oheen lähes 50 pistettä. Tietenkin siihen tarvitaan toinenkin jos Turunen lähtee, mutta jos paikkaaja on taitava laituri niin PW:n kaltainen sentteri on varmasti riittävä.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Saarinen–Lundell–Sallinen välttämättä olekaan, mutta Saarinen–Turunen–Lundell–Kangasniemi-nelikko sitä varmasti on, jos ja kun Kangasniemi palaa ehjän kesän jälkeen syksyn tasolleen ja Lundell ottaa niitä jättisteppejä joita maailman aivan ykkösluokan sentterilupauksen uskotaan ottavan. Jos Turunen lähtee, niin katsotaan tosiaan sitten uudestaan. Kyllä tuohon puolustavampikin sentteri menisi juurikin "Wirtasen" muodossa (taitaa tosin mennä Ouluun).

Totta puhuen Iikka veti niin kehnon loppukauden, että meinaa välillä aina unohtua itseltäkin näistä sommitelmista. Toivottavasti saa nyt ehjän kauden ja paukuttaa vaikka 75 pojoa runkosarjassa. Eikä haittaisi se Jari Kurri -palkinnon nostelu kauden päätteeksikään kunhan Pojan nostelulta ehtii.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta puhuen Iikka veti niin kehnon loppukauden, että meinaa välillä aina unohtua itseltäkin näistä sommitelmista. Toivottavasti saa nyt ehjän kauden ja paukuttaa vaikka 75 pojoa runkosarjassa. Eikä haittaisi se Jari Kurri -palkinnon nostelu kauden päätteeksikään kunhan Pojan nostelulta ehtii.

Klassinen kommentti: mikäs jokerijäbä se tänne on soluttautunut? Vai oliko uutisen tynkää - iikalle tulossa skidi?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
nyt vaan oikein usko että Saarinen-Lundell-Sallinen ovat riittävän hyviä pyörittämään YV:tä.

Missä kohtaa sääntökirjaa sanotaan, että ylivoimapeliä on pakko pyörittää sentteri? Pelsuilla yv pyöri pitkälti viime kaudella Saarisen ja Kousan kautta. Ja tiedätkö mitä? Molemmat pelaa ensi kaudella meillä. Turunen-Paajanen-akseli on myös aika valmis parivaljakko, joka myös osaa pyörittää ylivoimaa. Ei se IFK:lla nimistä jää kiinni ensi kaudella. Nyt on riittävästi laatua siihen(kin) hommaan, vaikka toki en minäkään suuttuisi, jos tulisi vielä yksi hyvä sentteri sisään.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Missä kohtaa sääntökirjaa sanotaan, että ylivoimapeliä on pakko pyörittää sentteri? Pelsuilla yv pyöri pitkälti viime kaudella Saarisen ja Kousan kautta. Ja tiedätkö mitä? Molemmat pelaa ensi kaudella meillä. Turunen-Paajanen-akseli on myös aika valmis parivaljakko, joka myös osaa pyörittää ylivoimaa. Ei se IFK:lla nimistä jää kiinni ensi kaudella. Nyt on riittävästi laatua siihen(kin) hommaan, vaikka toki en minäkään suuttuisi, jos tulisi vielä yksi hyvä sentteri sisään.

Missä kohtaa yhtäkään viestiäni olen sanonut, että ylivoimapeliä on pakko pyörittää sentterin tontilta?

Mainitsin Saarisen ja Sallisen jopa siinä viestissä, jota lainasit. Kumpikaan ei ole sentteri, joten enhän minä tässä väitä mitä väität mun väittävän. Väitän, ettei Saarinen-Lundell-Sallinen ole riittäviä pyörittämään YV:tä. Jos tuossa olisi lisäksi Turunen mukana, tai saadaan pidettyä Salminen, sitten ehkä riittäisi.

Mun pointti sen sentterin suhteen on ollut, että kaikkia ketjuja ei voi rakentaa sen mallin suhteen että keskellä on puolustava sena ja kaikki pelinrakennus on laidoilla, sillä meillä on suoraviivaisia laitureita. Ne suoraviivaiset laiturit tarvitsevat kiekollisesti taitavan sentterin, ja siihen rooliin motivoitunut Ramu sopisi. Oletuskohtaisesti siis kolmosen keskelle, mutta isolla YV-vastuulla.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mun pointti sen sentterin suhteen on ollut, että kaikkia ketjuja ei voi rakentaa sen mallin suhteen että keskellä on puolustava sena ja kaikki pelinrakennus on laidoilla, sillä meillä on suoraviivaisia laitureita. Ne suoraviivaiset laiturit tarvitsevat kiekollisesti taitavan sentterin, ja siihen rooliin motivoitunut Ramu sopisi. Oletuskohtaisesti siis kolmosen keskelle, mutta isolla YV-vastuulla.

