powerplaymaker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Detroit Red Wings
Pascal Pelletier on yksi huonoimmista pelaajista Jokereissa ikinä, viime vuosi oli surkuhupaisaa touhua Pasilassa.
Sekoitat Tim Kennedyyn? Ei se Pelletier nyt niin huono ollut.
Pascal Pelletier on yksi huonoimmista pelaajista Jokereissa ikinä, viime vuosi oli surkuhupaisaa touhua Pasilassa.
Fernholm joutui lopettamaan uransa pahaan aivotärähdykseen Luleån Johan Forsbergin taklattua häntä törkeästi kyynärpäällä päähän.
Olet varmaan oikeassa, ne pelit mitkä näin niin olivat kumpikin aika moisia tumpeloita. Kumpikaan ei vahvista IFK:ta.Sekoitat Tim Kennedyyn? Ei se Pelletier nyt niin huono ollut.
Taitaa olla länsinaapurin kansalainen. Tämän lisäksi Genematin nimi pyörii edelleen mukana.
Tyhmä kysymys, kuka Mikael Johansson olisi kyseessä?Olet muistaakseni yleensä ollut näissä oikeassa. Oma veikkaukseni on siis Mikael Johansson, sillä kyllä Keränen on ihan Suomen kansalainen vaikka länsinaapurin puolella onkin syntynyt. Ja eihän sitä tiedä vaikka samalla julkaistaisiin se Generous, sillä eihän kyseessä olisi "uusi pelaajavahvistus" kun ei ole mihinkään siirtynytkään ;)
Eliteprospects.com - Mikael Johansson (Linkki vie EPn sivuille)Tyhmä kysymys, kuka Mikael Johansson olisi kyseessä?
Taitaa olla länsinaapurin kansalainen. Tämän lisäksi Genematin nimi pyörii edelleen mukana.
Olet muistaakseni yleensä ollut näissä oikeassa. Oma veikkaukseni on siis Mikael Johansson, sillä kyllä Keränen on ihan Suomen kansalainen vaikka länsinaapurin puolella onkin syntynyt. Ja eihän sitä tiedä vaikka samalla julkaistaisiin se Generous, sillä eihän kyseessä olisi "uusi pelaajavahvistus" kun ei ole mihinkään siirtynytkään ;)
Tyhmä kysymys, kuka Mikael Johansson olisi kyseessä?
Jos tosiaan Nybari on saanut naarattua Mikael Johanssonin, jota olen tässä jonkun aikaa haikaillut, olen luonnollisesti erittäin tyytyväinen. Hän olisi mielestäni riittävä ykkössentteri ja mahdollistaisi Leino-Hintz -parivaljakon peluuttamisen samassa ketjussa, kunhan Nykopp tervehtyy. Täten saisimme pelintekotaitoa niin ykkösen keskelle, YV:lle kuin Hintzin laidallekin.
Onko kipinävuorot toimiston eteen jo jaettu ja onko ruuaksi pataljoonakeittoa?
Mä veikkaan Tuomo Ruutua. Sitten sieltä kuitenkin huomenna tulee tyyliin joku Matt Generouksen jatkosopimus ja Juhani Tamminen Mestiksestä try outille.
Jos nämä toteutuvat, en keksi enää muuta mitä voisin vaatia.
Miksi Mikael Johanssonista pitäisi innostua? 31-vuotias ja pieni 40 pinnan sentteri? Ei aukee mulle, miksi täällä ollaan niin mehuissa? Onko joku nähny sen pelaavan?
Neuvostoliitossa ei ainakaan oo saanu mitään aikaan.
Vähän vaarallista haastaa Nybbaria tälläiseen nimileikkiin. Tomppeli saattaa muuten käydä Vantaalla pelaajakaupoilla.Juhani Tamminen on kyllä saatava IFK:hon. Tuskin on sen kalliimpi kuin Unkarilainen Porakone, mutta toisi joukkueeseen jotain sellaista, mitä kukaan muunniminen ei voi tuoda.
Meinaat, että marsu Salmelalta viedään numero?Olen melko varma että tuolla kellonajalla on jotain tekemistä asian kanssa, mutta mikä se yhteys voisi olla? Joku pelaaja joka on pelannut numerolla 11 tai joka tulee pelaamaan HIFK:ssa numerolla 11? No, huomenna se sitten saadaan tietää - onko kellään tietoa onko lehdistöä kutsuttu johonkin aikaan (esimerkiksi ennen matsia) paikalle?
Meinaat, että marsu Salmelalta viedään numero?
Miksi Mikael Johanssonista pitäisi innostua? 31-vuotias ja pieni 40 pinnan sentteri? Ei aukee mulle, miksi täällä ollaan niin mehuissa? Onko joku nähny sen pelaavan?
Neuvostoliitossa ei ainakaan oo saanu mitään aikaan.