Johan Kesti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Hyi helvetti, kun tuli ikävä etiäinen noista Kärjen fuduista ja Ramstedtin tilanteesta.
Zaborsky - Ramstedt - Kuusela
Ei vittu.
Hyi helvetti, kun tuli ikävä etiäinen noista Kärjen fuduista ja Ramstedtin tilanteesta.
Muistutettakoon nyt ihan piruuttaan, että täällä vinguttiin aika kovaa siitä, että Tappara hankkii näitä Kärkiä, ja meille tulee jotain Tyrväisiä ;)Hyi helvetti, kun tuli ikävä etiäinen noista Kärjen fuduista ja Ramstedtin tilanteesta.
Halloween oli jo, eikö niin...?Hyi helvetti, kun tuli ikävä etiäinen noista Kärjen fuduista ja Ramstedtin tilanteesta.
Ilmeisesti Raumalla on liikkunut huhuja jo ennen fuduja. Mutta huhut ovat huhuja.Halloween oli jo, eikö niin...?
Kellään hajua mihin Kärki olisi menossa? Liiga?
Jos Ramu menee Tuppuraan niin sitten menee. Sen jälkeen ei enää paluua tänne ole.
Joo olen 100-varma, että IFK on lähestynyt Ramstedtia "ihan riittävällä sopparilla", mutta jos kuitenkin Tapparan valitsisi, niin olisihan se melkoinen valinta häneltä.
Kovin vahva etiäinen tuli siitä, että Ramstedt ei sovi Tapparaan palkkapyyntinsä takia, etenkään kun on itse todennut rahan ratkaisevan ja toisaalta myös Leinosen periaatteen, että rahasta keskustellaan siinä vaiheessa, kun ollaan varmistuttu pelaajan muusta sopivuudesta joukkueeseen. Tapparassa Ramulle maksettaisiin vähän reilu satku loppukaudesta maksimissaan, ja tuon jälkeen keskusteluja ei tarvitse enää jatkaa.Hyi helvetti, kun tuli ikävä etiäinen noista Kärjen fuduista ja Ramstedtin tilanteesta.
Voitaisiin kyllä lähettää kautta aikojen skouttaus Purren Carlsson yksisuuntaiselle risteilylle Ruotsiin niin samalla saataisiin sitä tilaa budjettiin.Toki kelpuuttaisin Ramun himaan, mutta en usko tämän toteutuvan ilman liikennettä ulospäin.
No, onhan meillä Malinen. Hymiö.
Voitaisiin kyllä lähettää kautta aikojen skouttaus Purren Carlsson yksisuuntaiselle risteilylle Ruotsiin niin samalla saataisiin sitä tilaa budjettiin.
Eikös ne pelimerkit ole jo käytetty, ainakin mikäli Valtaseen on uskominen? Itse pidän todennäköisenä, että Laakson tilalle tulee puolustaja ja niillä mennään. Toki kelpuuttaisin Ramun himaan, mutta en usko tämän toteutuvan ilman liikennettä ulospäin.
Juuri oikeaan aikaan saatiin Nybendaler sivuun sähläämästä.
Jos tämä mahdollistaisi Ramun kotiuttamisen, niin ehdottomasti samaa mieltä!
Uutisen tiedote on kuitenkin pelottava muodoltaan. Sport ei antanut fuduja vaan Viitaluoma lähti itse, joten seuraava osoite jo tiedossa. Jos lätkäpelaajallakin kahden viikon irtisanomisaika niin soppari on voitu laatia hyvissä ajoin ennen viime viikon torstaita ;-)Juuri oikeaan aikaan saatiin Nybendaler sivuun sähläämästä.
Uutisen tiedote on kuitenkin pelottava muodoltaan. Sport ei antanut fuduja vaan Viitaluoma lähti itse, joten seuraava osoite jo tiedossa. Jos lätkäpelaajallakin kahden viikon irtisanomisaika niin soppari on voitu laatia hyvissä ajoin ennen viime viikon torstaita ;-)
Älkää nyt palstaveljet lynkatko mua, mutta olenko jälleen yksin ajatukseni kanssa siitä, että kauden pelaamatta ollut Ramu ei välttämättä ole sitä mitä nyt kaivattaisiin?
Jotenki pelkään mitä tämä tekisi joukkuehengelle ja -dynamiikalle? Viimeksi täällä pelatessaan liikkui kaikenlaista tarinaa kopin myrkyttämisestä yms...niitä tosin liikkuu aina mutta silti.
Taitoa ja pisteidentekokykyä joukkueeseen toki mahtuisi vielä. Mutta onko yleinen palstakonsensus siitä, että Ramu on saatava sisään kuuluisalla mottipäisellä kuitenkaan oikeassa?
Älkää nyt palstaveljet lynkatko mua, mutta olenko jälleen yksin ajatukseni kanssa siitä, että kauden pelaamatta ollut Ramu ei välttämättä ole sitä mitä nyt kaivattaisiin?
Jotenki pelkään mitä tämä tekisi joukkuehengelle ja -dynamiikalle? Viimeksi täällä pelatessaan liikkui kaikenlaista tarinaa kopin myrkyttämisestä yms...niitä tosin liikkuu aina mutta silti.
Taitoa ja pisteidentekokykyä joukkueeseen toki mahtuisi vielä. Mutta onko yleinen palstakonsensus siitä, että Ramu on saatava sisään kuuluisalla mottipäisellä kuitenkaan oikeassa?
Jos Ramu tulisi, niin tämän kauden osalta alkaa olla turha hirveästi enää hyötyä odottaa. Ollut pelaamatta pari kuukautta ja eiole varasti parhaassa tikissä. Ihmetyttää kyllä kaverin touhut nykyään, ei näköjään haittaa jos ei pääse pelaamaan.
Huutelee isoon ääneen, että isoin tarjous voittaa ja samaan aikaan pudottaa omaa arvoaan jatkuvalla pelaamattomuudella.
Oma arvostus miestä kohtaan on laskenut todella paljon näiden KHL-pelleilyjen jälkeen.Jos Ramu tulisi, niin tämän kauden osalta alkaa olla turha hirveästi enää hyötyä odottaa. Ollut pelaamatta pari kuukautta ja eiole varasti parhaassa tikissä. Ihmetyttää kyllä kaverin touhut nykyään, ei näköjään haittaa jos ei pääse pelaamaan.