No nyt aukeisi hölmölle jo vähän paremmin. Mutta siis eihän tuo sentterihomma nyt ole enää samaa jääkiekossa kuin se vielä joskus oli. Jos nyt vaikka katsotaan HPK:n senttereitä, niin eihän sielläkään nyt sellaista ihan klassista lättymestaria keskikaistalla ollut? Eikä kyllä Kärpilläkään. Mun mielestä tärkein asia on nykyään se, että joukkueella on riittävä syvä ja laaja rosteri ja roolitukset sopii. Siitähän esim HPK oli tänä vuonna malliesimerkki ja siihen päälle vielä hyvä valmentaja, niin avot. Menestyksen ainekset ovat kasassa.

Ja mitä nyt Ramuun tulee niin... joo vielä viime ja toissakaudella oli mielestäni jotain pientä järkeä edes puhua kaverista jonkinlaisena ratkaisuna, mutta ei enää. Välivuosi ja toisaalta kiinnostaako miestä enää? Vähän sieltä ja täältä on kuulunut, ettei mies ole kovin pidetty kaveri ja IFK ei häntä enää halua. Pelaajatyyppinä Ramun tyylinen kaveri toki aina mahtuisi jengiin, mutta kuten jo yllä totesin, niin senttereitä voi olla vaikka millaisia, jos ne vain sopivat kokonaisuuteen ja joukkueella 2-3 tuloksentekoon pystyvää ketjua ja kaikki neljä ketjua osaavat myös puolustaa.

Mun mielestä IFK näyttää poikkeuksellisen hyvältä toukokuussa. 1-2 kaveria varmasti tulee vielä ennen syksyä ja oletan, että sentteri ja pakki tulee. Sillä voidaan lähteä kauteen ja tarvittaessa reagoida, jos tarvetta ilmenee.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Jos nyt vaikka katsotaan HPK:n senttereitä, niin eihän sielläkään nyt sellaista ihan klassista lättymestaria keskikaistalla ollut? Eikä kyllä Kärpilläkään. Mun mielestä tärkein asia on nykyään se, että joukkueella on riittävä syvä ja laaja rosteri ja roolitukset sopii.

No ehkei nyt ihan klassista lättymestaria, mutta kyllä sekä Lucenius että Leino kelpaisivat oikein loistavasti siihen lokeroon mitä itse olen hahmottanut. Kärpillä ei ihan senkäänlaista, mutta sekä Kupari että Kristof olivat kyllä syöttötaitoisempia kuin nyt esim. PW, Jääskä, Paajanen, Tyrväinen, Lasu tai Jasu.

Viimeisestä lauseesta täysin samaa mieltä, ja juuri roolitusten takia täytyy olla erilaisia senttereitä, koska on erilaisia laitureitakin.

Ja mitä nyt Ramuun tulee niin... joo vielä viime ja toissakaudella oli mielestäni jotain pientä järkeä edes puhua kaverista jonkinlaisena ratkaisuna, mutta ei enää. Välivuosi ja toisaalta kiinnostaako miestä enää? ... Pelaajatyyppinä Ramun tyylinen kaveri toki aina mahtuisi jengiin, mutta kuten jo yllä totesin, niin senttereitä voi olla vaikka millaisia, jos ne vain sopivat kokonaisuuteen ja joukkueella 2-3 tuloksentekoon pystyvää ketjua ja kaikki neljä ketjua osaavat myös puolustaa.

Mun mielestä IFK näyttää poikkeuksellisen hyvältä toukokuussa. 1-2 kaveria varmasti tulee vielä ennen syksyä ja oletan, että sentteri ja pakki tulee. Sillä voidaan lähteä kauteen ja tarvittaessa reagoida, jos tarvetta ilmenee.

Mikä tässä sitten on muuttunut? Hän ei ollut pelillisistä syistä vaan perhesyistä pelaamatta tämän kauden, ja vielä Lukossa viime kaudella homma toimi. Ehkei ole ihan huippukunnossa, mutta kauden alkuun on neljä kuukautta ja ne Ramun vahvuudet - pelisilmä, rytmitys, koko kentän flown näkeminen, syntyvien tilanteiden hahmottaminen muutamia sekunteja eteenpäin - eivät minnekään ole kadonneet. Toki tärkein pointti on juuri tuo, että kiinnostaako. Tietenkin kaiken perusta on se, että kiinnostaa. En olisi hankkimassa pelkkää Ramstedtia, vaan motivoituneen Ramstedtin.

No tavallaan voi sentterit olla vaikka millaisia, mutta kun nyt on sellaisia laitureita kuten Tallberg, Jääskä, Dyk ja ehkä Wärn, ei näille oikein mikään Jääskä/PW/Paajanen sovi sentteriksi. Jotta noilla laitureilla saa toimivan kolmosen kasaan täytyy keskellä skulaavalla kaverilla olla vähän lättymestarin aineksia.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä haluaisin jengiin jonkun sellaisen vähän varttuneemman ja sopivasti arrogantin selkä suorana hiihtelevän sentterin tyyliin Jukka Seppo vanhoilla päivillään tai Harkins. Minusta HIFK:ssa tällainen rooli on ihan yhtä tärkeä kuin se iso ja ilkeä pakki. Santalahan periaatteessa olisi voinut olla tällainen, mutta se ei nyt ihan onnistunut.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Minä haluaisin jengiin jonkun sellaisen vähän varttuneemman ja sopivasti arrogantin selkä suorana hiihtelevän sentterin tyyliin Jukka Seppo vanhoilla päivillään tai Harkins. Minusta HIFK:ssa tällainen rooli on ihan yhtä tärkeä kuin se iso ja ilkeä pakki. Santalahan periaatteessa olisi voinut olla tällainen, mutta se ei nyt ihan onnistunut.

Hauska idea, mutta ei sovi Piken pelisapluunaan. Siksi ei myöskään näköjään Santalalle tule jatkoa. Liike tulee ensi vuonna olemaan ensisijainen IFKn pelisysteemissä. Joukkue tulee olemaan nopea, aktiivinen ja taklaava. Se on peli jota Pikkarainen jota Salmelainen haluaa IFKn pelaavan. Tässä mielessä Kangen jatkosoppari oli hieman outo juttu, mutta ilmeisesti sillä haluttiin taata johtajuus ja jatkuvuus koska muuten tuo joukkue muuttuu niin paljon.

Ensi kausi tulee olemaan ihanaa aikaa olla IFK fani.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Melkee vähitellen toivoisin Ramun tuloa ihan vaan sen takia että tietyt käyttäjät VIHDOINKIN lopettaisivat herran perään itkemisen.
Meininki on välillä kuin sydänsuruisella nysveröllä joka haikailee exänsä perään.

Anyways. Mistähän Wärn-huhu edes sai alkunsa? Ei siinä, mielenkiintoista olisi nähä mihin riittää, sillä lihaa tuo jengi tarvitsee myös hyökköyssuuntaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hegu

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensi kausi tulee olemaan ihanaa aikaa olla IFK fani.

Vaikka itse kuulun realistiseen positiivisuussiipeen, ihan näin pitkälle en minäkään ole valmis vielä menemään :D. Nimittäin, jos joku on varmaa, niin se on aivan varmaa, että joku asia menee ensikin kaudella persiilleen. Mutta sen asian kanssa on sitten vain elettävä, syötävä se paska ja mentävä eteenpäin. Ja jos mennään riittävän rivakasti eteenpäin, loppu voi olla upea. Mutta ei se luultavasti ole. Koska tää on meidän HIFK.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka itse kuulun realistiseen positiivisuussiipeen, ihan näin pitkälle en minäkään ole valmis vielä menemään :D. Nimittäin, jos joku on varmaa, niin se on aivan varmaa, että joku asia menee ensikin kaudella persiilleen. Mutta sen asian kanssa on sitten vain elettävä, syötävä se paska ja mentävä eteenpäin. Ja jos mennään riittävän rivakasti eteenpäin, loppu voi olla upea. Mutta ei se luultavasti ole. Koska tää on meidän HIFK.
Isoin jännitysmomentti itselläni on Turusen lähtö, se kun jollain tavalla näyttää suunnan tulevalle kaudelle. Yritän itsekin ajatella mielummin positiivisesti IFK-asioissa, paskaa kun tulee joka IFK-tuutista ilman omaa negailuakin, mutta Turusen lähdön suhteen omat fiilikset on huonot. En usko, että IFK:lle voisi käydä sellaista lottovoittoa, että Turunen pelaisi tulevalla kaudella IFK:ssa. Jos Turunen lähtee NHL:ään niin kauden alku saa taas kerran huonon lähtölaukauksen ja joukkueen kokoaminen loppuun asti vaikeutuu huomattavasti.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Gilmore , kuten aiemmin kirjoitin, en itse olisi julkaissut Turusta, jos ei ole täyttä varmuutta, että pelaa meillä. Mä en jaksa stressata siitä(kään), mitä tapahtuu, jos Turunen ei meille tulekaan. En muutenkaan näe pelaajien peliesityksiä yksi yhteen aiempien kausien kanssa, vaikka olisi kuinka kova luu tahansa, vaan kaikki alkaa aina uuden kauden myötä alusta.

Jos Turunen ei pelaa, jonkun muun on täytettävä ne saappaat. Laitureita lienee helpoin hankkia kesken kauden ja kyllä HIFK:llä on liigaan ihan riittävän hyvät laiturit. En edes lähde vertaamaan muihin jengeihin, koska pelit lopulta kertovat, kuka onnistuu tai epäonnistuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös